Ja, flink balen man, en een matig einde van de finale.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:01 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nog een jaar wachten op het volgende seizoen van Game of Thrones![]()
Wel tijd over om te gaan hoisten![]()
"We pay the Iron price" <- carry over
matig eind?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:09 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, flink balen man, en een matig einde van de finale.
Lorne Malvo is echt fucking naar. Je voelt die creepiness gewoon wanneer hij aan het woord is, en dan dat gezicht er nog bij.quote:
Ja, maar ik bedoel Arya op dat schip. Aflevering was verder wel dope hoor. Las echter op reddit dat er een grote cliffhanger zou zijn als ze de boeken gevolgd hadden.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
matig eind?
heb je die scene op de plee niet gezien?
Eindbaasje. Wat dat betreft heeft ie wel iets van me weg.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lorne Malvo is echt fucking naar. Je voelt die creepiness gewoon wanneer hij aan het woord is, en dan dat gezicht er nog bij.
Het begin van iets heel tofs, trust mequote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel Arya op dat schip. Aflevering was verder wel dope hoor. Las echter op reddit dat er een grote cliffhanger zou zijn als ze de boeken gevolgd hadden.
oh zoquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel Arya op dat schip. Aflevering was verder wel dope hoor. Las echter op reddit dat er een grote cliffhanger zou zijn als ze de boeken gevolgd hadden.
Je komt idd wel een beetje over als een sociopaat.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Eindbaasje. Wat dat betreft heeft ie wel iets van me weg.
Iets met Brotherhood without Banners las ik, niet spoileren though.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Het begin van iets heel tofs, trust me![]()
En ik zal Fargo eens checken. Archer is trouwens ook wel geinig voor er bij.
Kan ik mijzelf niet in herkennen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
Yuri is echt een voorvechter van series die hij zelf heeft gezien, en is anti shit die hij nog niet heeft gezien. Mooi man.
Yuri is vooral een voorvechter van wat hij wel heeft geproefd en negatief over alles wat hij nog niet heeft gegeten.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
Yuri is echt een voorvechter van series die hij zelf heeft gezien, en is anti shit die hij nog niet heeft gezien. Mooi man.
Picsquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:48 schreef Awesome_ het volgende:
Schema dat Yuri doet is de shit, andere schemas zijn voor hommotjes
Valar Dohaeris, vriendquote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
oh zo
mjah echt een zieke cliffhanger was het niet nee zoals s01
Ben benieuwd of hij Sicko nou al eens gezien heeft.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 21:32 schreef Awesome_ het volgende:
Nee dat is niks man, maar heb je game of thrones nu al gezien?? egt goeie serie manquote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij Sicko nou al eens gezien heeft.
Sinds ik bepaalde series kijk maak ik de gains van me leven.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:35 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee dat is niks man, maar heb je game of thrones nu al gezien?? egt goeie serie man
U mad? Ik sta 10 punten boven je in de poulequote:
Nope, nog niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 23:30 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij Sicko nou al eens gezien heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |