En stiekem wilde je het eigenlijk wel?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Dat lag zeker aan mij, want hij kwam ook wel met zijn hand op een bepaalde plek waarbij ik 'subtiel' zijn hand een andere richting op stuurde..
Ik hoop niet dat hij zich erg 'lullig' voelt. En ja die van hem was wel.. zegmaar
Maar, heb je dus ook gewoon gezegd dat het te snel ging, of bleef het bij een beetje lafjes geen initiatief nemen, zodat hij maar z'n conclusies trok (en later die avond meer dan dat hihaho).quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Dat lag zeker aan mij, want hij kwam ook wel met zijn hand op een bepaalde plek waarbij ik 'subtiel' zijn hand een andere richting op stuurde..
Ik hoop niet dat hij zich erg 'lullig' voelt. En ja die van hem was wel.. zegmaar
Sommigen zullen vast te veel verwachtingen hebben, maar dit zou ik interpreteren als een tamelijk duidelijk hint.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Waarom hebben mannen meteen zoveel verwachtingen..?
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:18 schreef Kimberly1987 het volgende:
Ik hoop niet dat hij zich erg 'lullig' voelt.
Niet met zoveel woorden.. Ik nam zelf net zoveel initiatief als hem, boven op hem zitten, ook hij had enkel zijn ondergoed nog aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar, heb je dus ook gewoon gezegd dat het te snel ging, of bleef het bij een beetje lafjes geen initiatief nemen, zodat hij maar z'n conclusies trok (en later die avond meer dan dat hihaho).
Heb jij überhaupt wel iets ondernomen of lag hij inderdaad nog volledig aangekleed op bed?
Najah, an sich denk ik dat de situatie niet eens zo opmerkelijk zou zijn, maar dat hij wel af kan knappen als jij niks zegt en doet. Als jij waarschijnlijk zou zeggen 'Joh, ik kom uit een jarenlange relatie (met een vrouw), en het gaat me ff iets te snel', dan denk ik dat er genoeg mannen zijn die daar begrip voor hebben en het een tandje rustiger aan doen.
En toch kap je het af.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Niet met zoveel woorden.. Ik nam zelf net zoveel initiatief als hem, boven op hem zitten, ook hij had enkel zijn ondergoed nog aan.
Tsja. Hoe zou het dan toch komen dat die jongen hoge verwachtingen had denk je?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Niet met zoveel woorden.. Ik nam zelf net zoveel initiatief als hem, boven op hem zitten, ook hij had enkel zijn ondergoed nog aan.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:13 schreef Royco1 het volgende:
En dan zeker als ze er blijkbaar geen problemen mee heeft om uitgekleed te worden, dan verwacht je wel dat er nog iets gaat gebeuren.
Arme gozer.
Omdat. 1'e date.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:27 schreef kree het volgende:
[..]
En toch kap je het af.
wtf
Je bedacht je ineens of wat?
Het is een trolltopic.quote:
Die arme, arme, jongenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:26 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Doe dan niks, of in ieder geval, hou het bij beetje zoenen + topless ofzo. Dit is echt zo'n onwijze afknapper, beetje droogneuken en dan 'oh noes dit kan niet ik ga naar huis'.quote:
En dat bedacht je pas toen je eerst naar z'n bed ging elkaar uitkleed en bovenop elkaar zat?quote:
Waarom arme, arme, jongen?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die arme, arme, jongenMaar vanwaar ineens dat jij pleite wilde? Angst? Gewoon allemaal iets te snel? Of toch ineens 'oh noes ik voel een piemel, ik ben lesbo, dat kan helemaal niet'
![]()
Toen ze nat werd, dacht ze "oh nee het kan niet ik ben dan toch hetero" man man manquote:Op maandag 16 juni 2014 16:30 schreef kree het volgende:
[..]
En dat bedacht je pas toen je eerst naar z'n bed ging elkaar uitkleed en bovenop elkaar zat?
Waarom? Serieus? Okee vanaf nu is dit officieel een trolltopic en ga ik dus echt niet meer serieus reagerenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:31 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Waarom arme, arme, jongen?
Het ging inderdaad gewoon te snel.
Omdat je hem op loopt te geilen en te droog neuken en dan opeens naar huis gaatquote:Op maandag 16 juni 2014 16:31 schreef Kimberly1987 het volgende:
[..]
Waarom arme, arme, jongen?
Het ging inderdaad gewoon te snel.
quote:Op maandag 16 juni 2014 16:32 schreef Amarantha het volgende:
Gefeliciteerd TS je bent bi een aandachtsgeile teaser
Dat we dit nog steeds moeten uitleggenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Omdat je hem op loopt te geilen en te droog neuken en dan opeens naar huis gaat
Dat dus!quote:Op maandag 16 juni 2014 16:33 schreef Lienekien het volgende:
Wedden dat 'Kimberly' niet eens een meisje is?
De wereld gaat naar de klote.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:33 schreef complicate het volgende:
[..]
Dat we dit nog steeds moeten uitleggen![]()
Die zit al een paar uurtjes met de broek op de enkels om de reacties van die paar vrouwen die roepen dat die kerel 'haar' gewoon een flinke veeg had moeten geven.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:33 schreef Lienekien het volgende:
Wedden dat 'Kimberly' niet eens een meisje is?
Nee natuurlijk niet, maar als ZIJ geen seks wil op eerste date, moet ze niet zo dom zijn om hem te vragen om op bed te gaan liggenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:33 schreef DonJames het volgende:
Laakbaar wellicht, maar wat had TS dan moeten doen? Toch maar met die kerel naar bed gaan, omdat dat nou eenmaal zo hoort?
Ze is 27, zich in ieder geval niet achteraf als een naief mokkel van 15 gedragenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:33 schreef DonJames het volgende:
Laakbaar wellicht, maar wat had TS dan moeten doen? Toch maar met die kerel naar bed gaan, omdat dat nou eenmaal zo hoort?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |