Eens. Tweede ronde niet halen zou een blamage zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:43 schreef Hathor het volgende:
Misschien de tweede ronde? Wat is dat nu weer voor een valse bescheidenheid, roep gewoon dat die tweede ronde zeker gehaald gaat worden, dat is deze selectie aan zijn stand verplicht.
Inspiratie moet je sowieso hebben op een WK. Als een WK al niet meer inspireert...quote:Op maandag 16 juni 2014 06:13 schreef sig000 het volgende:
Ik zie nog wel een stunt aankomen, die moeten toch inspiratie hebben gekregen nu inmiddels?
Costa Rica vond ik ook zo goed daarom, gewoon doorgaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Inspiratie moet je sowieso hebben op een WK. Als een WK al niet meer inspireert...
Algerije zal best een vervelende tegenstander zijn, maar dat is bv. Griekenland ook.
Gewoon winnen.
Yep. Die gingen er voor en liepen niet gefrustreerd rond / gingen niet schoppen. De Kroaten lieten zich ook niet imponeren. Hadden wat pech met de scheidsrechter en een keeper die er niks van kan.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
Costa Rica vond ik ook zo goed daarom, gewoon doorgaan.
Bij Costa Rica liep er sowieso 1 rond waar ik met verbazing naar zat te kijken, wat een spelert is dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Yep. Die gingen er voor en liepen niet gefrustreerd rond / gingen niet schoppen. De Kroaten lieten zich ook niet imponeren. Hadden wat pech met de scheidsrechter en een keeper die er niks van kan.
Zo'n Sneijder zegt ook dat hij voor de titel gaat. Dat is toch de enige juiste instelling op een WK.
Campbell? Dat was een held ja tegen Uruguay.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij Costa Rica liep er sowieso 1 rond waar ik met verbazing naar zat te kijken, wat een spelert is dat.
Zoals die nu al speelt met lef en zelfvertrouwen. Ik was onder de indruk.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
Campbell? Dat was een held ja tegen Uruguay.
quote:Op maandag 16 juni 2014 06:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zoals die nu al speelt met lef en zelfvertrouwen. Ik was onder de indruk.
Ook hoe hij al die schoppen verwerkte en steeds weer doorgaan zonder wraakacties.
Italie is altijd lastig met die halve zigeuner Pirlo.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heel dat team wist het hoofd wel koel te houden. Best knap, maar nog 2 "finales" voor de boeg. Pech dat ze Italie erbij hebben i.p.v. een niet-Europees land.
Engeland ook. Die zullen de laatste wedstrijd vermoedelijk nog wel een kans hebben om door te gaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
Italie is altijd lastig met die halve zigeuner Pirlo.
Die moeten groepswinnaar kunnen worden in deze groep. Dat de Algerijnen heethoofden zijn, de Russen veel verdedigen en de Koreanen maar blijven lopen, mogen allemaal geen excuses zijn om deze ploegen niet in de pan te hakken.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:55 schreef sig000 het volgende:
Maar ik heb wel vertrouwen in de Rode duivels en ga die wedstrijd zeker kijken.
Ja, sommige landen die ze versloegen in de kwalificatie waren zeker niet slechter.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die moeten groepswinnaar kunnen worden in deze groep. Dat de Algerijnen heethoofden zijn, de Russen veel verdedigen en de Koreanen maar blijven lopen, mogen allemaal geen excuses zijn om deze ploegen niet in de pan te hakken.
Jazeker. Servië en met name Kroatië.quote:Op maandag 16 juni 2014 07:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, sommige landen die ze versloegen in de kwalificatie waren zeker niet slechter.
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:39 schreef Nederlandsche het volgende:
Jullie hebben 9lives.be of niet soms?![]()
Ik hoop dat Hazard eens begint te flitsen.quote:Op maandag 16 juni 2014 06:33 schreef sig000 het volgende:
In het Belgische team lopen er ook aantal rond die nog weleens kunnen verrassen en wanneer de tactiek ze niet beperkt hun talent laten zien.
Ik ga zeker kijken en denk dat het een goed elftal is.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:52 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Ik hoop dat Hazard eens begint te flitsen.
Een beter elftal dan de vorige jaren sowieso.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ga zeker kijken en denk dat het een goed elftal is.
We gaan het zien, vind het al mooi dat ze er bij zijn en er zit wel wat kwaliteit.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:57 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Een beter elftal dan de vorige jaren sowieso.
Witsel die nooit een bal verliest, Mertens die iedereen eraf loopt, Lukaku die kan doorwegen op een verdediging, Hazard met zijn geflits, Defour met zijn spelinzicht en vinnigheid, Kompany, Vermaelen en Alderweireld met hun robuust verdedigen, Chadli, Dembele en Fellaini met de wil en de techniek....
Het moet er allemaal gewoon nog wat meer uitkomen.
Tsja daar is er al een klein probleem soms.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:04 schreef xzaz het volgende:
Wat wordt er gesproken in het Belgisch elftal?
Frans denk ik. Omdat de meeste Vlamingen dat toch wel leren.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:04 schreef xzaz het volgende:
Wat wordt er gesproken in het Belgisch elftal?
Dat is vragen om problemen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens de 'geruchten' zou Wilmots nu voor Van Buyten achterin kiezen naast Kompany. Dat zou toch wel een behoorlijke blunder zijn ...
Als je ziet we we centraal achteraan kunnen zetten, is het niet zo'n rare keuze vind ik. Vermaelen lijkt al enige tijd niet op niveau te zitten. Lombaerts had ook gekund, maar Van Buyten pikt zo nu en dan ook nog eens een doelpunt mee en heeft tonnen ervaring. Zoals ik de Duivels de laatste maanden heb zien spelen, springt enkel Kompany er uit in de centrale verdediging. De rest moet knokken voor zijn plaats.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Volgens de 'geruchten' zou Wilmots nu voor Van Buyten achterin kiezen naast Kompany. Dat zou toch wel een behoorlijke blunder zijn ...
Is veel te traag en dat probleem hebben Vertonghen en Alderweireld ook, wordt het wel heel kwetsbaar met ruimte in de rugquote:Op maandag 16 juni 2014 12:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond Van Buyten de laatste wedstrijden vrij secuur (voor zijn doen).
Ik zou daar gewoon Lombaerts zetten eigenlijk. Degelijke speler die ook op een behoorlijk niveau speelt.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef kl1172 het volgende:
[..]
Als je ziet we we centraal achteraan kunnen zetten, is het niet zo'n rare keuze vind ik. Vermaelen lijkt al enige tijd niet op niveau te zitten. Lombaerts had ook gekund, maar Van Buyten pikt zo nu en dan ook nog eens een doelpunt mee en heeft tonnen ervaring. Zoals ik de Duivels de laatste maanden heb zien spelen, springt enkel Kompany er uit in de centrale verdediging. De rest moet knokken voor zijn plaats.
Kompany heeft een enorme ambitie/drang om "iets te betekenen", binnen en buiten het voetbal.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:25 schreef tyrvenom het volgende:
Om eerlijk te zijn, Kompany is een klasbak van een verdediger en weet ook wel aardig om als verdediger een doelpunt te maken maar zijn attitude begint te vervelen bij veel van de mensen die ik ken.
Laatste match tegen Tunesie hadden we bijna een goal tegen omdat kompany wat te overtuigd de bal wou wegwerken met een mooi trucje terwijl tunesie die bal meteen afsnoepte... Toen ging er wat kritiek van Courtois naar Kompany
Ook met al zijn bijkomende zaakjes zoals een café openen en een voetbalploeg in brussel oprichten lijken wel leuk en tof op het eerste zicht, maar ik geloof dat hij het soms meer doet voor imago dan voor wat anders..
Al blijft hij een verdediger die echt wel wat in zich heeft en is hij voor onze ploeg een bijdrage die we echt nodig hebben al hoop ik dat de rest van onze verdediging niet teveel blundert.
Één van Wilmots' stokpaardjes is "het primaat van het collectief" : de sfeer in de groep moet ten allen tijde goed zijn en als er al eens een conflict zou zijn, dan moeten de spelers dit binnenskamers houden en intern oplossen in het groepsbelang (en waarschijnlijk moeten ze ook kunnen aanvaarden dat Marc het laatste woord heeft).quote:Op maandag 16 juni 2014 12:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
(Op dat vlak vind ik het nog altijd raar dan Nainggolan niet mee is, want die kan daar ook spelen)
Precies, bij de Rode Duivels speelde hij de laatste tijd juist erg goed. En dit wordt zijn laatste grote toernooi. Die wil gaan vlammen. Zo iemand wil je er toch echt bij hebben lijkt me.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond Van Buyten de laatste wedstrijden vrij secuur (voor zijn doen).
Van Buyten is nu eenmaal het vriendje van Wilmotsquote:Op maandag 16 juni 2014 10:53 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Nee, dat is Cimanquote:Op maandag 16 juni 2014 18:25 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Van Buyten is nu eenmaal het vriendje van Wilmots
dat hoop ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 15:22 schreef Aertbeliensylvain het volgende:
[..]
Kompany heeft een enorme ambitie/drang om "iets te betekenen", binnen en buiten het voetbal.
Een van die ambities is schitteren op een WK : hij vindt dat een speler van zijn kwaliteiten minstens een WK moet meegemaakt hebben (en liefst méér), anders is zijn curriculum niet volmaakt.
Van dat zelfbewustzijn of die zelfverzekerdheid mag je denken wat je wil, maar ik denk dat het er hier wel voor zal zorgen dat hij erg geconcentreerd en gefocust gaat spelen (en zonder de nonchalance waarvoor hij ook wel bekend staat).
Nu alleen maar hopen dat hij niet overdrijft in de andere richting en totaal opgenaaid door het toernooi gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |