quote:Op zondag 15 juni 2014 16:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Hij loog over zijn leeftijd tegen haar, hij zei dat ie 91 was
Dat Jagger vreemd ging lijkt mij geen nieuws. Hij kende dit meisje voor zijn andere vriendin zelfmoord pleegde. Dan gaat zo'n relatie dus verder. En die leeftijd.....quote:Op zondag 15 juni 2014 16:00 schreef Onnoman het volgende:
De brunette met wie Mick Jagger in Zürich was gezien, blijkt de 27-jarige balletdanseres Melanie Hamrick uit New York te zijn.
[ afbeelding ]
bron
Persoonlijk vind ik het triest.
Mick is een fantastische artiest met legendarische muziek maar ik vind dit nieuws tamelijk smakeloos. Nog geen 3 maanden ná het overlijden van zijn ex...
wat moet je überhaupt met zo'n vent als je 27 bent?
Kan niet anders denken dat het om geld gaat
Beter dat dan slecht bedachtquote:Op zondag 15 juni 2014 16:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Goed, ik heb Ricky Gervais zijn Hugh Heffner grap gejat
Amateurs imiteren, genieen jattenquote:
Ziehier een bitch in z'n natuurlijke habitat. Klagen over wat andere mensen uitspoken in bed/in hun relaties.quote:Mick is een fantastische artiest met legendarische muziek maar ik vind dit nieuws tamelijk smakeloos. Nog geen 3 maanden ná het overlijden van zijn ex...
Moet je wel even een bult geld hebben en graag ook nog beroemd zijn...anders blijft alleen tante Mien van de hoek voor je over.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:11 schreef quinoahipster het volgende:
Als ik 70 was en fakking lekkere wijven van 27 kon krijgen zou ik het ook doen.
Afgezien van geld en roem (die hij natuurlijk ook te danken heeft aan...) heeft Jagger ook wel een niet onaardige portie charisma hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je wel even een bult geld hebben en graag ook nog beroemd zijn...anders blijft alleen tante Mien van de hoek voor je over.
Kan best zijn maar daar gaat ze toch niet voor.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:56 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Afgezien van geld en roem (die hij natuurlijk ook te danken heeft aan...) heeft Jagger ook wel een niet onaardige portie charisma hoor.
De vrouw is 27. Dan moet je wel erg veel charisma hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:56 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Afgezien van geld en roem (die hij natuurlijk ook te danken heeft aan...) heeft Jagger ook wel een niet onaardige portie charisma hoor.
Voorspelbaar, ik weet het.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Globali het volgende:
[..]
De vrouw is 27. Dan moet je wel erg veel chari$$ma hebben.
Ik ben een burgerlul; en ik koop ook wat ik wil.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik denk dat Mick Jagger anders in het leven staat dan de gemiddelde burgerlul.
Dat denk ik ook. Mag ook. Na zo'n leven.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:12 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik denk dat Mick Jagger anders in het leven staat dan de gemiddelde burgerlul.
Koers van Pfizer kan idd. wel een zetje gebruiken.quote:
De Gouden Driehoek geeft een winstwaarschuwingquote:Op zondag 15 juni 2014 18:11 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Koers van Pfizer kan idd. wel een zetje gebruiken.
De Wallen...als je toch aan het kopen bent.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:17 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ik ben een burgerlul; en ik koop ook wat ik wil.
Iemand nog een leuke MILF in de aanbieding?![]()
Jaloers? Ken zat mensen die ouder zijn en een hele jonge vriendin hebben.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef Globali het volgende:
De vrouw is 27. Dan moet je wel erg veel charisma hebben.
Geen probleem mee. Als de relatie maar redelijk gelijkwaardig is.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 09:02 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jaloers? Ken zat mensen die ouder zijn en een hele jonge vriendin hebben.
Dus eigenlijk zeg je dat vrouwen golddiggers zijn, aandachtsgeil en hoeren?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:54 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet je wel even een bult geld hebben en graag ook nog beroemd zijn...anders blijft alleen tante Mien van de hoek voor je over.
Veel vaker dan mannen in elk geval. En dan hou ik het héél erg netjes.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat vrouwen golddiggers zijn, aandachtsgeil en hoeren?
Wel bij jou als je als 70 jarige nog een blaadje onder de 30 wilt hebben.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat vrouwen golddiggers zijn, aandachtsgeil en hoeren?
Hoezo Ex ? Ze waren niet uitelkaar voor zover ik weet toen zij overleedquote:Op zondag 15 juni 2014 16:00 schreef Onnoman het volgende:
De brunette met wie Mick Jagger in Zürich was gezien, blijkt de 27-jarige balletdanseres Melanie Hamrick uit New York te zijn.
[ afbeelding ]
bron
Persoonlijk vind ik het triest.
Mick is een fantastische artiest met legendarische muziek maar ik vind dit nieuws tamelijk smakeloos. Nog geen 3 maanden ná het overlijden van zijn ex...
wat moet je überhaupt met zo'n vent als je 27 bent?
Kan niet anders denken dat het om geld gaat
Net alsof hij zich die periode kan herinneren.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Mick was zou ik behoefte hebben aan een rijpe vrouw op een respectabele leeftijd van 68/69, waarmee ik ook over de jaren '60 kon praten. Na die 3000 groupies heb je toch behoefte aan wat diepgang.
Alsof Jagger voor diepgang gaatquote:Op woensdag 25 juni 2014 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Als ik Mick was zou ik behoefte hebben aan een rijpe vrouw op een respectabele leeftijd van 68/69, waarmee ik ook over de jaren '60 kon praten. Na die 3000 groupies heb je toch behoefte aan wat diepgang.
Misschien begrijp je als je voorbij Abraham bent dat die diepgang je zelden bij andere vrouwen vindt gewoon omdat hun belevingswereld anders is. Geeft niet verder en daarbij kom je als oudere vaker jonge vrouwen tegen die maar al te graag die andere wereld willen beleven (levenservaring) als waar ze zelf in vertoeven en dan kom je dus vaak op oudere mannen uit.quote:Op woensdag 25 juni 2014 23:03 schreef DrDentz het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |