Je bent dus echt zo dom als je overkomt.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
asian handicap dat kan ik nooit volgen
Soort snapt soort toch? gr grquote:Op zondag 15 juni 2014 20:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens kantelramenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
Ja dan wordt je huis veel meer waardquote:Op zondag 15 juni 2014 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens kantelramenKun je kantelen
Dat is toch wel goed?
Dat wilde ik even horenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja dan wordt je huis veel meer waard
dan ben je echt de koningquote:Op zondag 15 juni 2014 20:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik krijg trouwens kantelramenKun je kantelen
Dat is toch wel goed?
maar pas op dat hij niet in dronken buien op je hoofd klaptquote:
Ik zeg net bijna hetzelfde hier. Echt een prima ploeg. Zie ze als kanshebber.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind dat Frankrijk eigenlijk de beste selectie heeft met goede keeper/verdediging/middenveld/aanval + reserves. Maar heb ze niet als kampioen, want het is altijd ruzie in de tent daar
Op deze wedstrijd wel de grootste uitslag van de 1e ronde gezet : 4-0.
Heb ze als finalist hier.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zeg net bijna hetzelfde hier. Echt een prima ploeg. Zie ze als kanshebber.
heb ze in de halve finale in de meeste poules, uruguay ook maar dat was wel heel slecht van de weekquote:Op zondag 15 juni 2014 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De beste wil ik niet zeggen, maar wel echt goed. Jammer dat Ribery er niet is en dat Nasri niet is opgeroepen. Al doet die Griezmann het ook erg goed.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:01 schreef DutchSL het volgende:
Ik vind dat Frankrijk eigenlijk de beste selectie heeft met goede keeper/verdediging/middenveld/aanval + reserves. Maar heb ze niet als kampioen, want het is altijd ruzie in de tent daar
Ik heb ook 4-0 en ze halen de halve finale.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:01 schreef DutchSL het volgende:
edit. al heeft Nederland al een grotere uitslag neergezet
Met de vorm van Ribery icm zijn karakter is dat een blessing in disguise in mijn ogen. En Nasri is een cunt.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
De beste wil ik niet zeggen, maar wel echt goed. Jammer dat Ribery er niet is en dat Nasri niet is opgeroepen. Al doet die Griezmann het ook erg goed.
Meest overschatte voetballer ever.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:03 schreef Lindgren. het volgende:
En ik denk stiekem dat het voor het team helemaal niet zo erg is dat Ribery er niet bij is.
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop dat die ramen niet snel dronken buien hebbenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
maar pas op dat hij niet in dronken buien op je hoofd klapt
jij in een dronken bui bedoelde ik je snapt het wel maar wilt weer even bijdehand doen. geeft niet hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat die ramen niet snel dronken buien hebben
Ik heb echte Amsterdamse schuiframen. Bloed irritant eigenlijk. Inmiddels ben ik dan gestopt, maar je kon echt niet fatsoenlijk uit het raam rokenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat die ramen niet snel dronken buien hebben
Ooowww, haha, op die manier. Ben niet zo heel vaak dronken, en meestal ga ik dan bij thuiskomst gelijk door naar bed. Zonder een raam aan te raken.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:05 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jij in een dronken bui bedoelde ik je snapt het wel maar wilt weer even bijdehand doen. geeft niet hoor
Ik ben vandaag nog in Amsterdam geweestquote:Op zondag 15 juni 2014 21:06 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb echte Amsterdamse schuiframen. Bloed irritant eigenlijk. Inmiddels ben ik dan gestopt, maar je kon echt niet fatsoenlijk uit het raam roken.
Aaah was ff langs gekomen dan. Of had je je PS4 niet bij je?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nog in Amsterdam geweestLekker gelunched aan het IJ
Natuurlijk had ik die bij me. Je moet inbrekers altijd een stapje voor zijn. Zal er de volgende keer aan denken.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Aaah was ff langs gekomen dan. Of had je je PS4 niet bij je?
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Natuurlijk had ik die bij me. Je moet inbrekers altijd een stapje voor zijn. Zal er de volgende keer aan denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |