Dat laatste is 1 wedstrijd normaalgesproken, maar ik kan niet achterhalen na hoeveel gele kaarten je geschorst bent en wanneer ze vervallen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:44 schreef ejvdb het volgende:
Ja ik zit hier ook in een discussie over hoelang die gele kaart blijft staan en hoeveel wedstrijden je niet mag spelen bij een rode kaart?
En die staat dan bij de gele kaarten...quote:
quote:Pepe faces possible three-game ban after red card
Portugal defender Pepe faces the possibility of a three-match ban for violent conduct after being sent off in the first half of Monday's World Cup Group G game against Germany.
Pepe, who has a long history of losing his cool and lashing out at opponents, leant into Germany striker Thomas Mueller with his head, making contact and applying pressure in a needless altercation that could bring him a stiff punishment.
The Brazil-born centre back had caught Mueller in the face in an innocuous-looking challenge but took umbrage as Mueller went down, returning to the forward and thrusting his forehead against the German's.
Serbian referee Milorad Mazic had no hesitation in dismissing Pepe in the 37th minute.
A red card brings a mandatory one-game ban at the World Cup but that is usually extended in the case of a sending-off for violent play.
quote:Twitter Reacts to Pepe's Red Card During Germany vs. Portugal
A textbook moment of madness from Portugal defender Pepe saw Paulo Bentos side reduced to 10 men during their Group G opener in Salvador against Germany.
With the Germans up 2-0 after goals from Thomas Mueller and Mats Hummels, Pepe got involved in a tussle with Mueller and clearly let his frustration get the better of him by thrusting his head into the Germans head.
Naturally, Twitter wasnt exactly Pepes best friend after this incident, and Piers Morgan summed up the Real Madrid stars actions with his short and not-so-sweet post:twitter:piersmorgan twitterde op maandag 16-06-2014 om 18:37:42om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Imbecile > #Pepe reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die gaat echt voor de All Time High qua meest mongolide overtredingen tijdens een WK voetbal.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:24 schreef Perrin het volgende:
Pepe
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PEPE STUPID RED CARD Germany vs Portugal 3-0 2014 Goals and highlights World Cup Brazil 2014
[..]
Meireles' reactie![]()
[ afbeelding ]
Iddquote:Op maandag 16 juni 2014 20:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die gaat echt voor de All Time High qua meest mongolide overtredingen tijdens een WK voetbal.
quote:Op maandag 16 juni 2014 20:24 schreef Perrin het volgende:
Pepe
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PEPE STUPID RED CARD Germany vs Portugal 3-0 2014 Goals and highlights World Cup Brazil 2014
[..]
[..]
Meireles' reactie![]()
[ afbeelding ]
Ahh! Dat is dan een behoorlijk suggestieve foto die ik posttequote:Op maandag 16 juni 2014 20:53 schreef Tweek het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mereiles gebaart naar Veloso om van positie te veranderen.
Was expres zo gedaan, want je ziet hem echt overal opduiken, ik dacht het eerst ook, voor dat iemand me corrigeerde met deze foto.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ahh! Dat is dan een behoorlijk suggestieve foto die ik postte(ik corrigeer ff)
39 na 12, volgens mij niet zoveel als in 2010 (even kijken...), toen werden de regels aangepast om meer kaarten te geven als ik het goed herinner.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:13 schreef Karina het volgende:
Voor mijn gevoel waren er niet zo heel veel kaarten gevallen, maar als ik dat rijtje zo zie in de OP valt dat nog tegen.
Ontloopt elkaar dus niet zo heel veel.quote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Nober het volgende:
[..]
39 na 12, volgens mij niet zoveel als in 2010 (even kijken...), toen werden de regels aangepast om meer kaarten te geven als ik het goed herinner.
2010: 43 geel, 4 rood na 12 wedstrijden.
Thnksquote:Op maandag 16 juni 2014 20:03 schreef hottentot het volgende:
- 2x geel in verschillende wedstrijden is 1 wedstrijd schorsing.
- Rode kaart door 2x Geel = 1 Wedstrijd missen.
- Een directe Rode kaart hetzelfde maar hier kan de Fifa na een horing beslissen om de schorsing te verlengen met meerdere wedstrijden.
- Kaarten worden kwijtgescholden na de kwartfinales, schorsingen die zijn opgelopen in de kwart finale of hiervoor worden wel uitgevoerd.
Het zijn dezelfde regels als in 2010, de kwijtscheldingen na de kwartfinales is ingevoerd om te voorkomen dat spelers de finale missen doordat ze in de halve finale tegen één gele kaart aanlopen.
Ja, had het voor het WK begon alvast uitgezocht na een discussie op het werk hieroverquote:
Achterlijk streng ditquote:- 2x geel in verschillende wedstrijden is 1 wedstrijd schorsing.
Kan geen kwaad om de toppers wat bescherming te bieden voor die landen die meer op de benen spelen dan op de bal.quote:
Dat was geen rood... En vragen om gele kaart = gele kaart krijgen.. maar goed, daar doen we al lang niet meer aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 20:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Idd![]()
En hij heeft al zo'n lange geschiedenis van domme rode kaarten ook nog
Zoals in de halve finale van de Champions League 2011:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pepe gets red card & Mourinho's reaction [HQ]![]()
Ik dacht dat Robben ook op scherp stond? Of had hij geen geel...quote:Op donderdag 3 juli 2014 02:49 schreef Nober het volgende:
Óscar Duarte (Costa Rica), Luiz Gustavo (Brazilië) en Marcos Rojo (Argentinië) zijn geschorst voor de kwartfinale maar als hun land doorgaat kunnen ze in de halve finale weer meedoen.
Alle spelers die op scherp staan in de kwartfinale:
Frankrijk
3 Patrice Evra
14 Blaise Matuidi
19 Paul Pogba
Duitsland
4 Benedikt Höwedes
16 Philipp Lahm
Brazilië
2 Dani Alves
3 Thiago Silva
7 Hulk
10 Neymar
16 Ramires
21 Jô
Colombia
6 Carlos Sánchez
7 Pablo Armero
13 Fredy Guarín
Argentinië
2 Ezequiel Garay
7 Ángel di María
België
2 Toby Alderweireld
4 Vincent Kompany
5 Jan Vertonghen
6 Axel Witsel
19 Mousa Dembélé
Nederland
3 Stefan de Vrij
5 Daley Blind
8 Jonathan de Guzmán
Costa Rica
1 Keylor Navas
3 Giancarlo González
10 Bryan Ruiz
13 Óscar Granados
17 Yeltsin Tejeda
22 José Miguel Cubero
Als je er zo over begint na te denken, is het eigenlijk maar pover gesteld met de arbitrage (en gebrek aan toelating om technologie te gebruiken).quote:Op maandag 16 juni 2014 21:16 schreef Nober het volgende:
[..]
39 na 12, volgens mij niet zoveel als in 2010 (even kijken...), toen werden de regels aangepast om meer kaarten te geven als ik het goed herinner.
2010: 43 geel, 4 rood na 12 wedstrijden.
Ik vind het teleurstellend te moeten vernemen dat u geen vertrouwen in mij hebt. Vol onbegrip ben ik dan ook na het lezen van uw bericht, ik eis hiervoor niets minder dan welgemeende excuses.quote:Op donderdag 3 juli 2014 10:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Robben ook op scherp stond? Of had hij geen geel...
Met gestrekt been doorgaan op de enkel van de tegenstander?quote:
Geen rode kaartquote:Op donderdag 3 juli 2014 10:22 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat was geen rood... En vragen om gele kaart = gele kaart krijgen.. maar goed, daar doen we al lang niet meer aan.
En ik heb een schijthekel aan Pepe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop