Ja hoor, geen probleem. Dat valt in mijn boekje gewoon onder vanity.quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:38 schreef yamiown het volgende:
[..]
Mogen hardmode dyes wel btw voor vanity?
Vleugels die je niet gebruikt (en dus in vanity slots doet) en ook niet gebruikt tijdens Hardmode zelf? Zijn die toegestaan?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Ja hoor, geen probleem. Dat valt in mijn boekje gewoon onder vanity.
Ik heb interesse in hulp met de moonlord :xquote:Op woensdag 22 juli 2015 22:56 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Ik ben in ~10 minuten beschikbaar mocht yamiown nog hulp willen/Gray willen testen.
Okido. Zit je toevallig al in een multiplayer game?quote:Op woensdag 22 juli 2015 22:58 schreef yamiown het volgende:
[..]
Ik heb interesse in hulp met de moonlord :x
Neuh, was iets anders aan het doen want na drie pogingen gestopt met proberen want frustraties.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Okido. Zit je toevallig al in een multiplayer game?
Okido. Nou, ik ben er klaar voor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:12 schreef yamiown het volgende:
[..]
Neuh, was iets anders aan het doen want na drie pogingen gestopt met proberen want frustraties.
Kon jij hosten? Anders kan ik wel ff proberen via mijn pc te hostenquote:Op woensdag 22 juli 2015 23:13 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Okido. Nou, ik ben er klaar voor.
Oh, da's ook prima. Ik dm je m'n ip even.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:18 schreef yamiown het volgende:
[..]
Kon jij hosten? Anders kan ik wel ff proberen via mijn pc te hosten
Toppiequote:Op woensdag 22 juli 2015 23:18 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Oh, da's ook prima. Ik dm je m'n ip even.
Ik wil wel ff meedoen. Kunnen we daarna ff m'n server testen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 23:18 schreef yamiown het volgende:
[..]
Kon jij hosten? Anders kan ik wel ff proberen via mijn pc te hosten
Heb je een dm gestuurd mocht je in de buurt zijnquote:Op woensdag 22 juli 2015 23:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik wil wel ff meedoen. Kunnen we daarna ff m'n server testen.
Heb 2 nette werelden gemaakt, kan met m'n pc op de server komen, alleen een configfile gebruiken lukt me niet. Maar daar doe ik waarschijnlijk iets fout. Ik kan iig een server draaien, maar de adminopties zijn minimaal.
Kk ben er zo.quote:Op donderdag 23 juli 2015 00:28 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Heb je een dm gestuurd mocht je in de buurt zijn
Oh, haha. Ik zag de post te laat.quote:
Uiteraard. Voor mij is hij geen uitdaging meer en met Yami er bij gaat 'ie alleen maar 2x zo snel dood.quote:Op donderdag 23 juli 2015 01:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Oh, haha. Ik zag de post te laat.Is het gelukt?
All day, every day.quote:
Maar z'n npc's lopen nu alle kanten op.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:32 schreef Gray het volgende:
[..]
All day, every day.
Kwam laatst dit tegen, very nice:
[ afbeelding ]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=483352183
(weet niet of de afbeelding hier te zien is, maar ik doel op de afbeelding van de gehele basis. Met name de 'huisjes' vind ik briljant)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grats!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Eindelijk Moon Lord neer na paar gefaalde strategieën. Mn oude minetrack skybridge bleek toch nog nuttig te zijn.![]()
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
Nice grats!quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:51 schreef Timwonnacott het volgende:
Eindelijk Moon Lord neer na paar gefaalde strategieën. Mn oude minetrack skybridge bleek toch nog nuttig te zijn.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |