Het is het vierde wereldkampioenschap op Nederlandse bodem. In 1973 had het WK voor mannen plaats in Amstelveen. De stad organiseerde ook in 1986 het WK bij de vrouwen.quote:De NOS zendt tijdens de Rabobank Hockey World Cup dagelijks twee wedstrijden live uit op de televisie. Eén van deze duels is de wedstrijd van de Oranjemannen of –vrouwen. Het WK staat van 31 mei tot en met 15 juni in het Kyocera Stadion in Den Haag op het programma.
De ontmoetingen die live op te tv te zien zijn worden gepresenteerd en geanalyseerd vanuit het stadion. Alle overige wedstrijden van het mondiale evenement worden live uitgezonden op de website: nos.nl.
Omroep West verslaat tijdens het toernooi alle 76 duels live op haar kanaal. Daarnaast wordt TV West gedurende het WK een evenementenkanaal bij Ziggo (kanaal 999), waardoor de duels voor alle Ziggo-klanten te zien zijn. De wedstrijden worden afgewisseld met nieuws- en wedstrijdanalyses. De dag wordt afgesloten met een achtergrondprogramma.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die heb ik al een paar keer voorbij zien komen.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:41 schreef motorbloempje het volgende:
Hihi. Mijn (Britse) universiteit is daar sponsor ! Stonden gister niet op de borden!
Omhoog bedoel je denk ik?quote:Op zondag 15 juni 2014 15:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is het weer broekje naar beneden.
Ja he. Het vliegt heen en weerquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 15:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan is het weer broekje naar beneden.
Zullen we er dan maar gewoon 'aan' van maken?quote:Op zondag 15 juni 2014 15:45 schreef OverRated het volgende:
[..]
Is beide niet helemaal goed hier eigenlijk.
quote:Op zondag 15 juni 2014 15:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zullen we er dan maar gewoon 'aan' van maken?
Italiaans ijs!quote:Op zondag 15 juni 2014 15:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Het is blauw en het vliegt heen en weer. . .
Ja.. henna.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:43 schreef OverRated het volgende:
Ook bij hockey van die armen vol tattoos
Uh neequote:Op zondag 15 juni 2014 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
Wat ligt dat spel toch veel stil altijd.
Nee. Australie is beter.quote:
Ja vervelend hè. Ligt het gewoon een kwartier stil.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
Och hier heb ik het spel nog niet zien stilliggen vanwege een fysio die zijn enkel breektquote:Op zondag 15 juni 2014 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
Bij het juichenquote:Op zondag 15 juni 2014 15:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Och hier heb ik het spel nog niet zien stilliggen vanwege een fysio die zijn enkel breekt
Vrouw van hem als hij thuis komt: "en hoe was het WK?"quote:Op zondag 15 juni 2014 16:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik heb in een stuip gelegen vannacht. Wat een heerlijke manier om van het veld te gaan
Je ziet hem kijken naar die fotograaf en denken "oh fuck, morgen sta ik op de voorpagina van The Sun"quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
En klaar.
Meteen van As eruit schoppen als bondskots
Ruilen met van Gaalquote:Op zondag 15 juni 2014 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
En klaar.
Ja kloptquote:Op zondag 15 juni 2014 16:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Je ziet hem kijken naar die fotograaf en denken "oh fuck, morgen sta ik op de voorpagina van The Sun"
Ze haddne hem al nooit moeten kiezen. Zeker niet als je ook kan kiezen voor Marc Lammersquote:
Vanwege zijn stem neem ik aanquote:Op zondag 15 juni 2014 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
En klaar.
Iets met zulk soort tuig hoort niet thuis in het hockey.quote:
Weg met die club. Alles weg.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:07 schreef marcb1974 het volgende:
En klaar.
De man is groter dan God, simpelweg de totale mens.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iets met zulk soort tuig hoort niet thuis in het hockey.
Maxima. Toch al 3 keer bewezenquote:Op zondag 15 juni 2014 16:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alsof iemand een neuk geeft om de koning.
2de plaats vierenquote:Op zondag 15 juni 2014 16:19 schreef n00b13 het volgende:
http://www.omroepwest.nl/(...)-op-haagse-hofvijver
Dit is ook de goden verzoeken hé..
Lengte van de straf.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:20 schreef GlennQuagmire het volgende:
Wat is het verschil tussen geel en groen, ze moeten allebei naar de kant
Groen = 2 minutenquote:Op zondag 15 juni 2014 16:20 schreef GlennQuagmire het volgende:
Ene 2 ander 5 minutenquote:Op zondag 15 juni 2014 16:20 schreef GlennQuagmire het volgende:
ah, thanks! En de scheidsrechter bepaalt de lengte van de straf neem ik aan?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Groen = 2 minuten
Geel = minimaal 5 minuten.
Het gaat meer om het betrekken van de stad dan om het huldigen zelf.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:20 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
2de plaats vierenalleen de dames verdienen huldiging
gloryhunterquote:Op zondag 15 juni 2014 16:20 schreef OverRated het volgende:
Als een echte successupporter haak ik nu af.
Ja. Geel kan ook 10 minuten zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:21 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
ah, thanks! En de scheidsrechter bepaalt de lengte van de straf neem ik aan?
Bepaalt hierin is of ie geel/groen/niets geeft.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:21 schreef GlennQuagmire het volgende:
ah, thanks! En de scheidsrechter bepaalt de lengte van de straf neem ik aan?
Misschien kun jij even invallen om te laten zien hoe het moet!quote:Op zondag 15 juni 2014 16:21 schreef bianconeri het volgende:
Wat een drama is dit Nederland ja...
Proberen wat druk te zetten bij doel Australie maar komen er totaal niet door heen.
Gaan ze domme acties doen waarvan ze weten dat het niet mag.
En als Australie dan nu aanvalt dan wordt het weer grote kans dan wel goal.
jawel toch? Hij mag voor geel ook 10 minuten geven (in sommige gevallen)quote:Op zondag 15 juni 2014 16:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Uhm nee? Dit staat gewoon vast. Wat hij wel bepaalt hierin is of ie geel/groen/niets geeft.
Sinds wanneer kan ik hockeyen?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:22 schreef n00b13 het volgende:
Misschien kun jij even invallen om te laten zien hoe het moet!
Verdedigend is het enorm amateuristisch ja. Behoorlijke afgang.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan ik hockeyen?
En sinds wanneer mag je de waarheid niet zeggen?
Het is toch onthutsend zwak wat dit Nederland laat zien, ze worden gewoon ongelofelijk hard vernederd.
Geel-groen jaquote:Op zondag 15 juni 2014 16:24 schreef Palomar het volgende:
[..]
nederland speelt toch in geel vandaag?
Oh ja sorryquote:
Australië is gewoon veel te goed.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan ik hockeyen?
En sinds wanneer mag je de waarheid niet zeggen?
Het is toch onthutsend zwak wat dit Nederland laat zien, ze worden gewoon ongelofelijk hard vernederd.
Om 1 of andere reden hebben ik steeds het idee dat het spanje chili australie is in die volgordequote:
pec - ajax gemist?quote:
O nee, een typfout, nu ben ik incapabel!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chronisch omgekeerd alfabetisme heet datquote:Op zondag 15 juni 2014 16:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Om 1 of andere reden hebben ik steeds het idee dat het spanje chili australie is in die volgorde
Precies... Ze staan er totaal niet op. De Australiers kunnen gewoon naar voren lopen vrij, pass geven en scoren als ze raken. Zonder enige tegenstand.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:25 schreef Halcon het volgende:
Verdedigend is het enorm amateuristisch ja. Behoorlijke afgang.
Australie is kwalitatief veel beter. Dan moet je geconcentreerd spelen en erop klappen.
dat zeg ik, gammaquote:Op zondag 15 juni 2014 16:28 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Volgens wikipedia was het Pec - Ajax, dus 5-1
Schijnbaar.quote:
Dit gaat toch al nergens meer over johquote:Op zondag 15 juni 2014 16:30 schreef -0- het volgende:
Die scheidsrechter lachen, ach doe het voor het publiek hebben ze ook nog wat lol.
Ik vrees ook dat het lastig gaat worden nu.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
GA JE SCHAMEN
GA JE SCHAMEN
GA JE SCHAMEN
In 1930 wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:35 schreef OverRated het volgende:
De niveauverschillen zijn in het hockey wel groter dan in het voetbal, of niet?
Dit zie je niet in de finale van een WK voetbal.
Nee bij voetbal wordt de wereldkampioen met 5-1 afgedroogdquote:Op zondag 15 juni 2014 16:35 schreef OverRated het volgende:
Spanje - Italie 4-0quote:Op zondag 15 juni 2014 16:35 schreef OverRated het volgende:
bij hockey wordt sowieso meer gescoord. Kleiner veld, sneller spel etc.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:35 schreef OverRated het volgende:
WK '98.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:35 schreef OverRated het volgende:
"Ik ben me wijf verloren drieduizend euro schuld stadionverbod alles!! Ga je schamen PSV! Wij zijn de club hun zijn maar passanten!! Kom op PSV komop rood-witten!!"quote:Op zondag 15 juni 2014 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
GA JE SCHAMEN
GA JE SCHAMEN
GA JE SCHAMEN
Dat kan niet met die videoref.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:36 schreef Zorro het volgende:
Ik snap het niet, het is in Nederland, dan hoort de scheidsrechter toch alles van de tegenstander af te keuren en Nederland strafballen geven en zo? Of is dat alleen in Brazilie?
quote:Op zondag 15 juni 2014 16:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
"Ik ben me wijf verloren drieduizend euro schuld stadionverbod alles!! Ga je schamen PSV! Wij zijn de club hun zijn maar passanten!! Kom op PSV komop rood-witten!!"
Hm oké. Ik kijk nooit hockey. Daarom vroeg ik het maar even van die niveauverschillen.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:36 schreef Palomar het volgende:
[..]
bij hockey wordt sowieso meer gescoord. Kleiner veld, sneller spel etc.
Dat is waarquote:Op zondag 15 juni 2014 16:36 schreef -0- het volgende:
[..]
Nee bij voetbal wordt de wereldkampioen met 5-1 afgedroogd
Tot zover...
maar het neemt idd niet weg dat 5-1 een behoorlijke inmaakscore isquote:Op zondag 15 juni 2014 16:40 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hm oké. Ik kijk nooit hockey. Daarom vroeg ik het maar even van die niveauverschillen.
Vind jij wel lekker toch, anale vernederingen?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:38 schreef alors het volgende:
Ik schakel net in, wat is dit voor anale vernedering
Uh nee, hoe kom je daar bij?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Vind jij wel lekker toch, anale vernederingen?
Triest dat men zo'n vernedering gelaten accepteert.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:43 schreef n00b13 het volgende:
Wel respect voor publiek:braaf klappen voor AUS
'Het is maar een spelletje.'quote:Op zondag 15 juni 2014 16:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Triest dat men zo'n vernedering gelaten accepteert.
Tijd om vuurwerk op het veld te gooien. Of een banaan.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Triest dat men zo'n vernedering gelaten accepteert.
Echt hoe triest ben je danquote:
Ben benieuwd wat Wakkie Wakkie er van vindt.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:47 schreef Halcon het volgende:
Eens zien wat Jakkes Brinkman er van zegt...
Idd. Opdoeken dat hockey, weg dat team. Tijd voor Koning Hugo en Prins Henry.quote:
pics?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
foto's zonder shirtje vond ze gisteren niet erg
Ja, dat dan weer welquote:Op zondag 15 juni 2014 16:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hé man de groen-gelen hebben gewonnen. Wat willen we nog meer!
Boze kakkers. XDquote:Op zondag 15 juni 2014 16:55 schreef OverRated het volgende:
Jakkes is boos. Mooi-weer hockeyers zijn het!!1!
Wel mooi, iemand in de studio die een keer zegt waar het op staat.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:55 schreef OverRated het volgende:
Jakkes is boos. Mooi-weer-hockeyers zijn het!!1!
Eens. VI style.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel mooi, iemand in de studio die een keer zegt waar het op staat.
Dat.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel mooi, iemand in de studio die een keer zegt waar het op staat.
Echt chanant.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Beste keeper van het toernooi... Na een 6-1 nederlaag!
Casillas beste keeper WK Brasilquote:Op zondag 15 juni 2014 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Beste keeper van het toernooi... Na een 6-1 nederlaag!
Enige goede is dat het toch er toch wel op lijkt dat er dan een andere bondscoach staat.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:08 schreef borisz het volgende:
13-21 december mogen de heren weer aan de bak. De CT dan in Bhubaneswar, India.
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:52 schreef MadMaster het volgende:
Wat lijken die kinderen toch op hun ouders...
[ afbeelding ]
Wat ik al schreef: die is over een paar jaar raakbaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:37 schreef OverRated het volgende:
[..]
Maar het prinsesje rechts wordt wel een smatje hoor.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:42 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat ik al schreef: die is over een paar jaar raakbaar.
Niet op zulke domme trolls ingaanquote:Op dinsdag 17 juni 2014 15:24 schreef Iwanius het volgende:
[..]
ach ja... tis maar een WK...![]()
Zullen we het ook zo over het WK voetbal hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |