abonnement Unibet Coolblue
pi_154921953
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:21 schreef STING het volgende:

[..]

Hoe kan ik joinen? :)
Ik zal je zo de gegevens pm' en. ;) Zie PM. ;)

quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 10:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Yay, nieuwe slachtoffers gezichten.
We zijn wel in hardmode aangeland en hebben de moon boss inmiddels al een paar keer neergehoekt. Kweetniet of het wat uit maakt voor je.
*O*

We zouden zelfs weer een nieuwe kunnen starten. Klein of medium dan wel deze keer, misschien dat het allemaal net wat soepeler gaat wanneer veel tegelijk gebeurt (weet je de frost-event nog?:D teleportende ice-queens).

[ Bericht 3% gewijzigd door Gray op 05-08-2015 11:25:07 ]
pi_154922378
quote:
7s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:12 schreef Gray het volgende:
We zouden zelfs weer een nieuwe kunnen starten. Klein of medium dan wel deze keer, misschien dat het allemaal net wat soepeler gaat wanneer veel tegelijk gebeurt (weet je de frost-event nog?:D teleportende ice-queens).
Een kleine map is te klein. Als je op een berg staat krijg je al een wyvern achter je aan. En er gebeuren wel eens wat gekke dingen tijdens het genereren van de wereld. Ondiepe zeeėn, dungeon die raar in elkaar zit, delen van de wereld die veel hoger zijn dan de rest etc.
Ik ga altijd voor medium.

Ik ben alleen bang dat ik niet nog een playthrough ga doen. Heb er net 2 achter de rug. :o
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_154922537
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:32 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Een kleine map is te klein. Als je op een berg staat krijg je al een wyvern achter je aan. En er gebeuren wel eens wat gekke dingen tijdens het genereren van de wereld. Ondiepe zeeėn, dungeon die raar in elkaar zit, delen van de wereld die veel hoger zijn dan de rest etc.
Ik ga altijd voor medium.
Lol, das waar. In een oude wereld kon ik nog niet eens in de hoogste verdieping van m'n NPC-hotel komen, of de wyverns moordden alles en iedereen uit. :D

quote:
Ik ben alleen bang dat ik niet nog een playthrough ga doen. Heb er net 2 achter de rug. :o
Mijn Terraria-vakantie is ook weer ff voorbij, dus zo druk als de laatste tijd gaat mij ook niet lukken. Daarentegen wil ik wel es een speedrun-achtig avontuur proberen, maar wil ik de huidige wereld eigenlijk ook wel uitbouwen met allemaal mooie dingen. Hmm... dilemma's, dilemma's. Sowieso hou ik de huidige wereld aan, want net zo'n mooi ranger huis gemaakt. :7
pi_154922871
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 09:21 schreef STING het volgende:

[..]

Hoe kan ik joinen? :)
Inmiddels mag je van mij best met een reeds bestaand karakter komen, aangezien we toch al endgame zijn allemaal.
pi_154925462
quote:
2s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 11:50 schreef Gray het volgende:

[..]

Inmiddels mag je van mij best met een reeds bestaand karakter komen, aangezien we toch al endgame zijn allemaal.
Ah :P Zit zelf nog niet endgame niveau, wel full adamantium gear.
pi_154936193
quote:
0s.gif Op woensdag 5 augustus 2015 13:35 schreef STING het volgende:

[..]

Ah :P Zit zelf nog niet endgame niveau, wel full adamantium gear.
Nou, de keuze is aan jou. ;)
pi_154952264
Heb van de week de pearlstone van m'n huis vervangen met marble:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En m'n museum naar granite, en aangepast zodat de nieuwe schilderijen er in konden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog 2 huisjes gebouwd:


Nu heeft elk van m'n poppetjes ook daadwerkelijk een huis in mijn wereld. 8)7
Ik moet echt eens een keer naar een Terraria rehab.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_154958688
Hmm, volgens mij heb ik toch echt last van een vage bug, maar kan er nergens iets over vinden online. Ongeveer 50% van de keren dat ik Moon Lord kill spawned er tijdens het gevecht ook een King Slime. Nu al stuk of 4x gebeurt zonder dat er een slime rain oid aan de gang is. Niet dat het gevecht daarom niet lukt ofzo, king slime is zo dood maar vind het gewoon vreemd.

Iemand anders dit ook gehad?
pi_154959209
Bevind je je op dat moment in het linker of rechter deel van de map? Dan zou dit kunnen want daar spawnen ze af en toe.
Hoewel ik het wel heeeeel erg toevallig vind dat dit bij jou 4x gebeurt, het is technisch gezien wel mogelijk. :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Lieve Belg donderdag 6 augustus 2015 @ 17:11:34 #235
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_154959506
Ik dacht dat er geen twee bosses tegelijkertijd kunnen spawnen?
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_154959621
Er is zelfs een achievement waar je alle mechanical bosses tegelijk moet spawnen en afmaken, dus... ;)

Het is zelfs een tactiek om tegen moeilijke bazen een eye of cthulhu te spawnen zodat je die snel kan afmaken om z'n hartjes te jatten. ;)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_154960536
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:00 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Bevind je je op dat moment in het linker of rechter deel van de map? Dan zou dit kunnen want daar spawnen ze af en toe.
Hoewel ik het wel heeeeel erg toevallig vind dat dit bij jou 4x gebeurt, het is technisch gezien wel mogelijk. :P
Ja ben wel in die gebieden van de map, maar random zou inderdaad wel erg toevallig zijn.
pi_154990513
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:39 schreef Timwonnacott het volgende:
Hmm, volgens mij heb ik toch echt last van een vage bug, maar kan er nergens iets over vinden online. Ongeveer 50% van de keren dat ik Moon Lord kill spawned er tijdens het gevecht ook een King Slime. Nu al stuk of 4x gebeurt zonder dat er een slime rain oid aan de gang is. Niet dat het gevecht daarom niet lukt ofzo, king slime is zo dood maar vind het gewoon vreemd.

Iemand anders dit ook gehad?
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 17:55 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Ja ben wel in die gebieden van de map, maar random zou inderdaad wel erg toevallig zijn.
Zou best kunnen hoor, heb gekkere dingen gezien, als 7 events en 1 random bosses achter elkaar. :')

Een vreemde bug waar ik last van heb in de server is dat sommige letterstandbeelden en torches verdwijnen. Die heb ik geplaatst boven de skyrail om locatie aan te geven. Eerst dacht ik dat iemand me in het ootje zat te nemen, maar dat testte ik door in te loggen, de letters en torches te repareren, en opnieuw in te loggen. Toen stond er weer IC* en DU*GE** etc.

Heel raar, heb ook niemand anders hier melding van zien maken.
pi_154994393
quote:
7s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 18:24 schreef Gray het volgende:
Een vreemde bug waar ik last van heb in de server is dat sommige letterstandbeelden en torches verdwijnen. Die heb ik geplaatst boven de skyrail om locatie aan te geven. Eerst dacht ik dat iemand me in het ootje zat te nemen, maar dat testte ik door in te loggen, de letters en torches te repareren, en opnieuw in te loggen. Toen stond er weer IC* en DU*GE** etc.

Heel raar, heb ook niemand anders hier melding van zien maken.
Speaking of, ik heb net de letters die hier last van hebben (alles aan de rechter kant van de map) onder de rails geplaatst. Even kijken of dat helpt. Zou niks uit mogen maken, maar iets knaagt aan me. :P

Super raar, terwijl ik de platforms aan het verwijderen was waar de letters op staan kwamen sommige verdwenen letters terug, maar niet allemaal! Het is dus net alsof sommige letters onzichtbaar waren. Maar andere letters waren dus wel foetsie.
En 1 letter dropte 2x nadat ik hem weg haalde, om het even wat gekker te maken.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_155030971
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 augustus 2015 20:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Speaking of, ik heb net de letters die hier last van hebben (alles aan de rechter kant van de map) onder de rails geplaatst. Even kijken of dat helpt. Zou niks uit mogen maken, maar iets knaagt aan me. :P

Super raar, terwijl ik de platforms aan het verwijderen was waar de letters op staan kwamen sommige verdwenen letters terug, maar niet allemaal! Het is dus net alsof sommige letters onzichtbaar waren. Maar andere letters waren dus wel foetsie.
En 1 letter dropte 2x nadat ik hem weg haalde, om het even wat gekker te maken.
Precies hetzelfde gebeurde mij toen ik ze opzij verplaatste. Weird.

Kom er net achter dat ik de kabel deels uit de server had getrokken. Dus mocht je er niet in kunnen vandaag, dan lag het niet aan jou. ;)
pi_155031903
Had al het idee dat er zoiets gebeurd was. Ik wil m'n geld terug. :( Oh wacht...
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_155032357
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 12:10 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Heb van de week de pearlstone van m'n huis vervangen met marble:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En m'n museum naar granite, en aangepast zodat de nieuwe schilderijen er in konden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog 2 huisjes gebouwd:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu heeft elk van m'n poppetjes ook daadwerkelijk een huis in mijn wereld. 8)7
Ik moet echt eens een keer naar een Terraria rehab.
The OCD is strong in this one :P

Het doet mij plezier dat alles er zo netjes uitziet ^^
Mooi gebruik van kleur en thema :D
pi_155032919
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 augustus 2015 23:57 schreef totalvamp het volgende:

[..]

The OCD is strong in this one :P
You don't know half of it. :'(
Dank voor de complimentjes. :9
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  maandag 10 augustus 2015 @ 14:27:01 #244
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_155077083
ik heb nu pas een golden pickaxe.. (al 10 uur gespeeld)
Lachen joh.
pi_155120697
quote:
0s.gif Op maandag 10 augustus 2015 14:27 schreef Pajanus het volgende:
ik heb nu pas een golden pickaxe.. (al 10 uur gespeeld)
Boah, geen haast, toch? :P
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Lieve Belg dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:52:02 #246
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_155121388
Ik ga vanavond eens de WoF verslaan. Eerst een backup maken van mijn world. Hopelijk komt de hallow en corruption dan niet te dicht bij. Misschien beter eerst nog wat vissen voor crates. Spaart een hoop zoekwerk voor ores uit achteraf.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_155125311
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 17:52 schreef Jump het volgende:
Ik ga vanavond eens de WoF verslaan. Eerst een backup maken van mijn world. Hopelijk komt de hallow en corruption dan niet te dicht bij. Misschien beter eerst nog wat vissen voor crates. Spaart een hoop zoekwerk voor ores uit achteraf.
Als je slim bent en niet wil dat je wereld te corrupt wordt dan kun je het beste een partij kisten opvissen. Als je die in hardmode open maakt krijg je er hardmode ores mee en hoef je dus geen altars kapot te maken (zodat er dus geen extra moeilijk te vinden corruptie verspreidt).

Het enige wat je dan nog hoeft te doen is de hallow en corruptie te isoleren dmv een 4 blok-wijde gang. :)
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  Lieve Belg dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:23:06 #248
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_155126525
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 19:47 schreef Jolly_Reaper het volgende:
rdmode open maakt krijg je er hardmode ores mee en hoef je dus geen altars kapot te maken (zodat er dus geen extra moeil
Inderdaad. Dat is de reden waarom ik die kisten wou. Rondom mijn base heb ik al een brede gang gegraven. Maar er bestaat altijd een kans dat er kleine blokjes komen als je die altars kapot slaat, tenzij je voluit voor vissen gaat.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_155127290
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 augustus 2015 20:23 schreef Jump het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat is de reden waarom ik die kisten wou. Rondom mijn base heb ik al een brede gang gegraven. Maar er bestaat altijd een kans dat er kleine blokjes komen als je die altars kapot slaat, tenzij je voluit voor vissen gaat.
Voluit, waarom niet?

Alleen niet later alsnog met je containment unit er doorheen banjeren. :P
pi_155217633
Nieuwe dedicated server software is beschikbaar, dus ik heb een update uitgevoerd. De server is weer beschikbaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')