Fijn dat jullie het eens zijn, dat scheelt een bak ellende.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zowel ik als mijn vriend vinden het vreemdgaan.
Het is een seksuele handeling bij een ander, dat valt onder de definitie vreemdgaan.
vreemde relatie heb jij danquote:Op zondag 15 juni 2014 22:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja? Dan is t geen vreemdgaan maar gewoon een klootzak/trut zijn?
+1 als je het verzwijgt is het niet Okee. Al is het koffie drinken bij de buurvrouw.. als de partner het niet chill vind ga je diegene zijn grens over. Dan moet je het niet doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Als je zelf het idee hebt dat je partner er niet tof op gaat reageren en je het er dus niet, tijdens de koffie of het ontbijt ,er tussen neus en lippen door over kunt praten dan is het vreemdgaan.
mijn mening
mijn vent gaat niet vreemd dus is ook geen klootzakquote:
Je kan er gemakshalve wel van uit gaan dat bijna iedereen dit als vreemdgaan zien. Geen discussie.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:27 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Zoiets ga je toch niet onderbouwen op bevindingen uit de Van Dale en het wetboek. Eerder op basis van mondelinge afspraken, als die er al zijn, en je eigen gevoel.
je weet dat de meesten in SEX wat meer openminded zijn he?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je kan er gemakshalve wel van uit gaan dat bijna iedereen dit als vreemdgaan zien. Geen discussie.
ik weet niet hoor, maar klaarkomen bij een andere vrouw is gewoon vreemdgaan als je partner daar niets van weet, maakt niet uit hoe openminded je bent.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:47 schreef ejfaar het volgende:
[..]
je weet dat de meesten in SEX wat meer openminded zijn he?
Precies.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar klaarkomen bij een andere vrouw is gewoon vreemdgaan als je partner daar niets van weet, maakt niet uit hoe openminded je bent.
Gevoel erbij hebben is geen voorwaarde voor vreemdgaan, anders is naar de hoeren gaan ook geen probleem en als er alleen geen penetratie mag zijn, kan handwerk dus altijd wel.
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:19 schreef snakelady het volgende:
Discussie met een vriendin eerder, haar vriend blijkt dus wel eens ( zo'n 1x in de maand) een massage te krijgen met een happy ending, daar is ze laatst achter gekomen en ze is er allerminst blij mee.
Haar vriend vind het geen vreemdgaan want het hoort bij de massage en er komen geen gevoelens bij, er wordt ook niet gepenetreerd, er is geen band.
Zei vindt het wel vreemdgaan.
Het verschilt per persoon. Voor sommige is een massage met happy end inderdaad een handeling zonder gevoel, voor andere is het een intieme handeling net als zoenen bijvoorbeeld. Als man zijnde is dit natuurlijk wel iets wat je hoe dan ook met je partner dient te bespreken.quote:Ik sta een beetje in het midden, ik vind het laf dat hij het niet in overleg heeft gedaan en er eerder eerlijk over is geweest, maar echt vreemdgaan vind ik het ook weer niet, zeker niet als je nagaat dat hun seksleven niet echt geweldig is. Dan dus liever een keer in de zoveel tijd een happy ending dan dat hij "echt" vreemd gaat.
Wat is jullie mening?
Zowaar eens eens met Shreyasquote:Persoonlijk vind ik elke intieme handeling ''vreemd gaan'' zolang je het niet open aan je partner kan vertellen. Echter, als jij uitlegt aan je partner dat je vindt dat zoiets wel kan in een relatie en ze vindt dat ook, of gedoogd het, dan is het geen vreemd gaan meer.
als ik de reacties hier zo lees denken ze er toch anders overquote:Op zondag 15 juni 2014 22:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik weet niet hoor, maar klaarkomen bij een andere vrouw is gewoon vreemdgaan als je partner daar niets van weet, maakt niet uit hoe openminded je bent.
Gevoel erbij hebben is geen voorwaarde voor vreemdgaan, anders is naar de hoeren gaan ook geen probleem en als er alleen geen penetratie mag zijn, kan handwerk dus altijd wel.
Goh, daar kan ik mij dus totaal niet in vinden. Happy Ending vind ik dan weer veel intiemer.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik heb er ook een beetje dubbele gevoelens over, zou mijn vriend bv tegen me zeggen dat hij een massage wil met happy ending, is dat prima, maar wel eerst overleggen.
Het achter haar rug om doen is het gene wat mij tegen staat.
Maar een tongzoen met een of ander grietje in de bar zou ik dan weer erger vinden dan een happy ending.
wie zijn ze?quote:Op maandag 16 juni 2014 08:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
als ik de reacties hier zo lees denken ze er toch anders over
Waarom?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wie zijn ze?
Ik heb niet alles gelezen, maar vindt het erg raar dat dit een vraag is...
Zou ik ook zeggen, al ben ik geen ervaringsdeskundige v.w.b. happy-ending massages.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een masseuse.
Het is volgens hem heel klinisch en ook snel, dus geen geile praat, haar niet aanraken, alleen het masseren van de penis met klaarkomen als gevolg.
Het gaat niet om wat "bijna iedereen" vindt, maar wat men in deze relatie vindt / afgesproken heeft.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je kan er gemakshalve wel van uit gaan dat bijna iedereen dit als vreemdgaan zien. Geen discussie.
de vrouw vindt het vreemdgaan toch? Dan is het dat dus, maar 1 persoon in die relatie hoeft dat te vinden.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:17 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Het gaat niet om wat "bijna iedereen" vindt, maar wat men in deze relatie vindt / afgesproken heeft.
Zonder conservatief over te willen komen: op zich mee eens, maar dan vind ik eigenlijk wel dat er op de een of andere manier iets over afgesproken moet zijn. Dat hoeft niet formeel, maar iets als: als je behoefte hebt aan meer dan ik je kan geven mag je het gaan halen, maar ik wil het allemaal niet weten o.i.d. is al genoeg. Zonder overleg een masseuse je laten klaarmaken lijkt me niet de juiste weg. Plus dat dit natuurlijk niet 100% zakelijk gebeurd (denk ik).quote:Op zondag 15 juni 2014 21:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is ook zeker waar, maar ik heb ook aan haar aangegeven dat het niet zijn schuld is dat ze een lage seksdrive heeft, en dat ze niet kan verwachten dat hij dan dus maar de rest van zijn leven zonder of sporadisch seks moet doen.
En als dit het alternatief is waar ze beide vrede mee kunnen hebben dat het zo slecht nog niet is, het is dan verders geen bedreiging voor hun relatie.
Eens. Maar dat is dan in een specifieke relatie en niet "in het algemeen".quote:Op maandag 16 juni 2014 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de vrouw vindt het vreemdgaan toch? Dan is het dat dus, maar 1 persoon in die relatie hoeft dat te vinden.
Nee, helemaal niet. Als de vrouw vindt dat dansen vreemdgaan is, dan is dat niet zo. Als de vrouw vindt dat een hand vasthouden vreemdgaan is, dan is dat niet zo. Het enige wat ze kan doen is bij hem weggaan. Zo zou ik het ook spelen als ik die man was: My way, or the highway. Wedden dat die vrouw eieren kiest voor haar geld.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de vrouw vindt het vreemdgaan toch? Dan is het dat dus, maar 1 persoon in die relatie hoeft dat te vinden.
ja, hallo, het gaat om klaarkomen bij n andere vrouw, in dit geval is het gewoon vreemdgaan als zij dat vindt. Dan kun je het in het belachelijke trekken, maar dat maakt daarvoor niet zoveel uit.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Als de vrouw vindt dat dansen vreemdgaan is, dan is dat niet zo. Als de vrouw vindt dat een hand vasthouden vreemdgaan is, dan is dat niet zo. Het enige wat ze kan doen is bij hem weggaan. Zo zou ik het ook spelen als ik die man was: My way, or the highway. Wedden dat die vrouw eieren kiest voor haar geld.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |