Dat is ook zeker waar, maar ik heb ook aan haar aangegeven dat het niet zijn schuld is dat ze een lage seksdrive heeft, en dat ze niet kan verwachten dat hij dan dus maar de rest van zijn leven zonder of sporadisch seks moet doen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lijkt me wel maar dan moet ze die stap wel gaan zetten natuurlijk.
kan zijn dat ze juist omdat ze het erger maakt in haar hoofd de drempel ook erg hoog is om mee te gaan
Jij bedoelt dat de massage uitgezocht is voor de happy ending?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef ejfaar het volgende:
[..]
dat je bewust ergens heen gaat voor bepaalde zaken/handelingen.
Hahaha, ik hou je op de hoogte.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Snakelady post je ook nog het resultaat als ze meegaat?
ga ik nu film kijken
edit- niet het resultaat van de happy ending natuurlijk
Oh Oh...quote:Op zondag 15 juni 2014 21:19 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Jij bedoelt dat de massage uitgezocht is voor de happy ending?Ik heb mijn man eens een massage cadeau gedaan.
Door een man!!
Ik zou er alsnog heel ziek van zijn, mij minderwaardig voelen en het toch zien als vreemdgaan.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, ik denk dat ze het in haar hoofd namelijk erger maakt als dat het al is.
Misschien als ze ziet hoe plastisch het is dat ze er meer vrede mee heeft.
Eh sorry hoor, maar hoezo maakt ze het erger dan dat het is? Een andere vrouw laat haar man klaarkomen. Dat is gewoon vreemdgaan, hoe plastisch het ook is. Sommige mensen hebben daar vrede mee, anderen niet. Waarom probeer je jouw denkbeelden aan haar op te dringen?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:14 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik ook eigenlijk, ik denk dat ze het in haar hoofd namelijk erger maakt als dat het al is.
Misschien als ze ziet hoe plastisch het is dat ze er meer vrede mee heeft.
Waarom probeer jij jouw mening altijd aan ons op te dringen?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef erikkll het volgende:
[..]
Eh sorry hoor, maar hoezo maakt ze het erger dan dat het is? Een andere vrouw laat haar man klaarkomen. Dat is gewoon vreemdgaan, hoe plastisch het ook is. Sommige mensen hebben daar vrede mee, anderen niet. Waarom probeer je jouw denkbeelden aan haar op te dringen?
Hier. Nu hier. Doe jij zo'n beetje hetzelfde.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom probeer jij jouw mening altijd aan ons op te dringen?
Dat kan, en dat is vervelend, ik zou dat weer niet hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zou er alsnog heel ziek van zijn, mij minderwaardig voelen en het toch zien als vreemdgaan.
Dat probeer ik helemaal niet, ik probeer haar een andere kant te laten zien en haar ook zeker te steunen, ik begrijp haar gevoelens heel goed, en welke keuze ze ook maakt sta ik achter en ik zal haar steunen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef erikkll het volgende:
[..]
Eh sorry hoor, maar hoezo maakt ze het erger dan dat het is? Een andere vrouw laat haar man klaarkomen. Dat is gewoon vreemdgaan, hoe plastisch het ook is. Sommige mensen hebben daar vrede mee, anderen niet. Waarom probeer je jouw denkbeelden aan haar op te dringen?
"altijd"? Je kent mijn mening niet eens.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom probeer jij jouw mening altijd aan ons op te dringen?
Ik denk dat een grietje uit de kroeg neuken ook heel plastisch en liefdeloos kan zijn, puur uit lust. Toch denk ik dat zij dat ook niet wil..quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat probeer ik helemaal niet, ik probeer haar een andere kant te laten zien en haar ook zeker te steunen, ik begrijp haar gevoelens heel goed, en welke keuze ze ook maakt sta ik achter en ik zal haar steunen.
Maar naar mijn mening is een happy ending in die setting heel wat anders dan seks hebben met een grietje wat in de kroeg is opgepikt.
Ze vraagt mijn advies dus geef ik haar mijn mening en advies, of ze er vervolgens wat mee doet is aan haar.
Nogmaals, ik geef alleen mijn mening, waar ze om gevraagd heeft en gelukkig ook waardeert.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:33 schreef erikkll het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat een grietje uit de kroeg neuken ook heel plastisch en liefdeloos kan zijn, puur uit lust. Toch denk ik dat zij dat ook niet wil..
Nee, dat zeg ik toch ook niet? Maar waarom open je dit topic dan? Ik neem aan dat je andermans standpunten wilde horen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nogmaals, ik geef alleen mijn mening, waar ze om gevraagd heeft en gelukkig ook waardeert.
Mijn mening hoeft niet hetzelfde te zijn als de mening van anderen.
Ik jank dan ook niet over het doorduwen van meningen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:29 schreef richolio het volgende:
[..]
Hier. Nu hier. Doe jij zo'n beetje hetzelfde.
Dat is ook prima, maar ga dan niet roepen dat ik mijn mening opdring aan anderen terwijl dat niet zo is.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:35 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik toch ook niet? Maar waarom open je dit topic dan? Ik neem aan dat je andermans standpunten wilde horen.
Nouja, dat is toch je plan? Of ja, mening opdringen klinkt misschien wat minder positief dan:quote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is ook prima, maar ga dan niet roepen dat ik mijn mening opdring aan anderen terwijl dat niet zo is.
Maar we bedoelen hetzelfde.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef snakelady het volgende:
ik probeer haar een andere kant te laten zien
Ze is al lang genoeg mijn vriendin dat ze weet dat als ze mij om mijn mening vraagt dat ik die ook geef en dat ik compleet accepteer wat ze daar mee doet en welke keuze ze ook maakt ik haar blijf steunen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:40 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nouja, dat is toch je plan? Of ja, mening opdringen klinkt misschien wat minder positief dan:
[..]
Maar we bedoelen hetzelfde.
Ik begrijp dat jouw standpunten wat liberaler zijn dan gemiddeld (en dat vind ik prima; sterker nog, ik kan me daar zeer goed in vinden) maar ik denk dat ze meer gebaat zal zijn bij je onvoorwaardelijke steun dan bij het relativeren wat haar man gedaan heeft. (Zonder het haar te vertellen... dus wist hij ook wel dat ze het niet goed zou vinden).
Soms is relativeren wel nodig, voordat je helder na kunt denken over wat er is gebeurd en wat nu de beste vervolgactie is.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:40 schreef erikkll het volgende:
[..]
Nouja, dat is toch je plan? Of ja, mening opdringen klinkt misschien wat minder positief dan:
[..]
Maar we bedoelen hetzelfde.
Ik begrijp dat jouw standpunten wat liberaler zijn dan gemiddeld (en dat vind ik prima; sterker nog, ik kan me daar zeer goed in vinden) maar ik denk dat ze meer gebaat zal zijn bij je onvoorwaardelijke steun dan bij het relativeren wat haar man gedaan heeft. (Zonder het haar te vertellen... dus wist hij ook wel dat ze het niet goed zou vinden).
Dat klopt toch ookquote:Op zondag 15 juni 2014 21:13 schreef ejfaar het volgende:
[..]
'Ik ga kees neuqen'
'Wil ik niet'
'Ik doe het toch'
Dan is het geen vreemdgaan meer volgens die definitie
ja? Dan is t geen vreemdgaan maar gewoon een klootzak/trut zijn?quote:
Zoiets ga je toch niet onderbouwen op bevindingen uit de Van Dale en het wetboek. Eerder op basis van mondelinge afspraken, als die er al zijn, en je eigen gevoel.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:00 schreef Brummetje2.0 het volgende:
Zowel ik als mijn vriend vinden het vreemdgaan.
Het is een seksuele handeling bij een ander, dat valt onder de definitie vreemdgaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |