quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Achja, fuck it, volgende x beter. Nu nieuwe PR op de squat knallen, al die fucking frustratie eruit. HOPPA
BTW: wanneer is jouw oventje eigenlijk voor het laatst gevuld?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
je moet ook geen brownies bakken maar gewoon jouw gehaktstaaf in haar oventje doen. If you know what I mean.
Dit aan je dochter vragenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:27 schreef Eleiko het volgende:
[..]
BTW: wanneer is jouw oventje eigenlijk voor het laatst gevuld?
Je moet ook niet in de telefoon van een meisje neuzen. Sowieso hoor je gewoon uit de telefoon van een ander te blijven.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Chick vooraf tegen vriendinnen: jaa hij is echt leuk blabla, ga ik brownies met d'r bakken bij d'r thuis, zie ik per ongeluk een whatsapp gesprek waarin ze dus mooi zegt dat t helemaal niks isDan zit je daar naast d'r met een gevoel van, what the fuck doe ik nog hier als t toch allemaal gespeeld is
Na dat ik dat had gelezen werd het ook wel een beetje awkward..
Jonge, zij had die telefoon vast. Ze laat me een foto zien en ze switched naar d'r whatsapp gesprek, zie ik dat ze 10 min geleden een bericht heeft gestuurd, toen ging t vanquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:47 schreef fathank het volgende:
[..]
Je moet ook niet in de telefoon van een meisje neuzen. Sowieso hoor je gewoon uit de telefoon van een ander te blijven.
Meisjes van jouw leeftijd zijn gewoon wispelturig. Niet druk over makenquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jonge, zij had die telefoon vast. Ze laat me een foto zien en ze switched naar d'r whatsapp gesprek, zie ik dat ze 10 min geleden een bericht heeft gestuurd, toen ging t vannaar
![]()
ik neus niet in d'r telefoon, maar dit is gewoon achterbaks, ze liegt, ze faked zat ze 't leuk vond.
Misschien vond ze het wel leuk maar mag haar vriendin jouw niet waardoor zij voor haar de illusie creeert dat zij je niet leuk vindt. Denk niet dat je ook maar een pijl kan trekken op de vrouwtjes broederquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jonge, zij had die telefoon vast. Ze laat me een foto zien en ze switched naar d'r whatsapp gesprek, zie ik dat ze 10 min geleden een bericht heeft gestuurd, toen ging t vannaar
![]()
ik neus niet in d'r telefoon, maar dit is gewoon achterbaks, ze liegt, ze faked zat ze 't leuk vond.
Wat wil je nu zeggen?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Meisjes van jouw leeftijd zijn gewoon wispelturig. Niet druk over maken
Dat meisjes van jouw leeftijd wispelturig zijnquote:
Stuur een brief naar de Breakout.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
![]()
Het was een groepsgesprek, het leek me vrij duidelijk, en dan bijna vragen "wanneer ik naar huis moest anders miste ik misschien de wedstrijd"" was ook wel heel opvallendquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:50 schreef Klokov het volgende:
[..]
Misschien vond ze het wel leuk maar mag haar vriendin jouw niet waardoor zij voor haar de illusie creeert dat zij je niet leuk vindt. Denk niet dat je ook maar een pijl kan trekken op de vrouwtjes broeder
Denk dat je gehackt bent.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is bij jullie de lettergrootte veranderd?
Nee, wel de kleur.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is alleen bij mensen die Sicko nog niet gezien hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:59 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Is alleen bij mensen die Sicko nog niet gezien hebben.
Nee, dat is het niet. Vreemd.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |