Nou. Toen ik dat ding had gemaakt even zitten chlorophyte farmen op een map, in no time 3500 ore er uit gehaald.quote:Op zondag 26 juli 2015 19:04 schreef Timwonnacott het volgende:
Drill containment unit is wel echt een bakbeest
Haha, ja ik moet eerlijk toegeven dat mijn test rit ook wel expres op een andere map is geweest.quote:Op maandag 27 juli 2015 00:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Nou. Toen ik dat ding had gemaakt even zitten chlorophyte farmen op een map, in no time 3500 ore er uit gehaald.
Jungle ziet er niet meer uit, maar ja, details.
Fantastisch ding.
enige nadeel wat ik kan bedenken is dat je hem pas kunt maken nadat je alle ore mining al hebt gedaan....quote:Op maandag 27 juli 2015 00:25 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Nou. Toen ik dat ding had gemaakt even zitten chlorophyte farmen op een map, in no time 3500 ore er uit gehaald.
Jungle ziet er niet meer uit, maar ja, details.
Fantastisch ding.
Dat is absoluut waar. In de wijze woorden van Fallout 2:quote:Op maandag 27 juli 2015 14:23 schreef blow... het volgende:
[..]
enige nadeel wat ik kan bedenken is dat je hem pas kunt maken nadat je alle ore mining al hebt gedaan....
Balen. Ik zie ook dat het linkerdeel van het huisje smaller is dan het rechterdeel. Makkelijkst te zien aan de 2 houten daken en de 4 boreal candles.quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef Jump het volgende:
Godver. Had ik een mooie grote cirkel omlijsting gemaakt, om daarna aan de opvulling te beginnen. Zie ik nu pas dat ik het midden bovenaan 4 blokken naar links gezet heb. Want mooi in het midden naar boven gaan ging niet, want daar staat een boom ...
[ afbeelding ]
Oef, dat suckt. En nu?quote:Op woensdag 29 juli 2015 23:37 schreef Jump het volgende:
Godver. Had ik een mooie grote cirkel omlijsting gemaakt, om daarna aan de opvulling te beginnen. Zie ik nu pas dat ik het midden bovenaan 4 blokken naar links gezet heb. Want mooi in het midden naar boven gaan ging niet, want daar staat een boom ...
[ afbeelding ]
Volledig opnieuw gemaakt. En dan enkel om te zien dat voor de linkerkant ik in de bovenste rij een blokje te veel geplaatst had en dus de halve cirkel eentje te veel naar links stondquote:
Pics!quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 00:07 schreef Jump het volgende:
[..]
Volledig opnieuw gemaakt. En dan enkel om te zien dat voor de linkerkant ik in de bovenste rij een blokje te veel geplaatst had en dus de halve cirkel eentje te veel naar links stond![]()
Ik kom het ook zo laten, ware het niet dat ik al wat zaken gebouwd heb die in het midden drie breed zijn, en anders niet meer gecentreerd staan. Nu is die mooi rond, en volgthet langere werk: opvullen met huisjes en zo...
Het is voorlopig nog maar enkel een grote cirkel met enkele hutjes in. En een hoop chests.quote:Op zaterdag 1 augustus 2015 10:38 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Pics!![]()
Ik zal straks ook eens wat plaatjes posten van mijn bouwwerken.
Wat is dat dan?quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:02 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is voorlopig nog maar enkel een grote cirkel met enkele hutjes in. En een hoop chests.
Wat zou ik zitten doen hebben de voorbije uren?
[ afbeelding ]
Vooral veel door je inventory zitten zoeken!quote:Op zondag 2 augustus 2015 23:02 schreef Jump het volgende:
[..]
Het is voorlopig nog maar enkel een grote cirkel met enkele hutjes in. En een hoop chests.
Wat zou ik zitten doen hebben de voorbije uren?
[ afbeelding ]
Dat is IOgraphica. Volgt je muis en maakt er zo een afbeelding van. Wel in kleur zetten, en ergens in het menu ook uitzetten dat hij zo eem bol tekent als muis stilstaat.quote:
Opkuis van chests en zo, organisatie.quote:Op maandag 3 augustus 2015 11:46 schreef Gray het volgende:
[..]
Vooral veel door je inventory zitten zoeken!
Chest management, ja ja.quote:Op maandag 3 augustus 2015 13:45 schreef Jump het volgende:
[..]
Dat is IOgraphica. Volgt je muis en maakt er zo een afbeelding van. Wel in kleur zetten, en ergens in het menu ook uitzetten dat hij zo eem bol tekent als muis stilstaat.
[..]
Opkuis van chests en zo, organisatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 50% gewijzigd door Jolly_Reaper op 03-08-2015 15:25:27 ]My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:13 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zo, de meeste misbaksels van mij zijn hier te bekijken;
Edit: Oh ja, en hier heb ik warempel een wedstrijd van Re-Logic mee gewonnen:
Daar zitten veel gave ontwerpen tussen Jolly!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van de week kom ik ff een kijkje nemen in jouw wereld.![]()
Dank en u bent welkom.quote:Op dinsdag 4 augustus 2015 12:43 schreef Gray het volgende:
[..]
Daar zitten veel gave ontwerpen tussen Jolly!![]()
Van de week kom ik ff een kijkje nemen in jouw wereld.
quote:Op maandag 3 augustus 2015 15:13 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Zo, de meeste misbaksels van mij zijn hier te bekijken;
Edit: Oh ja, en hier heb ik warempel een wedstrijd van Re-Logic mee gewonnen:
NicccceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe kan ik joinen?quote:Op woensdag 5 augustus 2015 08:27 schreef Gray het volgende:
Zometeen gaat de server even uit, want ik heb de computer nodig. Vanmiddag sluit ik 'm weer aan.
Dank.quote:
Yay, nieuwe slachtoffers gezichten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |