SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
WK Poule:![]()
![]()
dan had je beter deze kunnen pakken denk ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
Ik heb total goals over 2.5 @2.1
Is nu 1.72 zie ik. Goeien handel
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Nee Frankrijk gaat een goal tegen krijgenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
dan had je beter deze kunnen pakken denk ik.
[ afbeelding ]![]()
Shaqiri was motm officieel. Weet niet of ze dat hebben aangehouden steeds?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:24 schreef Zhano het volgende:
MotM Rodriguez ofwa? (Scorebord journalistiek, ben aan t werk)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Giroud op de bank. Teringlijers.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Wel echt vaag. Had een geniale voorbereiding..iedere wedstrijd basis, veel goals en nu ineens op de bankquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
nog de moeite om franse/argentijnse TOTS spelers te kopen of is t te laat heb prijzen niet in de gaten gehouden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zal wel Seferovic worden danquote:Op zondag 15 juni 2014 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shaqiri was motm officieel. Weet niet of ze dat hebben aangehouden steeds?![]()
Hij zal er nog wel in komen voor Griezmannquote:Op zondag 15 juni 2014 20:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel echt vaag. Had een geniale voorbereiding..iedere wedstrijd basis, veel goals en nu ineens op de bankIk koop nog even een IF Sakho omdat hij speelt.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:30 schreef FCsuarez het volgende:
nog de moeite om franse/argentijnse TOTS spelers te kopen of is t te laat heb prijzen niet in de gaten gehouden.![]()
Geen idee. Zie op de livescore 2 assists van de LB..quote:Op zondag 15 juni 2014 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Shaqiri was motm officieel. Weet niet of ze dat hebben aangehouden steeds?![]()
On target he, niet totaal aantal schoten.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
I know. Dan is het alsnog niet zo'n slechte odd lijkt me.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
On target he, niet totaal aantal schoten.
En deze
handicap frankrijk 1,5 voor rust staat op ¤4,20.. op zich wel een grappige voor erbij
420 blaze it
dan moeten ze er 2 maken toch.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:45 schreef Lindgren. het volgende:
handicap frankrijk 1,5 voor rust staat op ¤4,20.. op zich wel een grappige voor erbij
420 blaze itPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
jepquote:
Dit is het enige.Ik ben alleen een miniwedder. Heb nog nooit meer dan 5 euro op iets ingezet denk ik.
die debiele handicap snap ik nooit. gewoon start met 0-1 kan ik volgen die rare asiaten nooit gesnopen.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die debiele handicap snap ik nooit. gewoon start met 0-1 kan ik volgen die rare asiaten nooit gesnopen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Europa mag zich opmaken voor het grootste verdedigend talent van NL; Kongolo. Nu heb ik écht zin in woensdag
![]()
asian handicap dat kan ik nooit volgenquote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
die debiele handicap snap ik nooit. gewoon start met 0-1 kan ik volgen die rare asiaten nooit gesnopen.
Je bent dus echt zo dom als je overkomt.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
asian handicap dat kan ik nooit volgen![]()
Soort snapt soort toch? gr grquote:Op zondag 15 juni 2014 20:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
asian handicap dat kan ik nooit volgenRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik krijg trouwens kantelramenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
asian handicap dat kan ik nooit volgenKun je kantelen
Dat is toch wel goed?
![]()
Ja dan wordt je huis veel meer waardquote:Op zondag 15 juni 2014 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens kantelramenKun je kantelen
Dat is toch wel goed?
![]()
Dat wilde ik even horenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dan wordt je huis veel meer waard![]()
![]()
dan ben je echt de koningquote:Op zondag 15 juni 2014 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens kantelramenKun je kantelen
Dat is toch wel goed?
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik vind dat Frankrijk eigenlijk de beste selectie heeft met goede keeper/verdediging/middenveld/aanval + reserves. Maar heb ze niet als kampioen, want het is altijd ruzie in de tent daar
Op deze wedstrijd wel de grootste uitslag van de 1e ronde gezet : 4-0.
edit. al heeft Nederland al een grotere uitslag neergezet![]()
![]()
maar pas op dat hij niet in dronken buien op je hoofd klaptquote:
#FreeTrapz![]()
Ik zeg net bijna hetzelfde hier. Echt een prima ploeg. Zie ze als kanshebber.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind dat Frankrijk eigenlijk de beste selectie heeft met goede keeper/verdediging/middenveld/aanval + reserves. Maar heb ze niet als kampioen, want het is altijd ruzie in de tent daar
Heb ze als finalist hier.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zeg net bijna hetzelfde hier. Echt een prima ploeg. Zie ze als kanshebber.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
heb ze in de halve finale in de meeste poules, uruguay ook maar dat was wel heel slecht van de weekquote:Op zondag 15 juni 2014 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zeg net bijna hetzelfde hier. Echt een prima ploeg. Zie ze als kanshebber.
#FreeTrapz![]()
De beste wil ik niet zeggen, maar wel echt goed. Jammer dat Ribery er niet is en dat Nasri niet is opgeroepen. Al doet die Griezmann het ook erg goed.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:01 schreef DutchSL het volgende:
Op deze wedstrijd wel de grootste uitslag van de 1e ronde gezet : 4-0.![]()
En ik denk stiekem dat het voor het team helemaal niet zo erg is dat Ribery er niet bij is.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ik heb ook 4-0 en ze halen de halve finale.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:01 schreef DutchSL het volgende:
edit. al heeft Nederland al een grotere uitslag neergezetHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Met de vorm van Ribery icm zijn karakter is dat een blessing in disguise in mijn ogen. En Nasri is een cunt.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
De beste wil ik niet zeggen, maar wel echt goed. Jammer dat Ribery er niet is en dat Nasri niet is opgeroepen. Al doet die Griezmann het ook erg goed.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Meest overschatte voetballer ever.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
En ik denk stiekem dat het voor het team helemaal niet zo erg is dat Ribery er niet bij is.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zeg net bijna hetzelfde hier. Echt een prima ploeg. Zie ze als kanshebber.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik hoop dat die ramen niet snel dronken buien hebbenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar pas op dat hij niet in dronken buien op je hoofd klapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |