Je bent gewoon weer jaloers dat jij niet zo een lichaam hebt. Minder eten, meer bewegen, vetzakquote:Op zondag 15 juni 2014 21:53 schreef alors het volgende:
Wat is dat WK in Lingerie slecht en kinderachtig zeg
Okéquote:
lolquote:Op zondag 15 juni 2014 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer jaloers dat jij niet zo een lichaam hebt. Minder eten, meer bewegen, vetzak
Over wie gaat ie?quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer jaloers dat jij niet zo een lichaam hebt. Minder eten, meer bewegen, vetzak
Lelijke wijven ook nog.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:53 schreef alors het volgende:
Wat is dat WK in Lingerie slecht en kinderachtig zeg
goed idee welquote:Op zondag 15 juni 2014 21:54 schreef hottentot het volgende:
Eigenlijk zouden de mods in dit forum ook gele en rode kaarten moeten uitdelen, krijg je rood of 2x geel dan mag je de rest van de wedstrijd niet meer posten.
Jammer van die irritante slettentweet daaronderquote:
Neuh doe maar niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:54 schreef hottentot het volgende:
Eigenlijk zouden de mods in dit forum ook gele en rode kaarten moeten uitdelen, krijg je rood of 2x geel dan mag je de rest van de wedstrijd niet meer posten.
mooie TTquote:
Uh nee dat valt wel mee, maar commentaar als 'ja schuur die bh's nog maar even tegen elkaar aan' wtfquote:Op zondag 15 juni 2014 21:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:55 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Jammer van die irritante slettentweet daaronder
Ga eens weg met je slechte ideeenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:54 schreef hottentot het volgende:
Ben jij ook een grote neger?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:55 schreef Cee het volgende:
Thierry Henry is tof. We zijn op de zelfde dag geboren dus we zijn praktisch tweeling.
Ben jij ook goed met je handen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:55 schreef Cee het volgende:
Thierry Henry is tof. We zijn op de zelfde dag geboren dus we zijn praktisch tweeling.
Hé wat leuk voor je!quote:Op zondag 15 juni 2014 21:56 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb brie, een Snicker, tucjes en een glas melk
Ik wilde vragen om pics, maar dat broodje van je ben ik nog niet vergeten.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:56 schreef Mansjester het volgende:
Pics.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:56 schreef Mansjester het volgende:
stop ze in je ..quote:Op zondag 15 juni 2014 21:56 schreef Mansjester het volgende:
Hier hebben we ook briequote:Op zondag 15 juni 2014 21:56 schreef Mansjester het volgende:
Alisonquote:Op zondag 15 juni 2014 21:56 schreef Mansjester het volgende:
Waar ik nog een trauma van heb is die salade met een groot stuk ei van jou volgens mijquote:Op zondag 15 juni 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wilde vragen om pics, maar dat broodje van je ben ik nog niet vergeten.
quote:
Nee Rene, zie het antwoord van Cava. Dat wil ik jullie niet meer aan doenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik wilde vragen om pics, maar dat broodje van je ben ik nog niet vergeten.
#Singlequote:Op zondag 15 juni 2014 21:56 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Die willen wel eens per ongeluk een bal raken.
Als hier een pot met bonen staatquote:
Zal niet veel zijn dan.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:57 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ze laten nu de grote Messi show zien
Eet smakelijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:56 schreef Mansjester het volgende:
dikzakquote:Op zondag 15 juni 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb een glas cola.
Zo, nu zullen jullie vast jaloers zijn.
kut hondquote:Op zondag 15 juni 2014 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk schijt die hond op het tapijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |