bedankt Hansquote:
Bas Roorda?quote:
Watquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef Belladonna80 het volgende:
Wat haat ik Fransen, altijd al gehad. Walgelijk kut volk.
Er spelen niet eens Fransen meer in dat elftal.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef Belladonna80 het volgende:
Wat haat ik Fransen, altijd al gehad. Walgelijk kut volk.
We gaan het zien.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
Het spel ligt echt al 3 minuten stil, die komen er zeker niet bij.
ditquote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom Pogba rood, die Palacios trapt hem 2/3x op z'n benen.Geef die dan rood en Pogba geel.
Cabaye misschien nog.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er spelen niet eens Fransen meer in dat elftal.
Ja, bedankt Hans.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef Ambrosius het volgende:
Het spel ligt echt al 3 minuten stil, die komen er zeker niet bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsja, dat is eigenlijk wel waar.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er spelen niet eens Fransen meer in dat elftal.
Allebei rood.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef VMSDKR het volgende:
Waarom Pogba rood, die Palacios trapt hem 2/3x op z'n benen.Geef die dan rood en Pogba geel.
Schorsing hele toernooi, is toch niet om aan te gluren.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef marcodej het volgende:
Dat kapsel is sowieso een rode kaart waard.
Jequote:Op zondag 15 juni 2014 21:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maargoed, het was een mindere overtreding dan Maxi Perreira gisteren _o-
quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:29 schreef CR7 het volgende:
Varane is ook een held. Die moet samen met BMI het centrale duo van Real worden de komende 10 jaar.
Dit. Palacios ging ff lekker door en ondanks dat natrappen niet goed is vond ik deze wel begrijpelijkquote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef VMSDKR het volgende:
hahahahaaaa hondhoerenquote:
En een Zweed. Bengtson bij Honduras.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:29 schreef CR7 het volgende:
Varane is ook een held. Die moet samen met BMI het centrale duo van Real worden de komende 10 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebruik een spoiler.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Voor het posten van de tussenstand van een andere wedstrijd schijn je een note te krijgen.. dat vind ik de grootste flauwekul sinds mensenheugenis
Vind het eigenlijk wel prettig, wil niet voor Argentinië - Bosnië gespoilerd worden in het Duitsland - Portugal topic namelijkquote:Op zondag 15 juni 2014 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Voor het posten van de tussenstand van een andere wedstrijd schijn je een note te krijgen.. dat vind ik de grootste flauwekul sinds mensenheugenis
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:31 schreef Max23 het volgende:
[..]VerdimmeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat jij vindt is gelukkig totaal niet rullevant.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Minder..quote:Op zondag 15 juni 2014 21:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die wordt na de wedstrijd uitgewoond door de selectie van de winnaar.
Hey die naam herken ik, heeft die niet iets in NL gedaan?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
En een Zweed. Bengtson bij Honduras.
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey die naam herken ik, heeft die niet iets in NL gedaan?
Zekerquote:Op zondag 15 juni 2014 21:31 schreef Replicat het volgende:
Positief over slechte scheids: Meer kans finale voor Kuipers
Alsof een Braziliaan de finale gaat fluitenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:31 schreef Replicat het volgende:
Positief over slechte scheids: Meer kans finale voor Kuipers
Nee, dat was Bengtsson.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey die naam herken ik, heeft die niet iets in NL gedaan?
We maken gehakt van die Italianen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef Geo4kant het volgende:
Nederland vliegt er toch in de kwart uit.
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef Poepz0r het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt maar die Valbuena woont wel in een sick huisik ga stuk xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey jij ook hier?quote:
Begrip?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof een Braziliaan de finale gaat fluiten
Dankjequote:Op zondag 15 juni 2014 21:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
We houden er rekening mee dat je belg bent hoor.
Ik vind het er voldoende op lijkenquote:
Ohja, jij hoeft dat niet te weten.quote:
Kijk maar naar Guus Huppertsquote:Op zondag 15 juni 2014 21:33 schreef VMSDKR het volgende:
Tegenwoordig hoor je er ook niet meer bij als je geen moeilijke jeugd hebt gehad of het niet zwaar hebt gehad.
Is ook precies de reden waarom ik nooit ben doorgebroken.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:33 schreef VMSDKR het volgende:
Tegenwoordig hoor je er ook niet meer bij als je geen moeilijke jeugd hebt gehad of het niet zwaar hebt gehad.
Ja, tot ik vanwege domheid een ban krijgquote:
Dat is niet handigquote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, tot ik vanwege domheid een ban krijg
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:33 schreef VMSDKR het volgende:
Koekoek lat Benzemaquote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arno denkt dat hij Sierd kan zijn.
Jij dacht ook dat je Ronaldo kon zijn. Toen brak je je poot.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Arno denkt dat hij Sierd kan zijn.
Die had ik in mijn voetbalmanagerteam, bleek ie al maanden weg te zijn.....denk dat hij dat was, kan dat?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ohja, jij hoeft dat niet te weten.
Achter de piano?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Normaal gesproken vind alleen m'n zus me leuk.
Dat is een blanke verdediger uit Zweden.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die had ik in mijn voetbalmanagerteam, bleek ie al maanden weg te zijn.....denk dat hij dat was, kan dat?
Zo werkt het niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, tot ik vanwege domheid een ban krijg
quote:
Ik probeer het te verbergen, maar soms vergeet ik het.quote:
Ja, maar daar deed hij niet mee, dus mag hij hier wel meedoen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:35 schreef KingRoland het volgende:
Maar luis suarez speelt toch niet? hij was toch van Uruguay?
Klopt, want: Feyenoorderquote:Op zondag 15 juni 2014 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind Cabaye een overschatte speler.. maar wat ik vind schijnt niet rullevant te zijn
Speelt niet nee, coacht wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:35 schreef KingRoland het volgende:
Maar luis suarez speelt toch niet? hij was toch van Uruguay?
Niet schijnt, is.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik vind Cabaye een overschatte speler.. maar wat ik vind schijnt niet rullevant te zijn
Omdat het geen Tjech isquote:Op zondag 15 juni 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft de keeper geen helmpje op?
is niet rullevant te zijn?quote:
Oh gelukkig, wie mod dit subforum eigenlijk...voor de zekerheid.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo werkt het niet.
Dan had superniger er al 6 miljoen gehad.
Niet gebroken hoor, heb ik nooit gezegd.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jij dacht ook dat je Ronaldo kon zijn. Toen brak je je poot.
Die toeter dat je hoort is anders ook wel goed irritantquote:
Ja, leuk.quote:
Zal ik het nog even herhalen?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:36 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, leuk.
Misschien kunnen jullie af en toe even lachen om hem want het is een beetje zielig aan het worden.
quote:
GGMM en Corrie en nog iemand die ik nooit zie.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh gelukkig, wie mod dit subforum eigenlijk...voor de zekerheid.
De Typ onderschatten, man man manquote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
GGMM en Corrie en nog iemand die ik nooit zie.
Johannes helpt zo af en toe ook mee.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
typisch dat soort ensenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh ja Corrie, waar is die danquote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wijfquote:
Extra uitdaging want dan worden de uitdoelpunten niet dubbel geteldquote:Op zondag 15 juni 2014 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom heeft de keeper geen helmpje op?
En dan ben ik gepasseerd als WK mod voor diegene die je nooit ziet.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:39 schreef alors het volgende:
[..]
Die heeft een vriend dus die zit aan de ketting (en de wijn).
Kan je nagaan hoe hoog we jou hebben zitten.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En dan ben ik gepasseerd als WK mod voor diegene die je nooit ziet.
In panterjas op het museumplein, of is dat woensdag pas weer?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die hangt met een pak wijn over het balkon.
Of door een teveel van een bepaald soort vochtquote:Op zondag 15 juni 2014 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
In 80% van de gevallen komt dat door een tekort aan vocht.
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe hoog we jou hebben zitten.
Dit verdient Johannes niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe hoog we jou hebben zitten.
Nee, daar zit ze dagelijks.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
In panterjas op het museumplein, of is dat woensdag pas weer?
En met CR7quote:Op zondag 15 juni 2014 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Volgens mij denk jij aan een Nederland met Strootman.
quote:
Serieus man, had al een Cataflam ingenomen... ben terug van de cinema en heb weer iets moeten innemenquote:
Sterktequote:
Gewoon pro deo, zo ben ikquote:Op zondag 15 juni 2014 21:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Johannes helpt zo af en toe ook mee.
Genieten hoe Frankrijk faalt; altijd +1.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik word nog niet echt warm van deze wedstrijd
Jammer dat Zwitserland won, want nu is de spanning wel weg, die zullen sowieso wel doorgaan (samen met Frankrijk)quote:Op zondag 15 juni 2014 21:41 schreef Nober het volgende:
Kan een leuke poule worden want het is alle vier niks.
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Genieten hoe Frankrijk faalt; altijd +1.
Ik ook. Die hadden we nog nodig.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:41 schreef Mansjester het volgende:
Ai ai ai Bernardes![]()
![]()
![]()
Cava is nu ook verdrietig
Bedankt Hans.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:41 schreef Belladonna80 het volgende:
Dit wordt een 'Nederland - Ierland wedstrijdje'. In de tweede helft zal Honduras gaan toeslaan, na het missen van vele kansen van Frankrijk. Héérlijk!!!
hoi gkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |