Nee, jij zei dat ik de TV-kantine grappig vind. Ik kan nog behoorlijk wat zeggen voordat ik daar over heen ga.quote:

Waarom is Tommie weg?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dit item in de plaats van Tommie gekomen?

Beter dan Tv kantinequote:Op zondag 15 juni 2014 23:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ach, er kijken ook mensen naar Astro TV.

Grappig, dat zei ik gisteren ook over je moeder.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan nog behoorlijk wat zeggen voordat ik daar over heen ga.

Ga weg, was best leuk.quote:

Nee, die is naar Jerry Springer gegaanquote:Op zondag 15 juni 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
Is dit item in de plaats van Tommie gekomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.

Stoer macho praat, moet je hem horen als zijn vader vreemdgaat of ie het nog zo bazig vindtquote:

quote:Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, die is naar Jerry Springer gegaanJe moest m uitleggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet grappig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]

Ik merk dat hier wat persoonlijk leed zit.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Stoer macho praat, moet je hem horen als zijn vader vreemdgaat of ie het nog zo bazig vindt

Mooi stadionnetje ook. Niks mis mee.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:46 schreef Caland het volgende:
50.000 Argentijnen straks in dat stadionnetje. Is toch heerlijk man.

quote:Op zondag 15 juni 2014 23:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, die is naar Jerry Springer gegaanEven iets anders: FC Zwolle - Ajax: 5-1.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Als je zijn moeder zag dan zou je dat wel begrijpen.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]
Stoer macho praat, moet je hem horen als zijn vader vreemdgaat of ie het nog zo bazig vindt

Ik zeg net toch waarom die vreemd gingquote:Op zondag 15 juni 2014 23:46 schreef alors het volgende:
[..]

Heeft net zoveel goals op een WK gescoord als Stefan de Vrij. Waar hebben we het over inderdaad.quote:

Uh nee eigenlijk niet. Of ben jij vreemdgegaan en heb ik je nu betrapt?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik merk dat hier wat persoonlijk leed zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |