Ai.. ik heb me eens in die cursus verdiept en als ik jou een beetje inschatquote:Op zondag 15 juni 2014 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
kut, de cursus waar ik me voor wilde inschrijven begint pas eind augustus![]()
Nu moet ik "samen bevallen" aan mijn man gaan voorleggen, ergo: waarschijnlijk geen cursus hier
wat bedoel je, als je mij een beetje inschat? Is het niks?quote:Op zondag 15 juni 2014 13:59 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ai.. ik heb me eens in die cursus verdiept en als ik jou een beetje inschat![]()
(Zoek eens Mensendieck, liefst 1 op 1, Skoap raadde het mij ooit aan en was een schot in de roos)
Heb wel enige voorlichting gehad van m'n mensendieck therapeut. Dat was wel zinvol idd. Al was ik alles weer vergeten op het moment van bevallenquote:Op zondag 15 juni 2014 13:59 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ai.. ik heb me eens in die cursus verdiept en als ik jou een beetje inschat![]()
(Zoek eens Mensendieck, liefst 1 op 1, Skoap raadde het mij ooit aan en was een schot in de roos)
Sq Ik heb samen bevallen gedaan met mijn man en het is een heel praktische cursus. Niet een verwijfd theekransje. Echt informatief en de ademhalingstechnieken zijn ook fijn om met zn tweeën te doen. Echt iets waar je man prima mee naartoe kan.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:55 schreef Stormqueen het volgende:
kut, de cursus waar ik me voor wilde inschrijven begint pas eind augustus![]()
Nu moet ik "samen bevallen" aan mijn man gaan voorleggen, ergo: waarschijnlijk geen cursus hier
Oh ik vind het 'mutsig' overkomen. Datgene wat ik er verschillende keren van heb gehoord/ gelezen heb had ik echt geen nuchter gevoel bij zeg maar.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat bedoel je, als je mij een beetje inschat? Is het niks?
Ja, dat gevoel kreeg ik er juist ook wel bijquote:Op zondag 15 juni 2014 14:04 schreef Chanty het volgende:
[..]
Sq Ik heb samen bevallen gedaan met mijn man en het is een heel praktische cursus. Niet een verwijfd theekransje. Echt informatief en de ademhalingstechnieken zijn ook fijn om met zn tweeën te doen. Echt iets waar je man prima mee naartoe kan.
Ik heb dat mutsige juist veel meer bij de informatie die ik lees over ander soort cursussenquote:Op zondag 15 juni 2014 14:04 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Oh ik vind het 'mutsig' overkomen. Datgene wat ik er verschillende keren van heb gehoord/ gelezen heb had ik echt geen nuchter gevoel bij zeg maar.
Het was dus totaal niet mutsig. Maar kan ook afhangen van de cursusleidster. Die van ons was gewoon lekker nuchter. Type: ja bevallen doet pijn en je kunt daar beter mee omgaan als je weet waar die pijn vandaan komt en hoe aanhaling je focus kan verleggen.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:04 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Oh ik vind het 'mutsig' overkomen. Datgene wat ik er verschillende keren van heb gehoord/ gelezen heb had ik echt geen nuchter gevoel bij zeg maar.
Die heb ik ook gedaan die voorlichtingen maar vond ze erg oppervlakkig. Wist alles alquote:Op zondag 15 juni 2014 14:16 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, ik moet even kijken of het de volledige cursus of de minicursus wordt, ik ga ook de 25e al naar de voorlichting bij de VK en naar de borstvoedingsvoorlichting van de kraamzorg
ja die "cursus" is echt top!quote:Op zondag 15 juni 2014 13:59 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2014 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
mijn man stemde meteen in trouwensinschattingsfoutje
Denk dat hij het ook wel fijn vindt om te weten waar hij aan toe is, aangezien de mannen in zijn omgeving ook niet verder komen dan OMG JE MOET VOORAL NIET TUSSEN HAAR BENEN KIJKEN WANT BLOED EN SCHEUREN EN OMG en ik geloof niet dat dat voor hem nou de beste voorbereiding is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |