8.25,- / feliquote:Op zondag 15 juni 2014 22:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol echt? hoeveel inzet? Ik heb 150 winst door comebacks van Costa Rica en Ivoorkust.
Neequote:Op zondag 15 juni 2014 22:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Paul, jij bent de beste.
Tijd voor een weblog.
NU
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:50 schreef Paul het volgende:
OMGGGGGGGGGGGGGG Louis van Gaal retweet metwitter:Team_vanGaal twitterde op zondag 15-06-2014 om 22:47:42“@paulinthedark: Arno Vermeulen snapt het niet meer #frahon #arnovermeulen http://t.co/SaRW0cj86Y” reageer retweet
toffe en knappe vrouwquote:Op zondag 15 juni 2014 22:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij ook een liefhebber van Jessica? Ik ook
Het is wel jammer dat beide fora nu redelijk inactief zijn. Daar is wel meer diversiteit, veel meer fans van kleine clubs en ander randvermaak, terwijl hier voornamelijk fans van de top-3 zitten + actieve livetopics, wedstrijden en voetbalshows alike.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:49 schreef alors het volgende:
[..]
Ja want dat is een graadmeter voor kwaliteit. Net als de populariteit van Roy Donders zeker.
Woon jij ook in Den Haag?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat was mijn volgende stap, maar deze wedstrijd is zo spannend.
so closequote:
Je hebt hier anders ook FC Groningen fansquote:Op zondag 15 juni 2014 22:51 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat beide fora nu redelijk inactief zijn. Daar is wel meer diversiteit, veel meer fans van kleine clubs en ander randvermaak, terwijl hier voornamelijk fans van de top-3 zitten + actieve livetopics, wedstrijden en voetbalshows alike.
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:49 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Iets daarna zit ie, dit was inderdaad een overtreding waar niet voor gefloten werd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |