Ik denk er al een tijdje over na om Haan33 of Braddie topics te gaan open.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:19 schreef deadprez het volgende:
Minder kuttopics openen zou wellicht helpen.
Hij is langer geregistreerd dan jij.quote:
Dan zou jij dus eerder de kutnewb zijn, als je dat soort termen al per se wilt gebruiken.quote:
Jij.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:22 schreef ZarB het volgende:
Dima krijgt 0 aandacht en opent ook altijd van die klaagtopics hierover
Echt he.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan zou jij dus eerder de kutnewb zijn, als je dat soort termen al per se wilt gebruiken.
Omdat ik m'n wachtwoord en email verloren ben van m'n account uit 2009?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan zou jij dus eerder de kutnewb zijn, als je dat soort termen al per se wilt gebruiken.
Slap excuus hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Omdat ik m'n wachtwoord en email verloren ben van m'n account uit 2009?
Namen en rugnummers?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Zie je iemand boeien?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hou opquote:Op zondag 15 juni 2014 19:24 schreef De_Dorstige het volgende:
Je moet ook net in dat andere gevoelloze spectrum vallen.
Omdat ik het ben.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Waarom wil je overigen graag aanbeden worden hier?
Grappige mannen hebben weinig seks heb ik wel eens gehoord, klopt dat?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Omdat ik het ben.
Nee effe serieus heb een groot ego tot soms het arrogante aan toe omdat ik mezelf zo goed vind.
In RL word ik dan ook vaak aanbeden omdat ik dan vaak grappig uit de hoek val maar hier op FOK! gaat het niet zoals ik wil.
Dat ligt btw ook aan dat ik al sinds kleins af aan mensen wil entertainen en laten lachen.
Nopequote:Op zondag 15 juni 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Grappige mannen hebben weinig seks heb ik wel eens gehoord, klopt dat?
Dat wil je ook niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:17 schreef wickedmen het volgende:
Geachte mede-autisten.
Ik zit al meer dan een jaar op deze site en vooral KLB en merk vreemd genoeg dat ik nog steeds niet aanbeden word zoals op andere forums en in RL.
Ik heb erover nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat dit komt door mijn gebrek aan autisme en frustratie.
Klacht: Niet aanbeden worden
Klacht2: Nooit een Dima/Guus_Geluk7/Hoink/2Nutz/etc kunnen zijn.
Jij bent ook niet grappig.quote:
Nee.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Grappige mannen hebben weinig seks heb ik wel eens gehoord, klopt dat?
Wijze woorden. En als je dan tot de toppen van je kunnen bent gekomen moet je dat ook nog maar zien vol te houden. Denk er nog maar eens over na.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:22 schreef Kiid het volgende:
Het autist zijn is niet genoeg. Kijk naar Braddie, 30kg overgewicht, autistisch, sociaal gestoord en kent het daglicht alleen maar van tv.
De lat ligt echt hoog hoor, vergis je niet
Ik zal morgen een psycholoog bellen omdat ik iemand een waardeloze kutuser vind.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:41 schreef hoink581 het volgende:
Nu wil ik je post niet bagatelliseren, maar ik kan nu niet echt beweren dat ik hier aanbeden wordt.
Uit deze en andere posts begrijp ik dat het je zeer hoog zit. Ik vind het dan ook oprecht vervelend voor je dat je hier zo mee zit.
quote:Op zondag 15 juni 2014 19:44 schreef Socios het volgende:
Ga treinen spotten en verlies je notitieboekje daarbij 14.gif
Hoink581, waarom schrijf je 'ik word' nu weer met dt?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:41 schreef hoink581 het volgende:
Nu wil ik je post niet bagatelliseren, maar ik kan nu niet echt beweren dat ik hier aanbeden wordt.
Uit deze en andere posts begrijp ik dat het je zeer hoog zit. Ik vind het dan ook oprecht vervelend voor je dat je hier zo mee zit.
Ja waarom?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:47 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Hoink581, waarom schrijf je 'ik word' nu weer met dt?
Ik begrijp zelf ook niet waarom ik die fout maak. Waarschijnlijk omdat ik vaker jij wordt typ ipv ik word en daar de verwarring ontstaat.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:47 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Hoink581, waarom schrijf je 'ik word' nu weer met dt?
Ik geloof je, maar ik zou er toch beter op letten.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik begrijp zelf ook niet waarom ik die fout maak. Waarschijnlijk omdat ik vaker jij wordt typ ipv ik word en daar de verwarring ontstaat.
Deadprez mag en zal nooit in dat rijtje thuis horen en dat kan je alleen positief opvatten.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:07 schreef Hippocratos het volgende:
Je vergeet deadprez, ik geniet bij al z'n posts
Jawel jawelquote:Op zondag 15 juni 2014 20:09 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Deadprez mag en zal nooit in dat rijtje thuis horen en dat kan je alleen positief opvatten.
Geloof het ook wel en vind de uitleg aannemelijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:04 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar ik zou er toch beter op letten.
Ik heb deze uitleg, inderdaad, vaker gehoord. Zelfs van journalisten, al schijnt dat wel een erg makkelijke opleiding te zijn. Maar ja, hbo.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:12 schreef Gelser het volgende:
[..]
Geloof het ook wel en vind de uitleg aannemelijk.
Alleen mongolen worden helden in KLB.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:10 schreef eend112 het volgende:
Waarom 2nutz trouwens, dat is toch echt een mongool?
Nee hoor, jij bent ook een mongool, maar nog lang geen heldquote:Op zondag 15 juni 2014 20:19 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Alleen mongolen worden helden in KLB.
jouw reden weerlegt niet de stelling...quote:Op zondag 15 juni 2014 20:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nee hoor, jij bent ook een mongool, maar nog lang geen held
Ook wel slim; gelijk je fouten toegeven.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:14 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Ik heb deze uitleg, inderdaad, vaker gehoord. Zelfs van journalisten, al schijnt dat wel een erg makkelijke opleiding te zijn. Maar ja, hbo.
Niets mis mee. Dat zijn de echten.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:23 schreef Gelser het volgende:
[..]
Ook wel slim; gelijk je fouten toegeven.
Wie?quote:Op zondag 15 juni 2014 20:28 schreef ZarB het volgende:
Je vergeet jmf in je want-to-be rijtje. Als er 1 fok hosselkoning is dan is hij het wel. Minstens 4 foksters kunnen dat beamen. Misschien 5 of 6.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |