abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141144677
quote:
En geen enkel echt relevant argument. Allemaal vroeger dit en vroeger dat + dit verdienen ze niet...
  Redactie Frontpage maandag 16 juni 2014 @ 11:15:08 #152
145738 superworm
is erbij
pi_141145072
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

En geen enkel echt relevant argument. Allemaal vroeger dit en vroeger dat + dit verdienen ze niet...
Klopt. Zwakke argumenten allemaal.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141145224
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:15 schreef superworm het volgende:

[..]

Klopt. Zwakke argumenten allemaal.
Ik zou me als Spanjaard zorgen gaan maken als dit echt alle argumenten zijn.
  maandag 16 juni 2014 @ 11:34:59 #155
429624 tyrvenom
Belgie, een land apart?
pi_141145637
quote:
0s.gif Op zondag 15 juni 2014 19:15 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Over belgie...

Vinden ze zelf waarschijnlijk.
Nogmaals, als belg weet ik wel wat er leeft hier en we geloven echt niet in mirakels, tzijn vooral Engelse artikels die ons al dark horse bezien. Wss vanwege het aantal belgische topspelers in de engelse league. Maar met het Belgische voetbalteam weet je het nooit, de een keer lijken ze niet te kloppen en stralen ze klasse uit en de volgende match denk je dat we nooit de eerste ronde overleven.. Moest je enquete afnemen dan ben ik er zeker van dat we Belgie maximum in 1/4e finale en heeeeeeeel misschien 1/2 zien. We hebben nog niks bewezen op dit WK he. De matchen die we ervoor speelden kan je ook onmogelijk uit besluiten hoever we gaan geraken. Ik zal pas meer gaan geloven in onze kansen wanneer we Algerije er met een mooie scoren afmaken... Tot dan gun ik ze enkel het voordeel van de twijfel.
Nederland heeft al laten zien dat ze lĩmet een frisse goede start zijn begonnen wat alleen maar de mentaliteit ten goede kan komen..
  Redactie Frontpage maandag 16 juni 2014 @ 11:54:18 #156
145738 superworm
is erbij
pi_141146213
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:25 schreef OverRated het volgende:

[..]

Mooi overzicht.

Lekker bezig met dit topic _O_
Dank, heb ze ook in de OP gezet en duidelijk onderscheid gemaakt tussen artikelen vanaf 15-6 (over komende wedstrijden) en artikelen van 13-6 t/m 15-6 over de afslachting van Spanje.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage maandag 16 juni 2014 @ 12:08:36 #157
145738 superworm
is erbij
pi_141146701
Nog wat meer artikelen; Chileense media/spelers e.d. hebben er vol vertrouwen in en gaan spelen 'alsof het de finale is', terwijl Spanje z'n hart vasthoudt.

Artikelen 15-6 t/m nu:

Vooruitblik Chili naar SPA-CHI:
Reuters Chile gearing up for 'final' against Spain, says Paredes
Astro Awani Chile set to kill in upcoming match between Spain
Malaysian Digest Chile Eye ‘Electrifying’ Spanish Maracana Date
Santiago Times Stage set for epic encounter with Spain as Chile wins World Cup opener
SportsMole Chile coach Jorge Sampaoli thrilled by Spain clash
Football Espaņa Chile's Vidal warns Spain
Daily Star Chile pile pressure on Spain

Vooruitblik Spanje naar SPA-CHI:
Gulf Times Spain better than in 2010, claims Torres
Football News How Spain can bounce back against Chile
SportsMole Fernando Torres: 'Spain are ready to face Chile'
International Business Times FIFA World Cup 2014 Predictions: Match #19 Spain vs. Chile
Marca Spain's route to qualification: beat Chile and thrash Australia
Journal Times Spain not looking to change the guard just yet
Football Espaņa ‘Spain have to beat Chile’
Football Espaņa Alonso: There’s a lot to correct
Straits Times Football: Chile clash 'life or death', says Spain's Fabregas
Goal.com Xabi Alonso: Spain must fight or go home
The Guardian Spain unsure of approach to Chile game but unanimous on the need to win

Vooruitblik Australië naar AUS-NED:
Sportal.com.au Netherlands want more - Robben
Goal.com Wilkinson wants better communication
Goal.com Six key match-ups in Australia v Netherlands
Nine MSN Don't fear the Dutch: Australia's Oar
Sportal.com.au Leckie: Socceroos' crosses hard to stop
Fifa Leckie: We can beat Netherlands
Straits Times Football: Master the Dutch? Yes we can, say Aussies
Sydney Morning Herald World Cup 2014: How Australia can beat the Netherlands
Herald Sun Injured Ivan Franjic predicts Socceroos can upset the Netherlands or Spain at World Cup
Sydney Morning Herald Lessons learned by Socceroos, now Netherlands pose major World Cup test

SPA-NED aftermath-artikelen:
Goal.com De Jong: Netherlands must forget 'euphoria' of Spain thrashing
ABC.net.au World Cup 2014: Italy and the Netherlands huge dangers after contrasting wins
Goal.com Diego Costa: Spain will learn from Netherlands defeat
Daily Express Nightmare evening could be the last for Spain's Iker Casillas
Marca Fernando Torres: "A lot of people will jump off the bandwagon"
Inside Spanish Football Ramos: We must be self-critical and have the humility we’ve always had
Inside Spanish Football Casillas: This was the worst performance of my career

[ Bericht 31% gewijzigd door superworm op 16-06-2014 12:22:13 ]
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage maandag 16 juni 2014 @ 12:13:14 #158
145738 superworm
is erbij
pi_141146836
Oh, en gewoon voor shits and giggles :') :

op FOK!
op Facebook
op de website
  maandag 16 juni 2014 @ 12:16:32 #159
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_141146955
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Boks-Chick maandag 16 juni 2014 @ 12:18:02 #160
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_141147011
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:13 schreef superworm het volgende:
Oh, en gewoon voor shits and giggles :') :

voor Nederland zou dit het mooiste poule scenario zijn qua naam en faam:

Nederland wint keurig netjes (met as ut ff kan) flitsende aanvallen van de aussies en chilenen.
Spanje zet 2 goeie potten neer tegen chili en australië

Dan is de 1-5 extra extra mooi.

Als chili en australie ook van spanje winnen is de glans gelijk een groot stuk weg.
lolwut
pi_141147156
quote:
19s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:18 schreef BrandX het volgende:

[..]

Nederland wint keurig netjes (met as ut ff kan) flitsende aanvallen van de aussies en chilenen.

Als chili en australie ook van spanje winnen is de glans gelijk een groot stuk weg.
Het zou wat zijn als volgende week blijkt dat 5-1 heel matig was.
  Redactie Frontpage maandag 16 juni 2014 @ 12:23:17 #162
145738 superworm
is erbij
pi_141147160
quote:
19s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:18 schreef BrandX het volgende:

[..]

Aan de ene kant ja, maar aan de andere kant zou het ook hilarisch zijn als Chili of de Aussies net aan op de 2e plek eindigen en puur op doelsaldo de volgende ronde in gaan. Dan maakt het de 5-1 weer extra pijnlijk voor Spanje.

Zo dus.

NED 9
SPA 3
CHI 3
AUS 3
op FOK!
op Facebook
op de website
  Boks-Chick maandag 16 juni 2014 @ 12:24:43 #163
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_141147212
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:22 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het zou wat zijn als volgende week blijkt dat 5-1 heel matig was.
dat bedoel ik.

quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:23 schreef superworm het volgende:

[..]

Aan de ene kant ja, maar aan de andere kant zou het ook hilarisch zijn als Chili of de Aussies net aan op de 2e plek eindigen en puur op doelsaldo de volgende ronde in gaan. Dan maakt het de 5-1 weer extra pijnlijk voor Spanje.
Dat zou alleen tof zijn als NL aan het eind wel vrolijk de wereldbeker mee naar huis mag nemen, nu eindelijk eens na drie verloren finales :'(

edit over edit:

quote:
Zo dus.

NED 9
SPA 3
CHI 3
AUS 3
ja ok, die is wel cool O+
lolwut
  Redactie Frontpage maandag 16 juni 2014 @ 12:25:27 #164
145738 superworm
is erbij
pi_141147231
quote:
19s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:24 schreef BrandX het volgende:

[..]

dat bedoel ik.

[..]

Dat zou alleen tof zijn als NL aan het eind wel vrolijk de wereldbeker mee naar huis mag nemen, nu eindelijk eens na drie verloren finales :'(
Het ergste scenario is tegen de Belgen in de finale. En dat ze dan winnen. :P
op FOK!
op Facebook
op de website
  Boks-Chick maandag 16 juni 2014 @ 12:26:24 #165
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_141147257
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:25 schreef superworm het volgende:

[..]

ik dacht dat dat niet kon :@?
halve finales komen we elkaar eventueel tegen of helemaal niet toch?
lolwut
pi_141147290
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:25 schreef superworm het volgende:

[..]

Haha, dat zou mooi zijn. Courtois die alles tegen houdt, Witsel, Hazard en de Bruyne die heersen op het middenveld en Lukaku die een hattrick maakt.
  Redactie Frontpage maandag 16 juni 2014 @ 12:27:29 #167
145738 superworm
is erbij
pi_141147296
quote:
19s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:26 schreef BrandX het volgende:

[..]

Geen idee of het kan, het zou iig wel een nachtmerrie zijn. In mijn poule heb ik voor de lol in elk geval een finale DUI-BEL :') En de Duitsers winnen die natuurlijk.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage maandag 16 juni 2014 @ 12:28:02 #168
145738 superworm
is erbij
pi_141147313
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:27 schreef Halcon het volgende:

[..]

Haha, dat zou mooi zijn. Courtois die alles tegen houdt, Witsel, Hazard en de Bruyne die heersen op het middenveld en Lukaku die een hattrick maakt.
En Nederlanders die de komende generatie heel hard doorrijden richting Frankrijk en met een hoofd rood van schaamte nergens stoppen. :X :D

Zou wel heel goed zijn voor het Belgische minderwaardigheidscomplex, dat wel.
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141147348
quote:

[..]

Als belgie en nederland beiden eerste of beiden tweede worden zal het de halve finale kunnen zijn. Wordt een van de twee eerste en de ander tweede kunnen ze elkaar pas in de finale tegenkomen.
  Redactie Frontpage maandag 16 juni 2014 @ 12:30:33 #170
145738 superworm
is erbij
pi_141147371
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:29 schreef portie het volgende:

[..]

Als belgie en nederland beiden eerste of beiden tweede worden zal het de halve finale kunnen zijn. Wordt een van de twee eerste en de ander tweede kunnen ze elkaar pas in de finale tegenkomen.
Zat even op m'n poule te kijken en idd is het gewoon mogelijk. Bij mij wordt NL in 8e finale door Bra. afgemaakt, die vervolgens stranden tegen de Duitsers in de halve met finale DUI-BEL. Zou NL gewoon blijven winnen dan komen we idd de Belgen in de finale tegen.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Boks-Chick maandag 16 juni 2014 @ 12:30:45 #171
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_141147380
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:29 schreef portie het volgende:

[..]

oh toch wel! Lol dat zou wel heel bizar en tof zijn _O-
lolwut
pi_141147520
quote:

[..]

Volgens mij kan alles nog. Afhankelijk of je 1e of 2e wordt bepaalt de route die je gaat volgen. Je kan daarom ook je poule-genoot pas weer tegenkomen in de finale.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_141147855
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:36 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Volgens mij kan alles nog. Afhankelijk of je 1e of 2e wordt bepaalt de route die je gaat volgen. Je kan daarom ook je poule-genoot pas weer tegenkomen in de finale.
Klopt, dit soort schema's laten dat heel duidelijk zien

Redactie Frontpage maandag 16 juni 2014 @ 12:46:01 #174
145738 superworm
is erbij
pi_141147873
Mooie column in De Morgen:

http://www.demorgen.be/dm(...)anje-zo-slecht.dhtml

quote:
Was Oranje zo goed, of Spanje zo slecht?

Zaterdag niks in de krant hebben over Nederland-Spanje, dat vreet aan een mens. Ik was na Boulahrouz 2006 en Van Bommel 2010 nochtans van mijn Oranje geloof gevallen, maar alles komt terug. Vreemd, maar afgelopen vrijdag deed het mij nog niks, toen ik op een bij het hotel gehuurde damesfiets - gelukkig zijn Hollandse vrouwen zo lang dat hun fietsen mij passen - door Maastricht cruisde en her en der een versierde straat trof.

Tegen kwart voor negen was ik terug. Even naar de zaal gaan kijken waar het obligate groot scherm stond en de al even obligate in oranje uitgedoste hotelgangers, maar dan toch maar voor de tv op de kamer gekozen. Ik vind het maar hoogstzelden plezant om met veel andere mensen samen dingen te doen en voetbal kijken hoort daar niet bij.

En toen gebeurde iets vreemds. Ik heb nooit gejuicht, althans dat herinner ik mij niet, maar na de 1-1 heb ik de rest van de wedstrijd op de rand van mijn bed met open mond gevolgd. Bon, dat was vrijdag en ook een beetje zaterdag toen ik een hele mooie tocht fietste door Zuid-Limburg en in al die dorpen met hun rare namen bij elke Oranje uiting een glimlach niet kon onderdrukken.

Gisteren had ik al een totaal ander gevoel. Ik blijf worstelen met het eeuwige dilemma van wie een voetbalwedstrijd bekijkt: won Oranje omdat zij zo goed, of omdat de anderen zo slecht waren?

De 0-1 voor Spanje had niet mogen vallen, want het was geen penalty maar een fopduik, dus Diego Costa had een kaart moeten krijgen. De 1-1 van Robin van Persie was geniaal en tegelijk puur geluk, maar dat was het schot van Marco van Basten in de finale van het EK 1988 ook. Wie het niet probeert, heeft geen geluk. Dat Silva vervolgens niet scoorde, was redelijk onbegrijpelijk. En zo stond het 1-1 aan de rust, terwijl het 0-2 had kunnen staan.

Wat daarna gebeurde, kan echt alleen in voetbal. 2-1 na een geniale pass en een geniale flits. 3-1 na een overtreding, maar bij die fase zag je dat die Spanjaarden niet met de juiste attitude op het veld stonden. Of ze dachten: pas op voor die Hollanders want die wilden ons vier jaar geleden al vierendelen en nu moeten we nog een heel toernooi. Of ze dachten: we staan nu op 0-1, laten we dat varkentje professioneel wassen. Van die walrus op de bank ging bij achterstand ook weinig uit.

Het was wat van allebei: Oranje was goed, werd beter, Spanje was slecht, werd slechter. Bijgevolg, vrienden van het Oranje geloof, zou ik u toch willen waarschuwen voor te veel optimisme. Te beginnen met overmorgen Australië, altijd lastig. Ten slotte wil ik u alsnog bedanken. Toen ik in 1993 in uw land mocht komen werken heb ik mij dag na dag, week na week, toernooi na toernooi verbaasd over zoveel ambitie, zoveel sportief positivisme. Bij Van Persie's onmogelijke kopbal, dacht ik meteen: dat is zo Nederlands, om dat toch maar even te proberen, om te kijken waar dat schip zal stranden. Al raakt Oranje niet voorbij de eerste ronde, zelfs dan heeft het zijn toegevoegde waarde aan dit toernooi bewezen. De Hollandse School 2.0 is geboren en een mooiere goal wordt niet meer gescoord.
op FOK!
op Facebook
op de website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')