quote:Op zondag 15 juni 2014 22:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had met m'n ex een tijdje geen zin omdat het heel erg pijndeed en dat was maar n paar mnd. We hadden wel gewoon seks, maar minder en dát vond hij al niks.
Ziet er heerlijk uit.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:06 schreef Myraela het volgende:
Even mijn taart spammen.Hij zag er niet uit, maar hij was wel lekker.
[ afbeelding ]
anaal geen optie?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
Sprak laatst een vent die nu 1,5 maand geen seks had gehad, want z'n vriendin moest een operatie ondergaan down there en daar was 'ie over aan het klagen. Neem aan dat er wel gezoend en dergelijke wordt, dus snap het niet helemaal.
Ik zou er niet over klagen. Maar ik zou het toch ook wel missen hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
Sprak laatst een vent die nu 1,5 maand geen seks had gehad, want z'n vriendin moest een operatie ondergaan down there en daar was 'ie over aan het klagen. Neem aan dat er wel gezoend en dergelijke wordt, dus snap het niet helemaal.
Wacht, dit ga ik even vragen.quote:
Is wel lastig met het vinden van een relatie.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb het niet over altijd.
Het is gelul dat je helemaal geen behoefte zou willen hebben aan seks, dat is een stuk lastiger dan die behoefte wel hebben.
Zeker als je een relatie hebt, wat yats gewoon heeft gehad.
ziet er wel lekker uit hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 22:06 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.jouwtaart.nl/page/bake-my-day-op-net5-in-2014quote:Op zondag 15 juni 2014 22:06 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ok, wacht ik even.quote:
dat bedoel ik, het lijkt me echt heel vervelend, want de meeste mensen hebben wél behoefte aan seks..quote:Op zondag 15 juni 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel lastig met het vinden van een relatie.
Vind ik iemand leuk, kan ik haar niet bieden waar ze behoefte aan heeft.
dat was niet waarom het pijn deed hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Een stuk gereedschap om de stoterpijp van een VW Kever op te rekken.
Nou ben ik al jaaaaaaaren niet meer in de situatie gekomen dat het een probleem zou zijn aangezien er geen wederzijdse gevoelens zijn geweest in al die jaren. Maar toch.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat bedoel ik, het lijkt me echt heel vervelend, want de meeste mensen hebben wél behoefte aan seks..
1,5 maand? En ze doen wel gewoon handwerk/mondwerk?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:05 schreef Fascination het volgende:
Heb je die behoefte in het begin van een relatie niet?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is wel lastig met het vinden van een relatie.
Vind ik iemand leuk, kan ik haar niet bieden waar ze behoefte aan heeft.
Oh my lord.quote:
Ik heb zoiets niet nodig om wat op te rekken hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 22:10 schreef twi het volgende:
[..]
Een stuk gereedschap om de stoterpijp van een VW Kever op te rekken.
De tering, dit is srs?!quote:
Iets meer wel. Maar dat zou betekenen dat relaties max een paar maanden goed kunnen gaan.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:13 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je die behoefte in het begin van een relatie niet?
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh my lord.![]()
"Haha, anaal, al zou ze daar voor in zijn... die van mij is er niet kleiner op geworden, schat"
het is iemand met wie jíj seks hebt gehad?!quote:Op zondag 15 juni 2014 22:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh my lord.![]()
"Haha, anaal, al zou ze daar voor in zijn... die van mij is er niet kleiner op geworden, schat"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |