Ik rijd meteen naar Schiphol, Tschüs!quote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand moet hem gaan troosten. Ik eis dat je je opoffert.
Tot later
Oh is dat waarom CR zo wordt uitgefloten?quote:
FC Eftelingquote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben ook de beste voetballer hier in huis...
Leuke jongen is datquote:Op maandag 16 juni 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat inzanity zei dat Portugal het WK kon winnen.
baasquote:
Uh, nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh is dat waarom CR zo wordt uitgefloten?
Doe je nou zo dom of snap je er echt niks van?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh is dat waarom CR zo wordt uitgefloten?
Maar die riep toch altijd dat Feyenoord altijd de scheids tegen heeft? Ondanks alle makkelijk gegeven pingels.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat Tompsv18 zei dat hij een weddenschap aan zou gaan maar zich daar niet aan hield.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:33 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat GGMM tijgernootjes zou sturen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Tompsv18 zei dat hij een weddenschap aan zou gaan maar zich daar niet aan hield.
Ja, dat is waar.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar die riep toch altijd dat Feyenoord altijd de scheids tegen heeft? Ondanks alle makkelijk gegeven pingels.
Hij heeft totaal geen reden tot janken wat Portugal is er nog niet uit. Snap je dan niets?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:35 schreef Anonymousz het volgende:
kan iemand gifs maken van huilende ronaldo na de wedstrijd
Frecquote:Op maandag 16 juni 2014 19:35 schreef Hermanna het volgende:
Ronaldo heeft gewoon gelijk, als zelfs Fredje een penalty krijgt.
Dacht net hetzelfdequote:
niks, wordt een terechte penalty niet gegeven.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Afgrijselijke bloedhond die Ronaldo. Huilebalk!
Nee, ik snap het echt niet, weet alleen dat er een Brazilaanse Ronaldo is/was, dus dat die Brazilianen dat als echte Ronaldo zien.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doe je nou zo dom of snap je er echt niks van?
als er Pepe op stond..quote:Op maandag 16 juni 2014 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal Ronaldo eens een scheidsrechter stoempen.
Was een verdomd goedkope geweest. De verdediger had duidelijk de intentie om de bal te spelen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |