Dat doen ze inderdaad!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:09 schreef Jump het volgende:
Trouwens, er is een kleine kans dat in plaats van de eendenkwaak, de eend het geluid maakt van iemand die gewoon Quack zegt. Eerste keer was van what the fuck was dat?
Overigens is dit wel alleen op expert mode, Normal mode heeft geen andere minecarts naast de iron die je kan craften. Daarnaast kan je hem ook dyen als je hem gecraft hebt ofc.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:16 schreef yamiown het volgende:
[..]
Snelheid, en de minecart die je kan maken als je bepaalde items van bepaalde bazen hebt (wil het niet spoilen) schiet lasers.
Misschien dat de afmetingen te klein zijn. Ik weet dat huisjes voor NPC een minimale hoogte en lengte moeten hebben. Weet niet de exacte maten, maar volgens mij moet ie "breder".quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:02 schreef Jump het volgende:
Weet er iemand waarom dit kleine kotje waar de cursor staat geen geldig huis is? Is het omdat er twee huizen met elkaar verbonden zijn?
[ afbeelding ]
Aah crap. De ruimte moet 60 blokjes zijn, en als ik goed tel (met buitenste hoeken er bij) kom ik op 58quote:Op donderdag 16 juli 2015 00:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Misschien dat de afmetingen te klein zijn. Ik weet dat huisjes voor NPC een minimale hoogte en lengte moeten hebben. Weet niet de exacte maten, maar volgens mij moet ie "breder".
Ik zit ergens op 220 uren denk ik. Heb het spel wel al sinds begin 2012.quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:18 schreef STING het volgende:
Zaterdag op naar de 300 uur speeltijd
Nog nooit zoveel bang voor mijn buck gehad
Hoeveel uur hebben jullie er inmiddels op zitten?
246u en ik heb hem sinds juli 2011quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:18 schreef STING het volgende:
Klopt, nog steeds.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:35 schreef yamiown het volgende:
[..]
Ik had even teruggezocht en was Jolly_Reaper. Die gast had geloof ik ook een ontzettend groot huis en alle items zeventien keer.
Was dat dan op expert? Want ook met healing armor ben ik in 3-4 hits dood. En als in wave 15 plots 6-7 Pumpkings tegelijk op je afkomen, plus Santanks en die dennebomen, dan gaat geen heal je helpen.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 21:24 schreef yamiown het volgende:
[..]
Vroegah toen Frost Legion en Pumpkin Moon net uitwaren grapplede ik mij altijd vast, had dat armor dat hp teruggaf. Had ik fulldamage accessoires en bleef ik spells spammen. Spells die ik toen gebruikten waren:
Blizzard Staff (spam)
Nimbus Rod (om de twee min geloof ik om de wolkjes te refreshen)
Rainbow Gun (om de vijf seconden)
Magnet Sphere (om de zeven seconden)
Inferno Rod (als er veel enemies op een plek stonden)
Dit is wel heel veel micromanagen, want je moet ook je mana in de gaten houden en je buffs.
Met buffs, full damage accessoires (welke ook allemaal menacing zijn) en de goede modifiers op je wapens doe je genoeg DPS om jezelf erdoor te healen.
Het is echter wel moeilijk alle wapens/accessoires te krijgen en ontzettend duur om dan ook nog de juiste modifiers op alles te krijgen.
Totaal heeft het me zo'n 140 plat gekost gok ik.
Daarnaast speelde ik altijd met twee Fokkers (ik geloof Jump en Jolly_Reaper) wat het ook wat makkelijker maakte.
Als je echt ontzettend goed kan micromanagen dan kan je het dodgen door vleugels (maar dan is je DPS lager want vleugels geven geen damage op de modifier na).
Dat is goed om te weten!quote:Op dinsdag 14 juli 2015 22:09 schreef Jump het volgende:
Star in a Bottle doet nu ook mana regen, ook altijd handig.
Oh shit... 465 uur...quote:Op donderdag 16 juli 2015 08:18 schreef STING het volgende:
Daarnet sprong ik gelukkig nog net naast eentje!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 00:14 schreef Jump het volgende:
Stomme detonators in een donker plekje onder waterNooit gedacht dat ik er zou inlopen...
Nee sorry was op normaal. Ik denk dat het dan inderdaad dodgen wordt.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:02 schreef Gray het volgende:
Was dat dan op expert? Want ook met healing armor ben ik in 3-4 hits dood. En als in wave 15 plots 6-7 Pumpkings tegelijk op je afkomen, plus Santanks en die dennebomen, dan gaat geen heal je helpen.
Het dodgen vind ik leuk, maar niet te doen wanneer het hele scherm is gevuld met gevaar.
Zit te denken om een tweede set accesoires bij te houden om te switchen naar magetank. Gewoon om te proberen.
Troost je, je hoeft je niet te schamen. Ik ga ook echt niet vertellen hoeveel uren ik er in heb zitten want dan slaan mensen stijl achterover.quote:
Dang it, je steam profile staat hiddenquote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Troost je, je hoeft je niet te schamen. Ik ga ook echt niet vertellen hoeveel uren ik er in heb zitten want dan slaan mensen stijl achterover.![]()
Even goed, best 10 bucks ever spent.
Zo erg schaam ik me nou.quote:
Verdraaid handig dat ding.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:46 schreef yamiown het volgende:
Martian invasion eindelijk neer, hoop ik op goede wapens, krijg ik twee keer een mount.
Dus bij deze gratis Cosmic Car Key voor degene die een server wil/kan hosten :x
Ja, de gouden kistjes ben je redelijk snel doorheen helaas.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:13 schreef Jump het volgende:
Man man. De ondergrondse kisten hebben mij deze avond alleen al 6 hermes boots en band of regeneration opgeleverd. Niks anders. Begint eentonig te worden
Piranha Gun werkt ook erg goed tegen die ufo. Onder afdakje staan, ???, profit.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 22:04 schreef Jolly_Reaper het volgende:
[..]
Verdraaid handig dat ding.
Als je problemen hebt die grote ufo te ontwijken, lekker in een huisje gaan zitten of in ieder geval iets met een dak boven je hoofd en met een Possessed Hatchet of Snowman Cannon gooien/schieten.
Als je een specifiek item zoekt dan kun je deze wellicht ook opvissen.quote:Op zondag 19 juli 2015 00:13 schreef Jump het volgende:
Man man. De ondergrondse kisten hebben mij deze avond alleen al 6 hermes boots en band of regeneration opgeleverd. Niks anders. Begint eentonig te worden
Na een tijdje als mage spelen merk ik dat veel damage doen en goed dodgen het beste werkt. Nadeel van de healing set is dat je 40% minder magic damage doet, terwijl je tegelijkertijd zoveel mogelijk damage moet doen om te healen.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 19:54 schreef yamiown het volgende:
[..]
Nee sorry was op normaal. Ik denk dat het dan inderdaad dodgen wordt.
Wave 20 op expert lijkt me een utopie als je alleen speelt, kheb moonlord nog niet verslagen en ken de loot nog niet, maar die zou dan wel heel goed moeten zijn.
Voor of tijdens z'n ragemodus? Dat ding is sowieso een bits wanneer je mage speelt. 2 hits en weg ben je.quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:32 schreef yamiown het volgende:
Martian Invasion is moeilijk, dacht er wel even door te cruisen met Scourge of the Corruptor.
Boy was I wrong.
Edit Baas doet 382 damage tegen full spectre armour*
quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:29 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Even goed, best 10 bucks ever spent.
Want!quote:Op vrijdag 17 juli 2015 21:46 schreef yamiown het volgende:
Martian invasion eindelijk neer, hoop ik op goede wapens, krijg ik twee keer een mount.
Dus bij deze gratis Cosmic Car Key voor degene die een server wil/kan hosten :x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |