haagse sjonnie wilde daten met de nichtjes shakira en samira omdat ie niet kan kiezen. en ze zeiden jaquote:
Dafuqquote:Op zondag 15 juni 2014 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haagse sjonnie wilde daten met de nichtjes shakira en samira omdat ie niet kan kiezen. en ze zeiden ja
dus nu gaan ze een sandwich eten. ja, ramon heeft zijn best weer gedaan op de eetgrapquote:
ola marije!quote:
quote:
hoi Henkquote:
Die bij de twix een tijdje geleden deed dat beterquote:Op zondag 15 juni 2014 13:25 schreef 3rdRock het volgende:
en de telefoniste heeft iig geen gevoel voor humor
dat was mooi ja. met die linker en die rechter fabriekquote:Op zondag 15 juni 2014 13:26 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Die bij de twix een tijdje geleden deed dat beter
Volgens mij hoorde ik ook twee dingen door elkaar. Dacht eerst dat het aan mijn laptop lag.quote:
Ja idd Ik hoorde en vrouwen stem er doorheen. Nu weg.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:57 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Volgens mij hoorde ik ook twee dingen door elkaar. Dacht eerst dat het aan mijn laptop lag.
Hi. Er zit wat op je wangquote:
Zodra de kerstUI van Pino af is.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
kan jij daar misschien iets mooiers van maken
Jawel.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:51 schreef wolfrolf het volgende:
Dubbelgeklapt de auto uitgerend en nu snoeihard thuis aan het schijten
Er is (bijna) niks gelukszaligers.
terwijl je zit te schijten!quote:
Die staat met een handtekeningenboekje op de eerste rij.quote:Op maandag 16 juni 2014 07:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sop sop sop.
Domientje zal ook wel heengaan.
En met een strijker in z'n kont.quote:Op maandag 16 juni 2014 07:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Die staat met een handtekeningenboekje op de eerste rij.
Bosnie heeft gewonnenquote:Op maandag 16 juni 2014 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, ik weet de uitslag van Argentinië - Bosnië niet. Hoe lang zou ik 3fm kunnen luisteren zonder het te weten te komen?
Ik gok zelf 30 minuten. De max.
Bedankt Hans.quote:
Klopt. Wat heb ik mij gisteravond geërgerd aan hem.quote:Op maandag 16 juni 2014 08:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Arno Vermeulen is echt een mongool.
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutcompilatie zo.
Wel een genottelijke pot, al had het beter 2-3 geworden
als dat Lenny is, wie is het dan wel?quote:
xdquote:Op maandag 16 juni 2014 09:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als dat Lenny is, wie is het dan wel?
tja, dat is nu éénmaal het pandaplinternetquote:Op maandag 16 juni 2014 10:18 schreef Pandaplint het volgende:
Ik word een beetje moe van die naamgrapjes
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, dat is nu éénmaal het pandaplinternet
Precies jouw doelgroep dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:47 schreef ieniminimuis het volgende:
De nieuwe van Clean BanditHet klinkt als Kindertop 20 muziek.
Fullspeed langs Nunspeet!quote:Op maandag 16 juni 2014 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
Onderweg naar huis! Nu bij Nunspeet.
Hier ook al 1 taak volbracht.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:59 schreef 3rdRock het volgende:
11 uur en ik heb de rapportages af die ik af moet hebben. eens zien wat ik de rest vd dag nog ga doen......iig mijn neus leegvreten, epibreren en woggen
Achter die collega aanquote:Op maandag 16 juni 2014 10:59 schreef 3rdRock het volgende:
11 uur en ik heb de rapportages af die ik af moet hebben. eens zien wat ik de rest vd dag nog ga doen......iig mijn neus leegvreten, epibreren en woggen
vrijquote:
Pistol Annies voor onderwegquote:
neehoor, dat doe ik niet.quote:
Geen goedemorgen voor jou dan?quote:
Wat was het tof he?quote:
Jij bent uberhaupt niet voor Nederland ofzo?\quote:Op maandag 16 juni 2014 09:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kutcompilatie zo.
Wel een genottelijke pot, al had het beter 2-3 geworden
Jawel maarik kwam zo verrot mijn nest uitquote:
Ik heb ook nog een stukje gekeken, maar om 1 uur kon ik m'n ogen echt niet meer open houden.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:41 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jawel maarik kwam zo verrot mijn nest uit
Ik kon het niet laten vannacht naar Messigod te kijken
Spanjequote:Op maandag 16 juni 2014 11:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jij bent uberhaupt niet voor Nederland ofzo?\
Edit; bij die stand had oranje ook gewonnen. Maar deze afstraffing verdiende die spanjolen gewoon.
Casillas stond erbij als een dweil. Vervangen die knakker.
En een toffe zaal ook. Waar stond/zat je?quote:
Mee eens! Gelukkig wordt er weer gevoetbald en niet alleen maar de spelersbus voor het doel geparkeerd!quote:Op maandag 16 juni 2014 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit WK is echt genot. Zoveel mooie potjes al
Vind je? Ik vond het echt een rukzaal. Was geen logica in te ontdekken.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
En een toffe zaal ook. Waar stond/zat je?
topquote:Op maandag 16 juni 2014 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn stagebegeleider is zeeeeeer tevreden over mijn rapportGenot.
Aha die partij heb ik niks van gezienquote:Op maandag 16 juni 2014 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ecuador parkeerde wel een bus.
Wel het enige landje tot nog toe. Total futbal is bek, aldus Thierry Henry
Ik stond links vooraan.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond het echt een rukzaal. Was geen logica in te ontdekken.![]()
Ik stond. Midden vooraan.
Gefeliciteerd kerel.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn stagebegeleider is zeeeeeer tevreden over mijn rapportGenot.
muidop teh po dnots ki ?quote:
Nope, met de trein. Heb er nog een dagje Brussel van gemaakt gisteren.quote:
Ah top. Wij dagje Leuven.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nope, met de trein. Heb er nog een dagje Brussel van gemaakt gisteren.
Neuk jij met je neus? Uh, oké.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Zweet + zonnebril = mijn neus verneukt.
jij met je snavelquote:
Ha ha.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Pino is gewoon jaloers dat hij het niet kan.
Definieer 'het'.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Pino is gewoon jaloers dat hij het niet kan.
Dingen doen met je neus, want heb je niet.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pino steekt zijn snavel in andermans zaken.
xd
Nederland - Chili.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
welke pot moet ik volgende week maandag kijken?
De bloempot!!quote:Op maandag 16 juni 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Claudia de Breijquote:Op maandag 16 juni 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Claudia. Ohnee, dat is vrijdag.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik keek 4 jaar geleden Japan - Denemarken en 6 jaar geleden Italië - Frankrijk.quote:
quote:
Pinoplint Derksquote:
Dan doe je toch lekker weer rebels en kijk je gewoon Spanje - Australië.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik keek 4 jaar geleden Japan - Denemarken en 6 jaar geleden Italië - Frankrijk.
hij is wel keihardquote:
Nouja die 2x was Nederland al door. Maar nu is het resultaat van Nederland - Chili wellicht van belang voor Spanje..quote:Op maandag 16 juni 2014 12:43 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan doe je toch lekker weer rebels en kijk je gewoon Spanje - Australië.
Twee schermen dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja die 2x was Nederland al door. Maar nu is het resultaat van Nederland - Chili wellicht van belang voor Spanje..
die laatste 2 niet door elkaar halen he? zit je ineens de plee te aaien en poep je over de katquote:
manmanman....quote:Op maandag 16 juni 2014 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die laatste 2 niet door elkaar halen he? zit je ineens de plee te aaien en poep je over de kat
Vind je het gek dat je nog geen chick hebt?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die laatste 2 niet door elkaar halen he? zit je ineens de plee te aaien en poep je over de kat
#thunderquote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pindaplant heeft een uitstekend topic in KLB
gelukkig iemand die het wel grappig vindt. Roel, ook al ben je een Limburger, je bent een toffe gast!quote:
Die lampen zijn zo fel!quote:
Het valt me nog mee dat niemand de 'f' uit je post heeft gehaald en twee keer de letter 't' heeft toegevoegdquote:
Inb4 iemand die dat alsnog gaat doenquote:Op maandag 16 juni 2014 13:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat niemand de 'f' uit je post heeft gehaald en twee keer de letter 't' heeft toegevoegd
Ta ttête?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:41 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat niemand de 'f' uit je post heeft gehaald en twee keer de letter 't' heeft toegevoegd
Fa Tette.quote:
In the buttquote:
Onmogelijk, want ik weet het password niet meer.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pindaplant heeft een uitstekend topic in KLB
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Onmogelijk, want ik weet het password niet meer.
Patatquote:Op maandag 16 juni 2014 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk topic in KLB xd
KLB / mensen die friet zeggen
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Onmogelijk, want ik weet het password niet meer.
gefeliciteerd met je prijsquote:Op maandag 16 juni 2014 13:51 schreef 3rdRock het volgende:
haha, er is zo'n prijsvraag op de FP en dan is de vraag hoe de coup heet die Hitler in 192nogwat pleegde. ik heb Coup Soleil ingevuld![]()
nou, ik vind die prijs nogal een wassen neusquote:Op maandag 16 juni 2014 13:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je prijs
10 jaar lang faxgassen in je neus van SC en wolfrolf
Daarom ben ik er maar weer weggegaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat![]()
Zwaar discussiepunt als je in het zuiden bent. Eenzaam ook
Het is friet snoezepoezelewoepsie.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat![]()
Ik begrijp je!!quote:Op maandag 16 juni 2014 13:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Daarom ben ik er maar weer weggegaan.
Nein schatzi!!quote:Op maandag 16 juni 2014 13:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is friet snoezepoezelewoepsie.
Het is friet.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Patat![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:56 schreef 3rdRock het volgende:
ik zeg altijd: gefrituurde aardappelstaafjes
Wie is discrimine en waarvoor rent hij weg?quote:Op maandag 16 juni 2014 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen grapjes over neuzen dat is zwaar discriminerent voor de diegenen die geen neus hebben!
dat zoburtso!quote:
Je bent zelf een (lieve) neusquote:Op maandag 16 juni 2014 13:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Geen grapjes over neuzen dat is zwaar discriminerent voor de diegenen die geen neus hebben!
Zelfs jij alquote:Op maandag 16 juni 2014 13:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Wie is discrimine en waarvoor rent hij weg?
Mijn Nederlands is om te janken tegenwoordigquote:Op maandag 16 juni 2014 13:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Turquoisequote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 13:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je nu ook de vogelgriep?quote:
Cyaan bevat minder groenquote:
Marokkaanmist.quote:
Verkouden?quote:
Nee!quote:
Al een datum?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik wanstaltig euforisch over.
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ben ik wanstaltig euforisch over.
Ik quote wikipedia.quote:
quote:Turkoois (ook turquoise) is de benaming voor kleuren die qua tint overeenkomen met de kleur van het mineraal turkoois. De kleur is ongeveer gelijk aan cyaan en groenblauw, maar is doorgaans wat groeniger.
Haha het is me er eendje.quote:
Wordt waarschijnlijk ergens in juli! Komend weekend hebben we helemaal niets ingepland omdat ik rubbereend even lekker voor mezelf wil hebbenquote:
Een snavel nemen lijkt me maar nietsquote:Op maandag 16 juni 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Mannen neem een snavel, dan heb je zo'n een chick!
ik heb een snavelquote:Op maandag 16 juni 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
meestal zijn mannen die een snavel nemen niet de mannen die een chick willen overigensquote:Op maandag 16 juni 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Een chick pikt terug!!quote:Op maandag 16 juni 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Denken dat ik op de snavel gevallen benquote:Op maandag 16 juni 2014 14:05 schreef ieniminimuis het volgende:
http://www.colorhexa.com/color-namesquote:Op maandag 16 juni 2014 14:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nuanceverschil
Ah primaquote:Op maandag 16 juni 2014 14:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk ergens in juli! Komend weekend hebben we helemaal niets ingepland omdat ik rubbereend even lekker voor mezelf wil hebben![]()
Verder elk weekend al iets gepland. Nog nooit zo'n druk sociaal leven gehad
quote:Op maandag 16 juni 2014 14:08 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Denken dat ik op de snavel gevallen ben
Blauwe veren
De laatste keer dat ik hem zag heb ik een aantal veren oranje geschilderd. Omdat het kon. En hij het niet doorhadquote:Op maandag 16 juni 2014 14:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Denken dat al zijn veren dezelfde kleur hebben
Is al weer te lang geleden.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:12 schreef minthy het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik hem zag heb ik een aantal veren oranje geschilderd. Omdat het kon. En hij het niet doorhad
True!quote:
Misschien ben ik wel bij de volgende Fok! Sport-iets-dingesquote:Op maandag 16 juni 2014 14:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
de laatste keer dat ik demint zag
oh, wacht.
Ik kan dit woord niet lezen zonder '450 euro' er bij te denkenquote:
Dat scheelt, ik ook niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kan dit woord niet lezen zonder '450 euro' er bij te denken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |