https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Lap text. digitale anarchie:quote:Op donderdag 24 april 2014 23:36 schreef Tourniquet het volgende:
Voor degenen die het interessant vinden, lange termijn analyse van de mogelijke BTC-prijs:
http://blackminer.com/longterm-technical-analysis-bitcoin-price/
Nog 7,5 BTC nodig om onder de 20 te duikenquote:Op zondag 15 juni 2014 19:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet me nu echt inhouden... blijf ver van mintpal
Welke berichten?quote:Hm. Op basis van de berichten die ik op meerdere plaatsen heb gelezen en de snelheid waarmee de koers daalt, heb ik toch maar met 45% verlies mijn SC verkocht, om het verlies verder te beperken... als de berichten kloppen en SC een grote oplichting is, dan zie ik het niet snel goedkomen.
Welke berichten?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:37 schreef Joosie200 het volgende:
[quote=DaMart]
Hm. Op basis van de berichten die ik op meerdere plaatsen heb gelezen en de snelheid waarmee de koers daalt, heb ik toch maar met 45% verlies mijn SC verkocht, om het verlies verder te beperken... als de berichten kloppen en SC een grote oplichting is, dan zie ik het niet snel goedkomen.
Welke berichten?quote:Op zondag 15 juni 2014 23:37 schreef Joosie200 het volgende:
[quote=DaMart]
Hm. Op basis van de berichten die ik op meerdere plaatsen heb gelezen en de snelheid waarmee de koers daalt, heb ik toch maar met 45% verlies mijn SC verkocht, om het verlies verder te beperken... als de berichten kloppen en SC een grote oplichting is, dan zie ik het niet snel goedkomen.
Niet weten dat SC voor ScamCoin staatquote:Op zondag 15 juni 2014 23:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Welke berichten?Als dit zo doorgaat dan vertrouw ik geen een altcoin meer
Typisch weer de onzin van iemand die uit het devteam is gezet.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:46 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Welke berichten?Als dit zo doorgaat dan vertrouw ik geen een altcoin meer
Zo'n reactie als je zelf de boot mist omdat je vastzit in allerlei vage coins met amper volumequote:Op zondag 15 juni 2014 23:59 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Niet weten dat SC voor ScamCoin staat
Ik zei het toch al een paar dagen geleden. Elke opgehypete coin is een drama
Mwa, de koers staat nog steeds rond mijn verkoop hoor. Heb ook verder maar niks gedaan gisteren met altcoins, want ik was en moe en ik word dat gedoe met die coins steeds een beetje zat. Dan denk je dat je wat leuks hebt gevonden en dan komen er ofwel walvissen de boel verkloten of er wordt een mestsilo over de coin uitgestort.quote:Op zondag 15 juni 2014 23:46 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Typisch weer de onzin van iemand die uit het devteam is gezet.
Springen anderen weer op om het vuurtje verder aan te wakkeren en hoppa: panicsells omdat de koers ook niet doorstijgt zoals iedereen verwachtte.
Ik vrees dat DaMart op de bodem verkocht heeft.....
Ik kom hier ook voor het eerst nu... dit is ook het enige voor mij interessante topic in AEXquote:Op maandag 16 juni 2014 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Dat was trouwens mijn eerste post ooit in aex
BITquote:Op maandag 16 juni 2014 10:29 schreef Nattekat het volgende:
Ik mis BIT
Gelukkig heeft ie voor altijd een plekje in mijn sig...
Hier ook. Nooit geweten dat BIT tijdelijk was. BTC is geen hype die overgewaaid is anders. Dus hoezo tijdelijk. Naja.. tenminste 1 topic dat het bezoek aan AEX de moeite waard maaktquote:Op maandag 16 juni 2014 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Mja, de SC was het enige topic dat nog echt leefde binnen BIT. Het is natuurlijk ook een beetje zonde om voor één reeks een heel forum open te houdenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Hier ook. Nooit geweten dat BIT tijdelijk was. BTC is geen hype die overgewaaid is anders. Dus hoezo tijdelijk. Naja.. tenminste 1 topic dat het bezoek aan AEX de moeite waard maakt
Hoezo wordt sitting_elfling bedankt? Die heb ik hier nooit gezienquote:
Ik doe met je mee, pak m'n handje vastquote:Op maandag 16 juni 2014 10:10 schreef DaMart het volgende:
Oké, even een nieuwe tactiek om coins te kiezen om winst uit te halen. Twitter en een IRC-kanaal volgen en een beetje inlezen en vervolgens de coin in de gaten houden zonder te investeren... en zo blijkt de coin waar ik gisterenavond eventueel in had willen investeren, nu bijna twee keer zo veel waard te zijn.
Hopelijk krijg ik zo een wat beter gevoel voor de coins waar ik in kan stappen en waar ik ver uit de buurt moet blijven, want ik ben het telkens verlies lijden een beetje zat nu.
quote:
Mu nog wel, hoi muquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, pak m'n handje vast
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Au... hartverzakking. Geen huilsmiley op FOK! dekt de lading
Jeuj.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:26 schreef Nattekat het volgende:
Onzichtbare modkrachtenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoezo wordt sitting_elfling bedankt? Die heb ik hier nooit gezien
Godver: hier=daar![]()
Gaje weer meespelen??quote:Op maandag 16 juni 2014 10:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, pak m'n handje vast
Die is een langzame, en voor de mensen die erin zitten pijnlijke, dood aan het sterven volgens mij.quote:
Het is ontopic; BC laag -> Geen goede smileys -> Plaatjes van katjesquote:
Zeg eens dat we ze terug willenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef Tourniquet het volgende:
Terug in AEX![]()
De rest staat nog in BIT btw.
BIT / [COIN] Het grote Bitcointopic #77 | Uprising! (nu echt?) in AEX en BIT / [MINE] Centraal mining topic #37 Een nieuw topic in DIG misschien, de situatie van voor BIT?quote:
De eerste sowieso, minen is nu aardig dood en ik denk dat ZetaOS hier ook wel door kan blijven gaan met het posten van nieuwtjes.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:28 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
BIT / [COIN] Het grote Bitcointopic #77 | Uprising! (nu echt?) in AEX en DIG / [MINE] Centraal mining topic #37 Een nieuw topic in DIG misschien, de situatie van voor BIT?
Ja ik wil ook meedoen met 'droog oefenen', geef ff een seintje danquote:Op maandag 16 juni 2014 10:51 schreef DaMart het volgende:
[..].
Wel jammer dat ik wat winst misloop, maar even 'droog oefenen' is misschien toch wel goedkoper.
Je bent nog steeds een meisjequote:Op maandag 16 juni 2014 11:43 schreef µ het volgende:
De lopende topics zijn herverdeeld over FOK! als het goed is.
Jaquote:
Agreed.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:57 schreef Nattekat het volgende:
Je mag van alles doen met BIT, maar de TT van de beste SC van het forum veranderen gaat mij iets te ver
BIT = bitcoin = afkorting. Was prima dus
Droog oefenen en toch nat gaan dus?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:59 schreef DaMart het volgende:
Jee.
Stap ik toch in die coin die ik gisterenavond al op het oog had... wordt hij vervolgens weer flink gedumpt.
Je hebt je belofte wel heel lang volgehoudenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:59 schreef DaMart het volgende:
Jee.
Stap ik toch in die coin die ik gisterenavond al op het oog had... wordt hij vervolgens weer flink gedumpt.
Jaquote:Op maandag 16 juni 2014 11:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Droog oefenen en toch nat gaan dus?
Wie, wat, waar, hoe?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:03 schreef Nattekat het volgende:
Fantastisch dit, je wordt aangevallen wegens pessimistisch zijn wegens een gerucht, dat gerucht blijkt waar te zijn en je zit je te verdedigen tegenover... niks
NWS / Schumacher gewond bij ski-ongeluk #3 Nog nieuws?quote:
O, ik dacht dat het over BC gingquote:Op maandag 16 juni 2014 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
NWS / Schumacher gewond bij ski-ongeluk #3 Nog nieuws?
Nu snap ik weer waarom ik ver uit NWS blijf, ze zien 'het ziekenhuis uitlopen' als letterlijk het ziekenhuis uitlopen. Duurde even voor ik dat door had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |