Ik ben mijn hele leven al voor Ajax. WZAWZDB!quote:Op maandag 16 juni 2014 00:02 schreef Herqules het volgende:
[..]
Jawel Shreyas, dus voor welke club ben je aankomend seizoen?
Dit is gewoon massaverkrachtingquote:Op maandag 16 juni 2014 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Dit valt volgens mij onder seksuele intimidatie op de werkvloer.
Ik hoop dat John hem voor zijn bek heeft getimmerd.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:06 schreef koningdavid het volgende:
Ik zie 10x liever Emilio Schelvis en Jakhals Erik dan Carlo Bozhardt. Wat faalt die in grappig zijn.
En Jan Boskamp heb ik langzamerhand ook wel gezien. Komt vrijwel nooit iets zinnigs uit.
Zo. Dat lucht op.
Isabelle zit nu filmhuis films te kijken over de vrouwenproblematiek in Iran, terwijl haar man er vandoor gaat met Carlo.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Bossie had net zoals Brad Pitt die homo een paar klappen moeten geven.
Ik doe ook altijd mijn best mijn catechisatie bijeenkomsten in de praktijk te brengen in het topicquote:Op maandag 16 juni 2014 00:10 schreef marcodej het volgende:
Het christelijke gehalte in dit topicje is met de komst van koningdavid met 100% gestegen. Fijn.
Loffelijk streven.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd mijn best mijn catechisatie bijeenkomsten in de praktijk te brengen in het topic
Als je nog 1x zo over Boskamp praat, krijg je een paar tikken.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:06 schreef koningdavid het volgende:
Ik zie 10x liever Emilio Schelvis en Jakhals Erik dan Carlo Bozhardt. Wat faalt die in grappig zijn.
En Jan Boskamp heb ik langzamerhand ook wel gezien. Komt vrijwel nooit iets zinnigs uit.
Zo. Dat lucht op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |