Dat moet je instellen bij settings.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja nu wel![]()
hoe krijg ik het zover dat vanaf nu jij een kleurtje krijgt?
jij als TS dan heh..
Ja toch, tenminste iemand die me begrijpt.quote:Op maandag 16 juni 2014 19:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik geef haar gelijk dat ze het niet met mannen doet.....begrijp ik volkomen.
Domme vraag: kies je wel een kleur?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:17 schreef FANN het volgende:
Ik doe dit
Postkleur Topicstarter
Stel de achtergrondkleur in van posts van de topicstarter (sluit colorpicker om op te slaan)
maar het werkt gewoon niet...
Van hem of van mij?quote:Op maandag 16 juni 2014 19:18 schreef sacha het volgende:
24 jaar getrouwd Dees!
wat onnoemelijk knap!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
ja nee dat staat weer zo stomquote:Op maandag 16 juni 2014 19:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet je het ff vragen in Feedback.
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:21 schreef Deisyy het volgende:
15-6-1990
Donald !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je hebt weer met quotes zitten klooienquote:Op maandag 16 juni 2014 19:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat is een uit wijf?![]()
Jezelf uit de markt geprijsd?
van jullie natuurlijk, hoop ikquote:Op maandag 16 juni 2014 19:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Van hem of van mij?
Goed hè en elkaar op de dag af 29 jaar kennen, ik ben gewoon een uit wijf dus
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je hebt weer met quotes zitten klooien
quote:Op maandag 16 juni 2014 19:21 schreef Deisyy het volgende:
15-6-1990
wat doet die paal daar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |