Cor, dat jij televaag linkjes post, dat had ik niet van jou verwacht.quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:28 schreef Eleiko het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)e_wil_Ronaldo__.html
Goed lichaam, IMHO.
Ook ik heb mijn zwaktes. Maar: erg lekker wijf, toch?quote:Op woensdag 18 juni 2014 16:30 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Cor, dat jij televaag linkjes post, dat had ik niet van jou verwacht.
Jammer dat ze zich niet ladylike kan gedragen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:01 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ook ik heb mijn zwaktes. Maar: erg lekker wijf, toch?
Definieer ladylike gedrag.quote:Op woensdag 18 juni 2014 17:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jammer dat ze zich niet ladylike kan gedragen.
Lekker belangrijkquote:Op woensdag 18 juni 2014 17:22 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jammer dat ze zich niet ladylike kan gedragen.
Vroeger kreeg ik hier 2 weken voor, kkdannyquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2014 18:52 schreef Montelly het volgende:
[..]
Vroeger kreeg ik hier 2 weken voor, kkdanny
das idd wel een probleem bij jou, je valt niet op hetero'squote:Op woensdag 18 juni 2014 19:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Goedemiddag. De 2 phaggots zijn nog steeds bij me.
ik ben afgewezen op de meest lullige manier ooitquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:13 schreef Fanta-stick het volgende:
Goedemiddag. De 2 phaggots zijn nog steeds bij me.
Meer info pls.quote:Op woensdag 18 juni 2014 19:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik ben afgewezen op de meest lullige manier ooit
Je bent pas 16, wacht maar tot over 10 jaarquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:29 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
ik ben afgewezen op de meest lullige manier ooit
Chick vooraf tegen vriendinnen: jaa hij is echt leuk blabla, ga ik brownies met d'r bakken bij d'r thuis, zie ik per ongeluk een whatsapp gesprek waarin ze dus mooi zegt dat t helemaal niks isquote:Op woensdag 18 juni 2014 19:55 schreef Teddyburrr het volgende:
[..]
Meer info pls.
Nederland 3-2 gewonnen woohoo![]()
![]()
je moet ook geen brownies bakken maar gewoon jouw gehaktstaaf in haar oventje doen. If you know what I mean.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:04 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Chick vooraf tegen vriendinnen: jaa hij is echt leuk blabla, ga ik brownies met d'r bakken bij d'r thuis, zie ik per ongeluk een whatsapp gesprek waarin ze dus mooi zegt dat t helemaal niks isDan zit je daar naast d'r met een gevoel van, what the fuck doe ik nog hier als t toch allemaal gespeeld is
Na dat ik dat had gelezen werd het ook wel een beetje awkward..
Nee, als ze alleen lekker was zou ;t me niet boeien, maar als je d'r echt leuk vindt is t wel een stuk kutterquote:Op woensdag 18 juni 2014 20:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
je moet ook geen brownies bakken maar gewoon jouw gehaktstaaf in haar oventje doen. If you know what I mean.
Nee, vertel.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
je moet ook geen brownies bakken maar gewoon jouw gehaktstaaf in haar oventje doen. If you know what I mean.
Nee, ik weet niet wat je bedoelt Fanta. Leg eens uit?quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:05 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Strerkte, (brede)broeder.quote:Op woensdag 18 juni 2014 20:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee, als ze alleen lekker was zou ;t me niet boeien, maar als je d'r echt leuk vindt is t wel een stuk kutter
Het voetbal is begonnen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |