SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Kerkquote:Op zondag 15 juni 2014 14:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Het is zondag iedereen zit in de kerk
quote:Op zondag 15 juni 2014 14:26 schreef Amarantha het volgende:
Wanneer is de volgende wedstrijd voor NL?Woensdag toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Terechte klacht welquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 14:26 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]Haha dat is wel tof. Veel doelpunten voor NL zou dan wel een leuk kadootje zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Your beauty never ever scared me.
Meer vraag ik ook niet voor mijn verjaardagquote:Op zondag 15 juni 2014 14:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha dat is wel tof. Veel doelpunten voor NL zou dan wel een leuk kadootje zijn
Ja leuk héquote:
Netjes. Even serieus hoe oud wordt je?quote:Op zondag 15 juni 2014 14:28 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Meer vraag ik ook niet voor mijn verjaardag
18quote:Op zondag 15 juni 2014 14:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Netjes. Even serieus hoe oud wordt je?
Eindelijk solo rondtoeren danquote:
wees blij dat je kan etenquote:Op zondag 15 juni 2014 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Ah zo vervelend he, als je neus compleet dicht zit en eten daardoor echt zo kut gaatKrijg amper adem als ik eet
Nou nou nouquote:Op zondag 15 juni 2014 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wees blij dat je kan eten
Bij mij komt het er net zo hard weer uit
Gelukkig maar ook. Dat had anders ook zo lullig voor je geweest.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:00 schreef [url=http:
//forum.fok.nl/user/profile/346082]wietparkiet[/url] het volgende:
[..]
Gaat al wel beter
heb jou gezien tochquote:Op zondag 15 juni 2014 15:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gelukkig maar ook. Dat had anders ook zo lullig voor je geweest.
#smoothlikewpquote:Op zondag 15 juni 2014 15:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb jou gezien toch
Kan mn dag niet meer kapot![]()
Ik heb de afgelopen week alleen maar kotsend in bed gelegenquote:Op zondag 15 juni 2014 14:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wees blij dat je kan eten
Bij mij komt het er net zo hard weer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |