Ik heb het eerste seizoen een tijdje geleden gekeken en ik dacht er precies hetzelfde overquote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik kan Lost niet meer kijken zonder te denken "wat een kutserie". Dat was vroeger wel anders.
op een gegeven moment waren de schrijvers letterlijk "Lost" maar blijft een classic imo, met name de eerste 3/4 seizoenenquote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ik kan Lost niet meer kijken zonder te denken "wat een kutserie". Dat was vroeger wel anders.
Er zijn slechts een tweetal grote problemen die de serie voor mij compleet ruïneren:quote:Op maandag 16 juni 2014 00:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
op een gegeven moment waren de schrijvers letterlijk "Lost" maar blijft een classic imo, met name de eerste 3/4 seizoenen
als je de serie volledig gaat ontleden, heb je gelijk, maar ik heb genoten van de gehele reeks, heb het daarom ook volledig uitgekeken, wat mij het meeste bij is gebleven zijn de vreselijk sterke (seizoens) clifhangers, waardoor je de week erop weer gewoon moest kijkenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Er zijn slechts een tweetal grote problemen die de serie voor mij compleet ruïneren:
-Seizoen 1/2 en 5/6 lijken compleet andere series met een heel verschillende sfeer. 3 en 4 waren al anders dan 1 en 2 maar verder hadden ze niet moeten doorslaan.
- Ze wisten bij God niet wat ze met hun eigen mysteries aanmoeten. En daarom kwamen ze maar met Jacob, ondode Locke, een licht op het eiland, een vuurtoren en tal van dingen die nergens op slaan. Daarnaast had het einde en die hele flashsideways eigenlijk niets met het eiland te maken. Elke semi-spirituele/sci-fi show zou zo kunnen eindigen. Het werd allemaal maar cheesy. Ook de muziek. Probeer maar eens een scène zonder achtergrondmuziek te vinden in de laatste twee seizoenen. Dit is een lastige opgave.
Ik zeg ook niet dat ik er niet van heb genoten t/m 2010. Maar nu kan ik het gewoon niet meer aanzien.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:20 schreef Slayage het volgende:
[..]
als je de serie volledig gaat ontleden, heb je gelijk, maar ik heb genoten van de gehele reeks, heb het daarom ook volledig uitgekeken, wat mij het meeste bij is gebleven zijn de vreselijk sterke (seizoens) clifhangers, waardoor je de week erop weer gewoon moest kijken
Dat krijg je als je een serie schrijft, maar als schrijvers (!) geen flauw idee hebt hoe het allemaal gaat aflopenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:08 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Ze wisten bij God niet wat ze met hun eigen mysteries aanmoeten. En daarom kwamen ze maar met Jacob, ondode Locke, een licht op het eiland, een vuurtoren en tal van dingen die nergens op slaan. Daarnaast had het einde en die hele flashsideways eigenlijk niets met het eiland te maken. Elke semi-spirituele/sci-fi show zou zo kunnen eindigen. Het werd allemaal maar cheesy. Ook de muziek. Probeer maar eens een scène zonder achtergrondmuziek te vinden in de laatste twee seizoenen. Dit is een lastige opgave.
"we have to go back kate"quote:Op maandag 16 juni 2014 00:35 schreef tralalala het volgende:
Ik heb Lost echt minimaal 4 keer opnieuw gekeken.![]()
Lost is 1 van de beste series man.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:52 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Lostquote:Op maandag 16 juni 2014 00:41 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die denken dat Lost een goede serie is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 75% gewijzigd door Leafeon672 op 16-06-2014 01:40:43 ]Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op maandag 16 juni 2014 01:34 schreef Leafeon672 het volgende:
En waarom dat in een spoilertag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wist niet zeker of dat hier wel magquote:
Zal vast wel mogen.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wist niet zeker of dat hier wel mag.
Seizoen 6 is misschien ietwat mager, maar 1 t/m 4 zijn gewoon top. En 5 is aardig.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:12 schreef DO2 het volgende:
Lost begon goed, maar werd alsmaar slechter en slechter. Het laatste seizoen was bijna slapstick.
Ik geloof niet dat ik een andere serie ken die met elk nieuw seizoen zo constant in kwaliteit afnam.
Als je de kwaliteit van de seizoenen afzet tegen de tijd ziet het er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ]
Seizoen 6 daalt onder het 0 punt.
Mag gewoon hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:54 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wist niet zeker of dat hier wel mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |