Arme Belgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De VS en Ghana?
Nee, Portugal gaat het tegen Belgie mogen uitvechten in de 8ste finale.
Bovendien zijn het gewoon blokletters, dus van een handschrift is geen sprake.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik ben er wel heel erg blij mee hoor.Hangt ook al boven mijn bed.
xdquote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goatse bakt er weer geen reet van.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef KingRoland het volgende:
Robben had em gemaakt![]()
Kom maar op haters
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef Rabieluh het volgende:
Dat de kleuren vertiefd zijn viel nu wel heel erg op.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Misschien zag hij het doel niet goed door die vertiefte belichting.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goatse bakt er weer geen reet van.
Volgens mij wordt Ghana onderschat. Dat schijnt de beste ploeg van Afrika te zijn, momenteel.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De VS en Ghana?
Nee, Portugal gaat het tegen Belgie mogen uitvechten in de 8ste finale.
Ohja? Ik ben voor Ghanaquote:Op maandag 16 juni 2014 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Ghana onderschat. Dat schijnt de beste ploeg van Afrika te zijn, momenteel.
FC BAYERNquote:
Boateng is een prima speler maar zo'n Gyan zit ook alweer jaren in de zandbak na zijn goede WK.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Ghana onderschat. Dat schijnt de beste ploeg van Afrika te zijn, momenteel.
Lekker.quote:
~quote:
Ja, ik ben ook de beste voetbalspeelster hier in huis, het is maar waar je het mee vergelijkt.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik gun het zo'n beetje elke ploeg meer dan dat nare Portugal. Daarom is het ook zo grappig dat de Duitsers Portugal met hun eigen middelen hebben bestreden.quote:
klosegodquote:
Ik ben ook de beste voetballer hier in huis...quote:Op maandag 16 juni 2014 19:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook de beste voetbalspeelster hier in huis, het is maar waar je het mee vergelijkt.
Spieringweg in Vijfhuizenquote:
Merteswagger onderschattenquote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder Hummels is de duitse defensie echt ballen.
Oh!! Daarom aldoor die cijfertjes erachter. Ik kon al niet bedenken waar die voor stondenquote:
Ik dacht arg maar wee ni zkrquote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef Anonymousz het volgende:
kan nl duitsland ontmoeten in de halve finale?
Mertesackerquote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zonder Hummels is de duitse defensie echt ballen.
Nog 9 van die talenten en we hebben een teamquote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ben ook de beste voetballer hier in huis...
John Troost.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iemand moet hem gaan troosten. Ik eis dat je je opoffert.
Tot later
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |