Deadprez mag en zal nooit in dat rijtje thuis horen en dat kan je alleen positief opvatten.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:07 schreef Hippocratos het volgende:
Je vergeet deadprez, ik geniet bij al z'n posts
Jawel jawelquote:Op zondag 15 juni 2014 20:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Deadprez mag en zal nooit in dat rijtje thuis horen en dat kan je alleen positief opvatten.
Geloof het ook wel en vind de uitleg aannemelijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:04 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ik zou er toch beter op letten.
Ik heb deze uitleg, inderdaad, vaker gehoord. Zelfs van journalisten, al schijnt dat wel een erg makkelijke opleiding te zijn. Maar ja, hbo.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:12 schreef Gelser het volgende:
[..]
Geloof het ook wel en vind de uitleg aannemelijk.
Alleen mongolen worden helden in KLB.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:10 schreef eend112 het volgende:
Waarom 2nutz trouwens, dat is toch echt een mongool?
Nee hoor, jij bent ook een mongool, maar nog lang geen heldquote:Op zondag 15 juni 2014 20:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Alleen mongolen worden helden in KLB.
jouw reden weerlegt niet de stelling...quote:Op zondag 15 juni 2014 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent ook een mongool, maar nog lang geen held
Ook wel slim; gelijk je fouten toegeven.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:14 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik heb deze uitleg, inderdaad, vaker gehoord. Zelfs van journalisten, al schijnt dat wel een erg makkelijke opleiding te zijn. Maar ja, hbo.
Niets mis mee. Dat zijn de echten.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:23 schreef Gelser het volgende:
[..]
Ook wel slim; gelijk je fouten toegeven.
Wie?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:28 schreef ZarB het volgende:
Je vergeet jmf in je want-to-be rijtje. Als er 1 fok hosselkoning is dan is hij het wel. Minstens 4 foksters kunnen dat beamen. Misschien 5 of 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |