quote:
Laten we niet overdrijven héquote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit Portugal gaat niet winnen van Ghana en de VS.
Van filmpjes waarin hij scheldt.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even serieus, waar mot ik die Kees van kennen?
In de voorrondes naar huis.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
scheldtquote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Van filmpjes waarin hij scheld.
Wat lollig. Lachen om mongooltjes.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In dat filmpje net schelde hij op duitsersquote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jammer dat ik die zender niet hebquote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef iBenny het volgende:
Ronaldo wordt keihard uitgelachen op de ARD
Kees is een baas, hij wordt niet uitgelachen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat lollig. Lachen om mongooltjes.
Nee, echt.
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat lollig. Lachen om mongooltjes.
Nee, echt.
schelde?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Momo... het volgende:
[..]
In dat filmpje net schelde hij op duitsers
Nee dan kunnen we net zo goed meteen de finale Italië-Duitsland spelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In de voorrondes naar huis.
En als het even kan samen met Spanje en Brazilië, zou dat ff schitterend wezen
Zou me niet verbazen als ze er uit vliegen idd.. voor het toernooi wel jammerquote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
tot nu toe bedoel ikquote:
Die kopstoot op NOS was in slowmo, daar lijkt het inderdaad wat minder. Originele beelden zijn wel reden genoegquote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Blik het volgende:
Was die rode kaart van Pepe terecht? Vind de beelden niet echt overtuigend die ik kan zien via de NoS app
Jawel, die Portugezen gaan gewoon door naar de volgende ronde, hoe jammer het ook is.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het is dat je een vrouw bent anders lachte ik je nu uitquote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Momo... het volgende:
[..]
In dat filmpje net schelde hij op duitsers
Ik scheld ook altijd de Moffen uit ja.quote:
Italië ?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee dan kunnen we net zo goed meteen de finale Italië-Duitsland spelen.
Ja heel simpel; hij maakte een kopstoot beweging. Het is niet belangrijk of en hoe hard hij een ander raakt. Dat was een doelbewuste actie = rood.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Blik het volgende:
Was die rode kaart van Pepe terecht? Vind de beelden niet echt overtuigend die ik kan zien via de NoS app
Hard of zacht, kopstoot is kopstoot.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:48 schreef Blik het volgende:
Ze zijn altijd al goed geweest in het bouwen van kampen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:49 schreef OverRated het volgende:
Oh ja. Ze hebben hun eigen resort laten bouwenDat is wel echt
Pech?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:49 schreef robin007bond het volgende:
Wow. Wat een pechwedstrijd voor Portugal.
Uh oke.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:49 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Italië ?![]()
Hebben jullie zelf nou nog steeds niet door dat alles van Italië gewoon over de datum is?
Niks pech. Ze kunnen er gewoon niks van.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:49 schreef robin007bond het volgende:
Nee man, dit is smullen. Graag nog een uur doorvernederen die luiquote:
Documentaire (uitzending gemist) die paar weken geleden op 2 te zien was. Mooie doc.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar even serieus, waar mot ik die Kees van kennen?
Duitsers die hun eigen kamp bouwen. Blijft engquote:Op maandag 16 juni 2014 19:49 schreef OverRated het volgende:
Oh ja. Ze hebben hun eigen resort laten bouwenDat is wel echt
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:49 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Ze zijn altijd al goed geweest in het bouwen van kampen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:49 schreef robin007bond het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |