Oh nee, mijn onderbuurman is allergisch voor katten, maar die lieten ze prima met rust. Zelfs PlofKip.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het probleem van poezenbeesten is, dat juist de persoon die er een hekel aan heeft, juist daar willen ze de aandacht vanDus getest worden ze altijd
![]()
Overigens is het gooien van een kat door de TV heen best een kunst, daar zou je dan ook respect voor moeten krijgen.
Ah nee.quote:
ah. eens even opzoeken. heb nu gewoon zo'n standaard kam, met van die stalen "haartjes". deze tijd kan ik er zo 4 of 5 volle kammen uitborstelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Furminator is een fijne kam die er heel erg veel oude vacht uithaalt. Ik gebruik hem alleen als ze echt veel vacht verliezen, anders krijgt de langharige teveel last van haarballen. Maar het scheelt ook wel in huis.
Hmm dan zijn de katten van mijn tanten gewoon echte martelaars. Ach het zijn vaak toffe beestenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, mijn onderbuurman is allergisch voor katten, maar die lieten ze prima met rust. Zelfs PlofKip.
Jules laat niemand met rust. Maar de eerste keer dat Tinderslet hier was had Jules het te druk met de baardagamen en de tweede keer zat ze opgeslotenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Oh nee, mijn onderbuurman is allergisch voor katten, maar die lieten ze prima met rust. Zelfs PlofKip.
Varken dacht dat bij Kip ook, die pluk zat alleen vast, dus nu heeft ze een kale plek en een schaafwond onder dr oorquote:Op maandag 16 juni 2014 15:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lenny is echt een haarbal, bij hem zie je echt gewoon plukken los zitten, die kun je er met bossen tegelijk uittrekken op t moment
ik kan door blíjven gaan bij onze katquote:Op maandag 16 juni 2014 15:55 schreef perro. het volgende:
[..]
ah. eens even opzoeken. heb nu gewoon zo'n standaard kam, met van die stalen "haartjes". deze tijd kan ik er zo 4 of 5 volle kammen uitborstelen.
En dan roepen enorm veel mensen altijd dat katten er geen neuk om geven wie voor ze zorgt, zolang ze maar eten krijgen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Echt he.. Ik heb me juist enorm schuldig gevoeld ... Toen ik terugkwam van 8 dagen tenerife, bleek dat Varken zwaar was afgevallen terwijl mn moeder iedere dag langs is geweest en ze aandacht wilde geven, wat ze niet accepteerde want autist
Kip was natuurlijk 2x zo dik.. Die heeft de porties van Varken met liefde naar binnen gewerkt
je katten heten kip en varken?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Varken dacht dat bij Kip ook, die pluk zat alleen vast, dus nu heeft ze een kale plek en een schaafwond onder dr oor
Gelukkigquote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Volgens de dierenarts gaat het goed komen
Mooi hequote:
Nee, ik kan over het algemeen prima met de poezels praten. Als Varken weer eens in de stoel hangt, hoef ik alleen rustig te vragen of ze dood wil, en dan houdt ze op. Vraag maar aan Hupsquote:Op maandag 16 juni 2014 15:55 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm dan zijn de katten van mijn tanten gewoon echte martelaars. Ach het zijn vaak toffe beestenenige nadeel is dat jij meer een onderdaan in hun koninkrijk bent.
Ik noemde mijn vis altijd vis, om verwarring te voorkomen met wat hij nou eigenlijk was. Maar dit is juist erg verwarrendquote:
ja ik ook, maar na 4 of 5 vindt ze het niet meer relax. dus dan laat ik het maar.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik kan door blíjven gaan bij onze kat
Dat is Kipquote:Op maandag 16 juni 2014 15:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
En dan roepen enorm veel mensen altijd dat katten er geen neuk om geven wie voor ze zorgt, zolang ze maar eten krijgen.
Prachtig is dat!!quote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik kan over het algemeen prima met de poezels praten. Als Varken weer eens in de stoel hangt, hoef ik alleen rustig te vragen of ze dood wil, en dan houdt ze op. Vraag maar aan Hups
Reign of terror wordt bij jou thuis gevoerd dus.,quote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, ik kan over het algemeen prima met de poezels praten. Als Varken weer eens in de stoel hangt, hoef ik alleen rustig te vragen of ze dood wil, en dan houdt ze op. Vraag maar aan Hups
Met hoofdlettersquote:
Ik had mijn vissen knabbel en babbel genoemdquote:Op maandag 16 juni 2014 15:57 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik noemde mijn vis altijd vis, om verwarring te voorkomen met wat hij nou eigenlijk was. Maar dit is juist erg verwarrend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |