abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141136898
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 00:04 schreef UpsideDown het volgende:

[..]

Zonder die idioten zouden we nu pas in deel 49 ofzo zitten.
Zonder die idioten hadden we helemaal geen deel hoeven te openen.
pi_141136908
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:55 schreef zaid het volgende:

[..]

als het zo 'uitgeput en gedesoriënteerd' was hadden ze de oorlog niet gewonnen.
ook al zouden ze geen oorlog beginnen dan nog kunnen ze wapens aan de sjiitische terroristen geven en /of een puppet leger creeren.
Het Irakese leger was in het begin heel diep doorgedrongen in Iran hoor. De oorlog heeft 8 jaar geduurd, daarom hebben ze gewonnen.
pi_141136933
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 23:59 schreef Eagle_99 het volgende:
IrakTurkmenleri twitterde op zondag 15-06-2014 om 23:56:15 Turkmens in Iraq are under terrorism threat. Tonight, the situation in Tal Afar may become worser! @hrw#SaveTurkmen http://t.co/rayqNP7kCP reageer retweet
oh oh Turken worden aangevallen, laten we met ze alle gaan toeteren
pi_141137023
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 00:06 schreef Djibril het volgende:

[..]

Hihaho
pi_141137045
RamiAlLolah twitterde op maandag 16-06-2014 om 00:07:37 #BreakingNews Huge explosions are now reported inside the Green Zone in #Baghdad. #ISIS #Iraq reageer retweet
De shit uitgebroken in greenzone??!
pi_141137062
quote:
8s.gif Op maandag 16 juni 2014 00:06 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het Irakese leger was in het begin heel diep doorgedrongen in Iran hoor. De oorlog heeft 8 jaar geduurd, daarom hebben ze gewonnen.
dus hadden ze ook een oorlog tegen irak kunnen beginnen.
maar zoals ik net als zei, het was niet alleen maar vanwege het gevaar van een evt oorlog
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_141137080
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 00:03 schreef zaid het volgende:
iran ging wel wat verder en tevens maakt het uit over wie het gaat. israel heeft geen enkel recht.

dat deel hoort gewoon bij irak.

dat is wel algemene kennis... zelfs op wikipedia staat het;
http://en.wikipedia.org/w(...)e_and_slant_drilling
Wat is dit nu weer voor domme reactie? Waarom heeft Israel geen enkel recht? Jij vind kennelijk het benoemen van een land als "de top van zijn vijanden" genoeg reden voor een invasie. Israel, en de USA for that matter, worden vrij regelmatig daarvoor uitgemaakt.

Verder staat helemaal niet op jouw wikipedia linkje waarom Koeweit bij Irak zou horen. Of bedoel je dat deel van Iran? Staat er ook al niet. Wat er wel staat is waarom Iraq Koeweit "gered" heeft van de Iraniers zoals jij claimde:
quote:
Kuwait had heavily funded the eight-year-long Iraqi war against Iran. Kuwait's large-scale economic assistance to Iraq often triggered hostile Iranian actions against it. Iran repeatedly targeted Kuwaiti oil tankers in 1984 and fired weapons at Kuwaiti security personnel stationed on Bubiyan island in 1988.[14]
pi_141137101
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 00:05 schreef De_Ilias het volgende:
ahlalsunna2 twitterde op maandag 16-06-2014 om 00:02:22 الله اكبر مطار بغداد تحت نيران قصف الابطال قلنا لكم هذولاء أحفاد الفاروق عمر #iraq reageer retweet
"airport" van Bagdad wordt op dit moment aangevallen door mortiergeschut!!!
*O*
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_141137192
quote:

[..]

:')
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_141137205
quote:

[..]

Zonder die idioten hadden we helemaal geen deel hoeven te openen.
Blijkbaar heb je iets beters doen? Je doet net of je geforceerd bent door ons om hier mee te discussiëren. Mijn taak, die ik op me hem genomen, is alleen updates van de kant van ISIS hier posten zodat iedereen van 2 kanten het verhaal kan lezen. If you dont appreciate that, then i cant help you.
pi_141137309
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 00:09 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Wat is dit nu weer voor domme reactie? Waarom heeft Israel geen enkel recht? Jij vind kennelijk het benoemen van een land als "de top van zijn vijanden" genoeg reden voor een invasie. Israel, en de USA for that matter, worden vrij regelmatig daarvoor uitgemaakt.

Verder staat helemaal niet op jouw wikipedia linkje waarom Koeweit bij Irak zou horen. Of bedoel je dat deel van Iran? Staat er ook al niet. Wat er wel staat is waarom Iraq Koeweit "gered" heeft van de Iraniers zoals jij claimde:

[..]

omdat israel een illegaal 'land' is...

ik reageerde hier op:
"Ik wil ook wel eens een bron zien mbt dat Koeweit verhaal. Voor zover ik weet is Koeweit ontzettend zwak en ontzettend rijk en ging het gewoon om expansie. In beide gevallen was Irak de aggressor."

er was grote dat iran koeweit zou binnenvallen of terroristen zou bewapenen. ze wouden de 'islamitische' 'revolutie' verspreide
pi_141137338
quote:
Diyala Province has witnessed new battles amongst Maliki’s force and Iraqi revolutionaries and armed men, Al Arabiya reported.
The 1st Battalion linked to the 5th Army Division has retreated from the town of Meqdadiya, Al Arabiya reported. Furthermore, police forces have also retreated from the Azim district and gone to Camp Ashraf.
pi_141137447
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef zaid het volgende:
er was grote dat iran koeweit zou binnenvallen of terroristen zou bewapenen. ze wouden de 'islamitische' 'revolutie' verspreide
Dat blijkt totaal niet uit jouw link. Het enige mbt Iran dat er gezegd wordt is dat omdat Koeweit Irak financieel steunde voor de oorlog dat Koeweit te maken kreeg met Iraanse aggressie. Lijkt me logisch als je het land financieel steunt dat Iran net is binnengevallen.
pi_141137589
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 00:17 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Dat blijkt totaal niet uit jouw link. Het enige mbt Iran dat er gezegd wordt is dat omdat Koeweit Irak financieel steunde voor de oorlog dat Koeweit te maken kreeg met Iraanse aggressie. Lijkt me logisch als je het land financieel steunt dat Iran net is binnengevallen.
? ik bedoel met terroristen bewapenen, 'revolutie' verspreide enz. iraanse agressie.
maar zoals ik al zei, die link haalde ik aan over die olie.
pi_141137654
Meer berichten over de Green Zone, vraag me af, gaan ze die misschien als eerste pakken met sleeper cells, daar zal ook veel intelligence zijn over Iraakse units, belangrijke personen etc.

quote:
Hearing that Iraqi military base at Taji--just 20 miles north of Baghdad--has fallen to ISIS. Main resupply depot for Iraqi army. Disaster.
Aldus Terry Moran, Chief Foreign Correspondent, ABC News.
pi_141137805
Vormt ISIS eigenlijk een grote bedreiging voor de Koerden?
pi_141137863
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 00:26 schreef jamesdeen het volgende:
Vormt ISIS eigenlijk een grote bedreiging voor de Koerden?
Dat kan je niet zo beantwoorden aangezien de KRG niet hun bestemming is.
And remember, respect is everything!
pi_141138341
Baghdad Airport is now disabled and all staff have fled as the rocket attack hails down on it.
pi_141138351
‪#‎Breaking‬: Tal Araf fully liberated with its prison also liberated and 300 Captured sunni families also freed
pi_141138355
‪#‎Breaking‬: the Islamic State is now moving towards Baghdad from 4 different directions.
pi_141138398
RamiAlLolah twitterde op maandag 16-06-2014 om 00:39:24 #BreakingNews Several embassies in #Baghdad started evacuating their staff tonight.. #Iraq #ISIS reageer retweet
Green zone, airport op dit moment onder mortier regen!
pi_141138407
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 00:27 schreef killfrenzy het volgende:

[..]

Dat kan je niet zo beantwoorden aangezien de KRG niet hun bestemming is.
Duidelijk.
pi_141138434
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 00:21 schreef zaid het volgende:

[..]

? ik bedoel met terroristen bewapenen, 'revolutie' verspreide enz. iraanse agressie.
maar zoals ik al zei, die link haalde ik aan over die olie.
Je usericon :') :')
Ik twijfel zwaar aan je intelligentie. Hoezo hoort Kuwait gewoon bij Irak?
  maandag 16 juni 2014 @ 00:42:55 #74
365082 IPA35
Patriarch
pi_141138519
Schijnt zo te zijn dat veel Iraakse strijders uit Syrië nu naar Irak terugkeren.
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_141138551
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')