Er rijden nog maar 2 Audi'squote:
Mij lijkt het ergens wel leuk, maar niet de volle 24u.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:04 schreef bpi het volgende:
Is er al iemand eens een weekend gaan zien daar?
Part of the job, als ze ff niks te doen hebben trekken ze een lootje en die monteur wordt bruut anaal vernederdquote:Op zondag 15 juni 2014 13:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
Je moet in die smalle ruimte niet homofoob zijn als monteur
''steek''sleutelsquote:Op zondag 15 juni 2014 13:08 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Part of the job, als ze ff niks te doen hebben trekken ze een lootje en die monteur wordt bruut anaal vernederd
In de ''uitlaat''quote:
ben ik wel met je eens. Meer risicospreidingquote:Op zondag 15 juni 2014 13:13 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ben nog steeds van mening dat Toyota (en Porsche) net als Audi 3 auto's in moet zetten.
quote:Op zondag 15 juni 2014 13:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ben ik wel met je eens. Meer risicospreiding
Het was best leuk, het kwartje viel de verkeerde kant op...quote:Op zondag 15 juni 2014 13:16 schreef Maver24 het volgende:
Altijd weer die kut Audi's. Elk jaar hetzelfde verhaal. Is ook niet leuk meer om naar te kijken
Eh... Watteh?quote:Op zondag 15 juni 2014 13:16 schreef Maver24 het volgende:
Altijd weer die kut Audi's. Elk jaar hetzelfde verhaal. Is ook niet leuk meer om naar te kijken
En Brundle is 2 keer ingehaald in 1 ronde, in de auto met de twee Playstation coureursquote:
Zeker erfelijk belast?quote:Op zondag 15 juni 2014 13:17 schreef FlorentijnH het volgende:
[..]
En Brundle is 2 keer ingehaald in 1 ronde
Nou ja, de hele top 6 heeft al binnen gestaan met problemen dus, misschien niet even lang allemaal, maar je kunt zeggen dat het allemaal wat genivelleerd heeft weer.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eén auto waar iets fout gaat (zie Toyota gisteren) en er mag bij de andere auto al niks fout gaan.
Dan denk ik niet dat endurance wat voor jou is Want dit is toch een van de betere edities die ik me kan herinneren van de laatste jaren....quote:Op zondag 15 juni 2014 13:16 schreef Maver24 het volgende:
Altijd weer die kut Audi's. Elk jaar hetzelfde verhaal. Is ook niet leuk meer om naar te kijken
Dat Audi weer wint vind ik ook niet leuk, maar je moet ze wel de credits geven dat ze het weer voor elkaar krijgen. Dat is geen geluk meer maar gewoon kwaliteit.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:16 schreef Maver24 het volgende:
Altijd weer die kut Audi's. Elk jaar hetzelfde verhaal. Is ook niet leuk meer om naar te kijken
Audi heeft ook zijn technische mankementen gehad. De #8 Toyota is vanwege die crash lang binnen geweest, maar voor zover ik weet heeft die nog geen technische problemen gehad.... En dan krijg je natuurlijk de discussie ''wat als.....''quote:Op zondag 15 juni 2014 13:19 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat Audi weer wint vind ik ook niet leuk, maar je moet ze wel de credits geven dat ze het weer voor elkaar krijgen. Dat is geen geluk meer maar gewoon kwaliteit.
Mooi dat die klasse nu ook coupe's heeft.quote:
Een beetje zoals de LMP1 nu waar zo uit m'n hoofd 9 (?) wagens aan de start stondenquote:Op zondag 15 juni 2014 13:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Mooi dat die klasse nu ook coupe's heeft.
LMP2 klasse is tegenwoordig zeer competatief. Als je een paar jaar geleden finishte dan stond je al bijna op het podium.
Dan had Audi#3 ook nog kunnen rijden.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Audi heeft ook zijn technische mankementen gehad. De #8 Toyota is vanwege die crash lang binnen geweest, maar voor zover ik weet heeft die nog geen technische problemen gehad.... En dan krijg je natuurlijk de discussie ''wat als.....''
Ook waar natuurlijk, maar dan had die ook problemen kunnen hebben met de turbo, net als #1 en #2. Maar natuurlijk gaat weer op dat de #8 dat elektrisch probleem ook alsnog had kunnen -of zelf nog kan- krijgen.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dan had Audi#3 ook nog kunnen rijden.
Die tweezitters vind ik er juist zo mooi uit zienquote:Op zondag 15 juni 2014 13:33 schreef heywoodu het volgende:
Wel matig dat volgend jaar alles een dak moet hebben, dus ook die LMP2
Sowieso al matig dat LMP1 dat tegenwoordig ook heeft, je ziet de coureurs niet eens meer.
Ik zal je m'n hypotheekgegevens even sturen.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:38 schreef Nattekat het volgende:
Ok, tot nu had ik een Porsche op mijn vierde scherm... alles wat ik op mijn vierde scherm heb verdwijnt
quote:Op zondag 15 juni 2014 13:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik zal je m'n hypotheekgegevens even sturen.
Al het slechte komt in drieën, om Olav Mol maar te quoten...quote:Op zondag 15 juni 2014 13:42 schreef M90 het volgende:
Wat een uur voor Porsche 2e plaats GTE #92 ook met schade
Ja, precies. Zo'n dak vind ik op zich wat hebben, maar niet als elke auto dat heeft. Ik vind ze nu al zo lastig uit elkaar te houden allemaalquote:
Ik ben nog steeds op zoek naar een significant verschil tussen LMP1 en LMP2 met dakquote:Op zondag 15 juni 2014 13:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, precies. Zo'n dak vind ik op zich wat hebben, maar niet als elke auto dat heeft. Ik vind ze nu al zo lastig uit elkaar te houden allemaal
Snelheidquote:Op zondag 15 juni 2014 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar een significant verschil tussen LMP1 en LMP2 met dak
Ik ben nog steeds op zoek naar een significant verschil tussen LMP1 Audi, Toyota en Porsche als de beelden van voren komen en je de kleuren en nummers niet direct zietquote:Op zondag 15 juni 2014 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar een significant verschil tussen LMP1 en LMP2 met dak
Tot nu toe mijn methode om de Rebellions van de Ligiers te onderscheidenquote:
Ik gun ze van harte een podium, maar dan moeten er wel heel gekke dingen gaan gebeuren.quote:
Als die Toyota er uitvliegt staan ze derdequote:Op zondag 15 juni 2014 13:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
[..]
Ik gun ze van harte een podium, maar dan moeten er wel heel gekke dingen gaan gebeuren.
Als er nog 2 Audi's met kapotte turbo uitvliegen zijn ze winnaar....quote:Op zondag 15 juni 2014 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als die Toyota er uitvliegt staan ze derde
Denk dat je dan aardig in de knoei gaat komen met de hoeveelheid ronden die ze achter liggen...quote:Op zondag 15 juni 2014 13:46 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Als er nog 2 Audi's met kapotte turbo uitvliegen zijn ze winnaar....
Vraag het #rtlgpquote:Op zondag 15 juni 2014 13:48 schreef Sinister-D- het volgende:
Wie is er dan de winnaar? De eerste rijdende wagen over de streep, of diegene met de meeste rondes?
Nee, want ik kijk geen RTL, en heb dus geen antwoord....quote:
Ik geef je het antwoord wel als ie het beantwoordtquote:Op zondag 15 juni 2014 13:49 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, want ik kijk geen RTL, en heb dus geen antwoord....
Secondje danquote:Op zondag 15 juni 2014 13:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik geef je het antwoord wel als ie het beantwoordt
Rebellion op dit moment 4 dus. Thanks.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:51 schreef M90 het volgende:
1.2 To be classified, a car must:
a) Cross the finish line on the race track when the chequered flag is shown, except in a case of force majeure at the Stewards' discretion. It is prohibited to stop on the race track pending the showing of the chequered flag;
Langste afstand wint dus, ook al gaat er iemand anders eerder over de finish. Lijkt me ook dat dat met uitvallers is..quote:At the finish, Ford decided to stage publicity photo between Miles/Hulme and McLaren/Amon with the No. 5 following, too. According to witnesses, McLaren left a small margin to Miles and it was expected than Miles/Hulme will be declared winner after the examination of the photo finish. But the ACO declared the McLaren/Amon car had won the race, having covered more distance in 24 hours, as it had started the race several places behind the Miles/Hulme car. The ACO estimated the difference to 8 meters. This was a terrible disappointment for Ken Miles, who expected the triple crown Daytona-Sebring-Le Mans as a reward for his investment in the GT40 development. The finish remains the closest in Le Mans history.
Franse nationaliteit wil ook wel eens helpen.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:51 schreef M90 het volgende:
1.2 To be classified, a car must:
a) Cross the finish line on the race track when the chequered flag is shown, except in a case of force majeure at the Stewards' discretion. It is prohibited to stop on the race track pending the showing of the chequered flag;
Haha ja daar kan Peugeot over meepratenquote:Op zondag 15 juni 2014 13:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Franse nationaliteit wil ook wel eens helpen.
wel opletten nu danquote:
Okayquote:
Alleen die hadden een auto die wel snel was, maar onderdelen van twee kwartjes had die stuk gingenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |