Ik weet wel wat jij prettig vindtquote:
Na 1 dag al? Daar verbaas ik me altijd over. Ik ben vrijwel altijd alleen en verveel me eigenlijk zelden.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:34 schreef Adolecens het volgende:
Hele dag al alleen.. Begin me nu lichtelijk te vervelen ook
Nee, ik kop 'm niet in.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Na 1 dag al? Daar verbaas ik me altijd over. Ik ben vrijwel altijd alleen en verveel me eigenlijk zelden.
Ik heb meer last van verveling als ik bij mensen ben waar ik niks mee heb, dan wanneer ik alleen thuis zitquote:Op zondag 15 juni 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Na 1 dag al? Daar verbaas ik me altijd over. Ik ben vrijwel altijd alleen en verveel me eigenlijk zelden.
Met je kop door de helluftquote:Op zondag 15 juni 2014 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Woon bij het strand en kom er echt nooit
Dan zou ik er echt zo vaak komen als ik dichtbij zou wonen.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Woon bij het strand en kom er echt nooit
Ja maar dan moet je van je zolderkamertje... weet je hoe eng?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik er echt zo vaak komen als ik dichtbij zou wonen.
Ik zit toch helemaal niet op mijn zolderkamer.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je van je zolderkamertje... weet je hoe eng?
Dat is te merken jaquote:
Vind het vooral zonde van m'n tijd om daar een middag te gaan bakken. Vroeger kwam ik er wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met je kop door de helluft
Ik woonde ook vlakbij. En nog steeds hou ik er van
Gewoonte geworden denk ikquote:Op zondag 15 juni 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik er echt zo vaak komen als ik dichtbij zou wonen.
Dat dusquote:Op zondag 15 juni 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je van je zolderkamertje... weet je hoe eng?
Kom zo! Waar kan ik je oppikken?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is te merken ja![]()
Ben je er al bijna
Bij mij thuis?quote:
Da's shitquote:Op zondag 15 juni 2014 17:23 schreef BobbyB het volgende:
Hier doen we alleen strontwandelingen. Van het ene hondenuitlaatveldje naar de mestschuur van boer Jan.
Precies, dat heb ik ook. Van die verjaardagen van verre familieleden/vage kennissen die je nauwelijks kent etc.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb meer last van verveling als ik bij mensen ben waar ik niks mee heb, dan wanneer ik alleen thuis zit
Het gaat toch om strandwandelingen?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het vooral zonde van m'n tijd om daar een middag te gaan bakken. Vroeger kwam ik er wel.
[..]
Gewoonte geworden denk ik
[..]
Dat dus
Ow ja, stom. Even "thuis" intikken in de TomTom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |