SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.________________________________________________________________________________
VI Oranje meet
Wanneer: woensdag 25 juni.
Waar: Kurhaus, Scheveningen.
Hoe laat begint het: je moet om 17:00 uur aanwezig zijn, dan begint de BBQ
Tot hoe laat duurt het: de uitzending van VI Oranje duurt tot 22:00 uur, daarna kun je nog een wedstrijd bekijken, maar je kunt ook erna naar huis natuurlijk.
Wie komen er:
Johannes_Vermeer
Karina
Littlerabbit
Mexicanobakker
Mortaxx
Paxcon
sp3c
mrstylo - ovb
Wil je mee, laat het even weten in dit topic.
Reserveringsformulier:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouwe beer is het ookquote:Op zondag 15 juni 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op je bek gepakt worden door Carlo is ook niet alles.
Jij dus.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef inZanity het volgende:
En het ergste is nog dat er serieus nog mensen zijn die de Tv Kantine leuk vinden ook.
Positieve note gegeven.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef inZanity het volgende:
En het ergste is nog dat er serieus nog mensen zijn die de Tv Kantine leuk vinden ook.
Nu ga je te ver.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt, anders had ze je wel ter adoptie voor een deur gelegd.
Ach, er kijken ook mensen naar Astro TV.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef inZanity het volgende:
quote:
Nee, jij zei dat ik de TV-kantine grappig vind. Ik kan nog behoorlijk wat zeggen voordat ik daar over heen ga.quote:
Waarom is Tommie weg?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dit item in de plaats van Tommie gekomen?
Beter dan Tv kantinequote:Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ach, er kijken ook mensen naar Astro TV.
Grappig, dat zei ik gisteren ook over je moeder.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan nog behoorlijk wat zeggen voordat ik daar over heen ga.
Ga weg, was best leuk.quote:
Nee, die is naar Jerry Springer gegaanquote:Op zondag 15 juni 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dit item in de plaats van Tommie gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Stoer macho praat, moet je hem horen als zijn vader vreemdgaat of ie het nog zo bazig vindtquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, die is naar Jerry Springer gegaanJe moest m uitleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet grappig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik merk dat hier wat persoonlijk leed zit.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Stoer macho praat, moet je hem horen als zijn vader vreemdgaat of ie het nog zo bazig vindt
Mooi stadionnetje ook. Niks mis mee.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:46 schreef Caland het volgende:
50.000 Argentijnen straks in dat stadionnetje. Is toch heerlijk man.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, die is naar Jerry Springer gegaanEven iets anders: FC Zwolle - Ajax: 5-1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je zijn moeder zag dan zou je dat wel begrijpen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Stoer macho praat, moet je hem horen als zijn vader vreemdgaat of ie het nog zo bazig vindt
Ik zeg net toch waarom die vreemd gingquote:Op zondag 15 juni 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Heeft net zoveel goals op een WK gescoord als Stefan de Vrij. Waar hebben we het over inderdaad.quote:
Uh nee eigenlijk niet. Of ben jij vreemdgegaan en heb ik je nu betrapt?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat hier wat persoonlijk leed zit.
Je probeert er nu over heen te praten merk ik en dat snap ik ook wel in zo'n druk topic.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Uh nee eigenlijk niet. Of ben jij vreemdgegaan en heb ik je nu betrapt?
Nou, dan ga ik toch lekker naar Johannes, zo dat zal je leren!
Dat is voor mensen die er wél kijk op hebben en niet met de hype mee gaan al een paar jaar duidelijk hoor.quote:
De rest zijn commercialsquote:Op zondag 15 juni 2014 23:49 schreef tralalala het volgende:
Tering RTLXL heeft alleen de eerste 9 minuten van de vroege uitzending online staan.
Ja jonge alsof ik elke dag de Privé leesquote:Op zondag 15 juni 2014 23:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik zeg net toch waarom die vreemd ging![]()
En stel je niet zo aan.
Oh nu vind jij Messi opeens niet meer goed??quote:Op zondag 15 juni 2014 23:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die er wél kijk op hebben en niet met de hype mee gaan al een paar jaar duidelijk hoor.
Je zit wel de hele dag in SHO.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ja jonge alsof ik elke dag de Privé lees
Dan moet je niet op de titel klikken maar in het vakjequote:Op zondag 15 juni 2014 23:50 schreef OverRated het volgende:
Soms als je in een topic zit moet je rechtsonder op dat update schermpje drukken om nieuwe posts te laden, en dan verschijnt hetzelfde schermpje opeens linksonder en moet je weer klikken. Waarom is dat nog steeds zo
Om te testen of je dronken bent.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:50 schreef OverRated het volgende:
Soms als je in een topic zit moet je rechtsonder op dat update schermpje drukken om nieuwe posts te laden, en dan verschijnt hetzelfde schermpje opeens linksonder en moet je weer klikken. Waarom is dat nog steeds zo
Aha.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dan moet je niet op de titel klikken maar in het vakje
ergo: het ligt aan jouw onvermogen
Hij stottertquote:Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vieze vuile Waldemar Torenstra die die aidsfilmpjes inspreekt.
Al erg langquote:Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef Onnoman het volgende:
die belgen hebben ook een voetbalprogramma
na-apers
met jan mulder
Hebben die ook zoveel kutreclame?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef Onnoman het volgende:
na-apers
met jan mulder
Nou ja zeg, terwijl wij dat uitgevonden hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef Onnoman het volgende:
na-apers
wtfquote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef Cavaliers het volgende:
Volksliederen et cetera beginnen al over vier minuten.
iddquote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja zeg, terwijl wij dat uitgevonden hebben.
Tot morgen, Cav.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef Cavaliers het volgende:
Volksliederen et cetera beginnen al over vier minuten.
Wel veel minder reclame en beter commentaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:51 schreef Onnoman het volgende:
na-apers
met jan mulder
Je ontvangt ze zo.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tot morgen, Cav.
Heb je nog Bosnische verrassingen die ik morgen moet bekijken? Graag in DM.
Gewoon al die wedstrijdjes in bed kijken, laptop erbijquote:Op zondag 15 juni 2014 23:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ga Argentinië in bed kijken, ik ga hier ook niet posten tijdens die wedstrijd.
Ik geef jullie even een moment om dit te verwerken.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dat is voor mensen die er wél kijk op hebben en niet met de hype mee gaan al een paar jaar duidelijk hoor.
Ik hoop oprecht dat je morgen weer wakker wordt. Echt.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:53 schreef GGMM het volgende:
Ik ga Argentinië in bed kijken, ik ga hier ook niet posten tijdens die wedstrijd.
Niks mis met lesbo'squote:Op zondag 15 juni 2014 23:54 schreef zeebeschuit het volgende:
Jezus de 2 lelijkste argentijnse lesbo's uitgezocht
Wel als ze lelijk zijnquote:
Bedankt.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je morgen weer wakker wordt. Echt.
Kan iemand even roepen dat je er iets om geeft?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:53 schreef GGMM het volgende:
Denk het wel, ze zal zo onderhand wel klaar zijn met Willem Alexanderquote:
Kom terug GGMMquote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan iemand even roepen dat je er iets om geeft?
Er waren al 2 reacties, dus helaas voor jou slaat dit nergens op.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan iemand even roepen dat je er iets om geeft?
+1quote:
Probeer het nog eens in normaal Nederlands, dan geef ik wel antwoord.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef Herqules het volgende:
[..]
Hey sheryas voor wlke club ben je aankomend seizoen deze keer?
Dat kan ook, koop maar een FA omquote:Op zondag 15 juni 2014 23:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kunnen we jou niet afschaffen het volgend EK?
stinkt ie?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef Zipportal het volgende:
Wilfred moet echt klappen hebben. Vieze vuile stinkFries.
koningdavid. Dat is een tijd geleden.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef koningdavid het volgende:
Wat valt VI Oranje tegen dit jaar, ondanks Siert.
Door alle items en reclame is er amper tijd om fatsoenlijk te praten. Ergerlijk.
quote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef koningdavid het volgende:
Door alle items en reclame is er amper tijd om fatsoenlijk te praten. Ergerlijk.
Hij stinkt naar alorsquote:
Pas maar op voor alle valse nichten hier die je nu aan gaan vallenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef koningdavid het volgende:
Hey Sheryas, voor welke club ben je aankomend seizoen?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Probeer het nog eens in normaal Nederlands, dan geef ik wel antwoord.
Marcod3j heeft nu een erectie.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
koningdavid. Dat is een tijd geleden.
En elke 10 seconden een applausquote:Op zondag 15 juni 2014 23:58 schreef koningdavid het volgende:
Tot twee keer toe heb je het over Sheryas, dus ik neem aan dat de vraag niet aan mij is gericht.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:59 schreef Herqules het volgende:
[..]
Hey Sheryas, voor welke club ben je aankomend seizoen?
No shit, Sherlockquote:
Dat dus.quote:
Klopt.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
koningdavid. Dat is een tijd geleden.
Jawel Shreyas, dus voor welke club ben je aankomend seizoen?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tot twee keer toe heb je het over Sheryas, dus ik neem aan dat de vraag niet aan mij is gericht.
Ik ben mijn hele leven al voor Ajax. WZAWZDB!quote:Op maandag 16 juni 2014 00:02 schreef Herqules het volgende:
[..]
Jawel Shreyas, dus voor welke club ben je aankomend seizoen?
Dit is gewoon massaverkrachtingquote:Op maandag 16 juni 2014 00:02 schreef DrDentz het volgende:
Dit valt volgens mij onder seksuele intimidatie op de werkvloer.
Ik hoop dat John hem voor zijn bek heeft getimmerd.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:06 schreef koningdavid het volgende:
Ik zie 10x liever Emilio Schelvis en Jakhals Erik dan Carlo Bozhardt. Wat faalt die in grappig zijn.
En Jan Boskamp heb ik langzamerhand ook wel gezien. Komt vrijwel nooit iets zinnigs uit.
Zo. Dat lucht op.
Isabelle zit nu filmhuis films te kijken over de vrouwenproblematiek in Iran, terwijl haar man er vandoor gaat met Carlo.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:05 schreef DrDentz het volgende:
Bossie had net zoals Brad Pitt die homo een paar klappen moeten geven.
Ik doe ook altijd mijn best mijn catechisatie bijeenkomsten in de praktijk te brengen in het topicquote:Op maandag 16 juni 2014 00:10 schreef marcodej het volgende:
Het christelijke gehalte in dit topicje is met de komst van koningdavid met 100% gestegen. Fijn.
Loffelijk streven.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd mijn best mijn catechisatie bijeenkomsten in de praktijk te brengen in het topic
Als je nog 1x zo over Boskamp praat, krijg je een paar tikken.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:06 schreef koningdavid het volgende:
Ik zie 10x liever Emilio Schelvis en Jakhals Erik dan Carlo Bozhardt. Wat faalt die in grappig zijn.
En Jan Boskamp heb ik langzamerhand ook wel gezien. Komt vrijwel nooit iets zinnigs uit.
Zo. Dat lucht op.
Precies. Je hebt steeds het idee alsof er eigenlijk weinig is besproken als de uitzending afgelopen is.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:41 schreef koningdavid het volgende:
Minder rubrieken en/of reclame, betere gasten en dan zullen de kijkcijfers ook beter zijn. Nu is het gewoon enorm vervelend om te kijken. Als ze net een paar minuten aan het praten zijn moeten ze er weer uit voor een of ander lullig sponsoritem of reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |