Iets met lijstje completeren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:00 schreef mckroket het volgende:
Die mont des cats is in belgie op elke straathoek te verkrijgen trouwens. Vind hem niet te zuipen maargoed.
Klooster ligt op een mooie locatie, niet ver van Westvleteren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:00 schreef mckroket het volgende:
Die mont des cats is in belgie op elke straathoek te verkrijgen trouwens. Vind hem niet te zuipen maargoed.
Welja, hij is niet echt speciaal, maar niet te zuipen vind ik ook weer overdreven.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:00 schreef mckroket het volgende:
Nee, Mont...quote:Op vrijdag 27 juni 2014 11:59 schreef mckroket het volgende:
Spencer bij bert? Das ook een primeur dan.
Uit principe pak ik die Mont des Cats niet. Laat het eerst maar eens in de eigen abdij gebrouwen worden en op die basis het hexagoontje krijgen.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 12:09 schreef Psjentje het volgende:
[..]
Iets met lijstje completeren.
La trappe quad Oak iemand nog een adres voor met "normale" prijzen?
met mijn gezondheid is "ff" langs gaan geen optie.
twitter:untappd twitterde op vrijdag 27-06-2014 om 16:06:03Our merchandise store is re-stocked! Make sure to grab your t-shirts before they are all gone! http://t.co/RLwahF5zNs http://t.co/58nnp2heXF reageer retweet
Oh, ik vind het een leuk shirt en ligt er ook aan waar je heengaat natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 00:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is een geweldige app, maar ik zou toch niet snel met een shirt van een app gaan rondlopen.
Heb hier een 2013 staan. Twijfel of ik hem moet drinken of bewaren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 22:19 schreef muzas het volgende:
Ik zit nu aan een pannepot 2011. Ooit meegenomen toen ik kratjes wv12 ging halen. Kon de verleiding niet langer weerstaan. Heb geen ervaring met jongere pannepotten, maar mijn god wat een tongstrelend biertje.
[ afbeelding ]
Als je Pannepot nog nooit heb geproefd, drinken en anders bewaren, maar het blijft altijd een lastige keuzequote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb hier een 2013 staan. Twijfel of ik hem moet drinken of bewaren.
Gaat mijn eerste worden. Ik had er eerder eentje uit 2012, maar die is achteloos door iemand anders opgedronken.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:19 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Als je Pannepot nog nooit heb geproefd, drinken en anders bewaren, maar het blijft altijd een lastige keuze![]()
Hij is nog verkrijgbaar, misschien nog eentje halen![]()
Van de week een Pannepot Grand Reserva 2009 gehaald, wordt het zelfde probleem
Tjah, blijft een lastige keuze. Ik weet vanmezelf dat ik piepjonge WV12's stukken minder lekker vind dan wanneer ze wat jaartjes ouder zijn. Vandaar dat ik bij deze ook had gekozen 'm maar even te laten staan.quote:Op zaterdag 28 juni 2014 11:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Heb hier een 2013 staan. Twijfel of ik hem moet drinken of bewaren.
Nee is AB 16, coffeequote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:57 schreef DeZwabber het volgende:
Nice. Paradox en Black Tokyo Horizon zijn erg lekker. Is dat de AB14? Lekker biertje, een Weizenbock, maar helaas niet zo bijzonder als sommige andere Abstrakt bieren van ze.
En Evil Twin maakt tof spul. De Molotov Cocktail is erg lekker, had er een tropical variant en een pepervariant van op op 't Borefts.
Nette buit!!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:45 schreef nachtzuster het volgende:
De buit van gisteren![]()
Plus 2 toffe Brew Dog glazen en nog enkele Rooie Dop, Brew Dog en Mikkeller.
[ afbeelding ]
Hoeveel was je ongeveer kwijt?quote:Op zaterdag 28 juni 2014 12:45 schreef nachtzuster het volgende:
De buit van gisteren![]()
Plus 2 toffe Brew Dog glazen en nog enkele Rooie Dop, Brew Dog en Mikkeller.
[ afbeelding ]
Hater!! was met de blond btw!quote:Op zaterdag 28 juni 2014 15:25 schreef DeZwabber het volgende:
He Q, vlokken was het toch?
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |