Heb jij bronnen dat het inmiddels compleet veranderd is?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:37 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Heb je ook recente bronnen ipv bronnen uit 2005.
Negen jaar geleden man. Kom op, je haat naar Sunni en Koerden toe wordt een beetje belachelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:37 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb jij bronnen dat het inmiddels compleet veranderd is?
quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Negen jaar geleden man. Kom op, je haat naar Sunni en Koerden toe wordt een beetje belachelijk.
Dat komt door zijn religie (Sjiisme). Volgens de Shia zijn Soennieten nasibis die Ali(RA), Hassan(RA) en Hussein(RA) hebben vermoord.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Negen jaar geleden man. Kom op, je haat naar Sunni en Koerden toe wordt een beetje belachelijk.
Neequote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:10 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat komt door zijn religie (Sjiisme). Volgens de Shia zijn Soennieten nasibis die Ali(RA), Hassan(RA) en Hussein(RA) hebben vermoord.
En Koerden zijn volgens de shia een type van jinns die een menselijke vorm hebben gekregen. Bewijs kun je een topic of twee verder lezen van Charismatisch.
Ik weet dat Islam nergens op slaat en een verzonnen verhaal is maar dit gaat wel heel verquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:10 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat komt door zijn religie (Sjiisme). Volgens de Shia zijn Soennieten nasibis die Ali(RA), Hassan(RA) en Hussein(RA) hebben vermoord.
En Koerden zijn volgens de shia een type van jinns die een menselijke vorm hebben gekregen. Bewijs kun je een topic of twee verder lezen van Charismatisch.
Jawel Charismatisch had dit gestuurd.quote:
Leugenaarquote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:10 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 11:58 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Hou gewoon op.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:22 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Is echt zo.
Daarom worden Koerden onderdrukt in Iran en haat Maliki de Koerden.
Dat is niet te linken aan sjiieten. Dat 1 debiel die dat zegt en mensen dat aannemen als waarheid is missch dan hun domheid.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:22 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Is echt zo.
Daarom worden Koerden onderdrukt in Iran en haat Maliki de Koerden.
Het is echt zo. Je kent gewoon je eigen geloof niet.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:24 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hou gewoon op.
Je bent niet serieus toch? Je loopt te trollen?
Ah oke. Zie hier wie er allemaal sektarisch zijn. Maar hier wordt natuurlijk niks over gezegd.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Het is echt zo. Je kent gewoon je eigen geloof niet.
Ben jij nu ook in het Irak-topic terechtgekomen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:32 schreef firefly3 het volgende:
De islam op zich is al extremistisch. Isis of ayatollahs die haat prediken. Allemaal hetzelfde.
Het zou je helpen om met recente bronnen te komen in plaats van bijna tien jaar oude bronnen, enkel om je anti-Koerden standpunt er doorheen te drukken. Je hebt je in dit topic echt laten kennen en niet alleen vanwege je racistische praat. Gewoon een ordinaire dictator-steuner, zolang het maar van je eigen groepje is.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op.
Ik heb een bron gegeven die iets aan toont. Als dat inmiddels compleet veranderd is mag je dat nu gaan aantonen. Maar mij van sektarisme of discriminatie beschuldigen is gewoon heel erg zwak.
Ik zou hier geen eens tijd aan moeten verspillen want het zijn allemaal dingen die nergens op slaan, maar goed.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:08 schreef Senor__Chang het volgende:
[..]
Het zou je helpen om met recente bronnen te komen in plaats van bijna tien jaar oude bronnen, enkel om je anti-Koerden standpunt er doorheen te drukken. Je hebt je in dit topic echt laten kennen en niet alleen vanwege je racistische praat. Gewoon een ordinaire dictator-steuner, zolang het maar van je eigen groepje is.
Het punt is dat je elke actie van Maliki dat tot deze situatie leidde vergoeilijkt en vooral de schuld legt bij de Koerden en Sunni. Dat komt gewoon erg sektarisch over.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 13:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zou hier geen eens tijd aan moeten verspillen want het zijn allemaal dingen die nergens op slaan, maar goed.
Hoezo komen jullie niet met bronnen die het tegendeel bewijzen? Dat een nieuwtje je niet aan staat maakt het niet meteen onwaar hoor. Ik heb 1 bron gegeven, jij en baklava hebben 0 bronnen gegeven. Dat is hoe het is.
Verder lees jij alleen maar wat je zelf wilt, daarom kom je ineens met anti-Koerden standpunt. Ik heb helemaal geen anti-Koerden standpunt. Ik heb meerdere keren gezegd dat de commandanten in Mosul, Arabieren en geen Koerden, degene zijn die opdracht hebben gegeven om terug te trekken. Hoe is dat anti-Koerden? Omdat ik er bij zeg dat de manschappen voornamelijk Koerden zijn? Dat is gewoon zo. Dat je het niet leuk vind maakt het niet onwaar of racistisch.
Proest.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:10 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Hahaha.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:10 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Stop met het voor schut zetten van jezelf.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 12:26 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Het is echt zo. Je kent gewoon je eigen geloof niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |