't is allemaal wat.quote:Op zondag 22 juni 2014 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja, dat idee dat jullie gejat hebben..
quote:Op zondag 22 juni 2014 22:36 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O ja, dat idee dat jullie gejat hebben..
En ze zeggen dat Ajacieden arrogant zijnquote:Op zondag 22 juni 2014 22:11 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ga ook gewoon naar de eerste training van mijn club hoor.
Ach ja. Verschil in beleving.
Lekker laten gaan joh, die zelfpijperij van sommige Feyenoorders is toch puur vermaakquote:Op zondag 22 juni 2014 22:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
En ze zeggen dat Ajacieden arrogant zijnEen aantal Feyenoorders voelen zich verheven boven alles en iedereen omdat ze meer ''beleving'' hebben
En als ze achterstaan tegen Ajax is er geen sfeerquote:Op zondag 22 juni 2014 22:54 schreef wieisboos het volgende:
[..]
[..]
En ze zeggen dat Ajacieden arrogant zijnEen aantal Feyenoorders voelen zich verheven boven alles en iedereen omdat ze meer ''beleving'' hebben
+ iedereen gaat weg in de 80e minuut als ze achterstaanquote:Op zondag 22 juni 2014 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En als ze achterstaan tegen Ajax is er geen sfeer
Is in de ArenA net zo.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
+ iedereen gaat weg in de 80e minuut als ze achterstaan
Overigens vind ik die sfeer wat geforceerd maar goed
Voor wat het waard isquote:Swansea City lijkt zich niet meer te richten op de zomerse komst van Kolbein Sigthórsson van Ajax of Luc Castaignos van FC Twente. Volgens diverse media in Engeland maakt de Welshe club zich klaar voor de afronding van de transfer van Bafetimbi Gomis. De 28-jarige aanvaller, die na 30 juni niet meer bij Olympique Lyon onder contract staat, pakt maandag een vliegtuig naar Wales.
Gomis zal maandag een ontmoeting met voorzitter Huw Jenkins hebben en praten over een eventuele overstap naar Swansea City, dat al ruim een jaar belangstelling voor de aanvaller heeft. In de zomer van 2013 hadden the Swans zelfs dertien miljoen euro over voor Gomis, maar Olympique Lyon verleende geen medewerking. Nu zou Jenkins bereid zijn om aan de salariseisen van the French hitman te voldoen en daarmee enkele andere Premier League-clubs af te troeven.
Swansea City is naar verluidt bereid om Gomis liefst 95.000 euro per week te bieden, exclusief premies, daar de Welshe club zich een flinke transfersom bespaart. De Frans international zal naar alle waarschijnlijkheid de opvolger van de gewilde Michu worden. Swansea hoopt dat de eveneens begeerde Wilfried Bony niet vertrekt en hij een gevaarlijk duo met Gomis gaat vormen.
Artikel wel gelezen?quote:Op maandag 23 juni 2014 00:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoe eerder hoe beter.. Sla je slag Swans
Feestquote:Ajax en Ricardo van Rhijn zijn dicht bij een verlengde verbintenis. De rechtsback staat op het punt zijn handtekening te zetten onder een contract tot medio 2018.
Dat meldt het AD maandag. Van Rhijn beschikt nu nog over een eenjarig contract in Amsterdam.
Na Joël Veltman en Davy Klaassen, die eveneens tot 2018 bijtekenden, wordt de 23-jarige verdediger de derde speler die voor een verlengd verblijf bij Ajax kiest.
Van Rhijn was voor de zomer in grote lijnen al akkoord met de landskampioen, maar nu zouden beide partijen ook overeenkomst hebben bereikt over de details in het nieuwe contract van de Leidenaar.
De rechtsback debuteerde in 2011 als centrale verdediger in het eerste elftal van Ajax en groeide na het vertrek van Gregory van der Wiel uit tot vaste keus onder trainer Frank de Boer.
Hoewel Van Rhijn meerdere interlands voor het Nederlands elftal achter zijn naam heeft staan, was hij niet in beeld voor de WK-selectie van bondscoach Louis van Gaal.
Hij was al aan de beterende hand qua spel hoor 2e seizoenshelftquote:Op maandag 23 juni 2014 08:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Feest
Laten we hopen dat hij eens wat beter gaat spelen en zich gaat ontwikkelen anders voorspel ik nog jarenlang vliegende afstandsbedieningen
Ik denk dat je in de war bent met de ArenA.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:21 schreef Heeinz het volgende:
[..]
+ iedereen gaat weg in de 80e minuut als ze achterstaan
De sfeer in de Kuip was dit jaar uberhaupt schandalig.quote:Op zondag 22 juni 2014 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En als ze achterstaan tegen Ajax is er geen sfeer
neequote:Op maandag 23 juni 2014 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was al aan de beterende hand qua spel hoor 2e seizoenshelft
Heb je daar ook een permban gekregen dan?quote:Op maandag 23 juni 2014 08:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik denk dat je in de war bent met de ArenA.
[..]
De sfeer in de Kuip was dit jaar uberhaupt schandalig.
Nee hoor, ik sta woensdag zelfs op het heilige gras.quote:Op maandag 23 juni 2014 08:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb je daar ook een permban gekregen dan?
Wat ga je bij de ArenA doen?quote:Op maandag 23 juni 2014 08:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta woensdag zelfs op het heilige gras.
gaan jullie psv'rs nou ook al de "MISSCHIEN GEEN PRIJZEN MAAR WIJ HEBBEN MEER BELEVING!!!!!" troef gebruikenquote:Op maandag 23 juni 2014 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
dus vandaag de eerste training?
ik neem aan dat jullie allemaal gaan kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |