Dieptepunt was die afgekeurde goal van Zwitserland natuurlijk net. Commentaar sloeg nergens op. Je verwacht toch wel dat zo'n commentator weet hoe buitenspel werkt..quote:Op zondag 15 juni 2014 21:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat erger ik me al het hele toernooi (of eigenlijk al het hele jaar) aan de commentatoren van de NOS.
Vrije trap voor Frankrijk. "Heel licht duwtje in de rug."
Twee tellen daarvoor zie je de grens duidelijk maken dat het hands was
Zo zijn er elke wedstrijd wel meerdere dingen.
Of na 6 herhalingen pas zien dat het Marcelo was die de bal in eigen doel werkte, terwijl ik en mijn broertje het al zagen bij het gewone live beeld (dus voordat de herhalingen kwamen)quote:Op zondag 15 juni 2014 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dieptepunt was die afgekeurde goal van Zwitserland natuurlijk net. Commentaar sloeg nergens op. Je verwacht toch wel dat zo'n commentator weet hoe buitenspel werkt..
ja maar jullie zijn ubermenschen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef DuTank het volgende:
[..]
Of na 6 herhalingen pas zien dat het Marcelo was die de bal in eigen doel werkte, terwijl ik en mijn broertje het al zagen bij het gewone live beeld (dus voordat de herhalingen kwamen)
Heb net als met Fifa het commentaar uitstaan en de muziek aanquote:Op zondag 15 juni 2014 21:12 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat erger ik me al het hele toernooi (of eigenlijk al het hele jaar) aan de commentatoren van de NOS.
Vrije trap voor Frankrijk. "Heel licht duwtje in de rug."
Twee tellen daarvoor zie je de grens duidelijk maken dat het hands was
Zo zijn er elke wedstrijd wel meerdere dingen.
http://nos.nl/wk2014/vide(...)geen-buitenspel.htmlquote:Op zondag 15 juni 2014 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dieptepunt was die afgekeurde goal van Zwitserland natuurlijk net. Commentaar sloeg nergens op. Je verwacht toch wel dat zo'n commentator weet hoe buitenspel werkt..
Dan hoor je alleen maar dit:quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
http://nos.nl/wk2014/vide(...)geen-buitenspel.html
idd, lekker sprakeloos... dat je voor de eerste herhaling zegt buitenspel ok, maar daarna stil zijn en niet vermelden dat de scheids ernaast zit... vaag!
Ik stel voor dat we DS2 commentaar gaan laten geven.
Dan krijg je allemaal van die Sierd-achtige feitjes, maar dan over FUTquote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
idd, lekker sprakeloos... dat je voor de eerste herhaling zegt buitenspel ok, maar daarna stil zijn en niet vermelden dat de scheids ernaast zit... vaag!
+ het geluid van zakken chips en blikjes energiedrank die geopend wordenquote:
70% alleen maar over bronze spelersquote:Op zondag 15 juni 2014 21:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dan krijg je allemaal van die Sierd-achtige feitjes, maar dan over FUT
Pogba, hij was een 55 rated bronze in FUT 12 maar had wel 70 shooting en 75 defending.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
+ het geluid van zakken chips en blikjes energiedrank die geopend worden
Najar de bronze RB met 4*.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:19 schreef DuTank het volgende:
[..]
lkkr kapseltJj ja :$ debuchy ookquote:Op zondag 15 juni 2014 21:23 schreef ThadCastle het volgende:
Lindgren ben je ziek?
Je hebt nog niks over het kapsel van Griezmann gezegd.
Dat sowieso niet want ik heb ook verstand van golds en silvers.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
70% alleen maar over bronze spelers
Haha wtf, dit is ge-edit door de NOS. Het was veel erger. Commentator was helemaal niet stil, maar beweerde juist glashard dat het buitenspel was omdat de kerel die het overstapje deed de bal niet hoefde te raken om buitenspel te creëren voor die teamgenoot. Volgens hem ontstond er een nieuwe situatie op het moment van overstappen, wat uiteraard onzin is. Het ging om het moment van de pass. Dat weet iedereen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |