SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:![]()
![]()
ahh is goed thxquote:Op zondag 15 juni 2014 22:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Eentje was bij Betfair, eentje bij Tipico. Maar die hadden ze bij Unibet ook gewoon.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Jup. Terwijl hij nooit speelt bij Monacoquote:Op zondag 15 juni 2014 22:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie keept er eigenlijk bij Argentinië? Romero gewoon?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wie?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben wel Bicakcic (geen idee hoe George hem noemde, dat is te moeilijk om uit te typen)![]()
Argentinië heeft geen wereldverdedigers, maar ze zijn op de keeper na toch wel stuk voor stuk beter dan de Bosnichten inclusief Spahic.quote:
In ieder geval qua naam / status. Ik zie Spahic ook niet wekelijks spelen..![]()
Dat beloofd watquote:Op zondag 15 juni 2014 22:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jup. Terwijl hij nooit speelt bij Monaco![]()
Zabaleta en Colo zullen er ook nog wel instaan lijkt me? Met Rojo?
![]()
Georgequote:Op zondag 15 juni 2014 22:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze hebben wel Bicakcic (geen idee hoe George hem noemde, dat is te moeilijk om uit te typen)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Suarez Robbenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:26 schreef Rijst het volgende:
welk duo is beter rvp en robben of suarez en sturridge![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef wieisboos het volgende:
Robben>RVP duh. Zelfs lindgren is overstag
[ afbeelding ]
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Lief dagboek,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
he is a believerquote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef wieisboos het volgende:
Robben>RVP duh. Zelfs lindgren is overstag
[ afbeelding ]
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef OmniRocket het volgende:
Lief dagboek,BaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lief dagboek,Lucky BastardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lief dagboek,baaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vet man
Als Nederland bij Honduras in de poule had gezeten, waren we Robben al kwijt geweest, wat een vreselijk team zeg![]()
![]()
Rojo - Demichelis - Fernandez - Campagnaroquote:Op zondag 15 juni 2014 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat beloofd wat![]()
Zabaleta en Colo zullen er ook nog wel instaan lijkt me? Met Rojo?
Rojo - Bastanta - Masche - Fernandez - A. Fernandez
Zo speelden ze in de 2 oefenwedstrijden achterin..best vaag. Weet niet waarom Zabaleta en Garay niet hebben gespeeld. Blessures denk ik. Zitten er wel bij. Colo zit niet in de selectie.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Forum Opties Forumhop: Hop naar: