Duidelijke foto's van maken in en uit de fles. Laten bezinken, prut los uitschenken, bier proberen. Mits niet te zuipen terug naar Melgers gaan.quote:Op woensdag 25 juni 2014 19:37 schreef Qwea het volgende:
Oke, vraag :
Zoals ik hier al heb gemeld had ik WV groen afgelopen vrijdag bij Melgers vandaan. Vol met vlokken en zuur. Nu kijk ik net in mijn kast, wv 8 komt ook bij Melgers vandaan :
[ afbeelding ]
Zelfde. WV 12 staat in de kast, komt van MP, die heeft het dus ook.
Emelisse Makers mark 2014 ook bij melgers vandaan :
[ afbeelding ]
Ik lees online verschillende dingen. De 1 zegt is normaal kan, niks aan het handje. De ander flipt hem de pan uitMeningen?
Zal melgers sowieso es bellen want die wv hebben ze ook niet over teruggebeld.quote:Op woensdag 25 juni 2014 20:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Duidelijke foto's van maken in en uit de fles. Laten bezinken, prut los uitschenken, bier proberen. Mits niet te zuipen terug naar Melgers gaan.
Ja. Kijk es of je vlokken hebt!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
Zal morgen weer eens een flesje WV12 opentrekken, kijken wat er uit komt.
NOES!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik hoop bier. Zou wel tof zijn, op zich.
Mr. showoff!quote:Op woensdag 25 juni 2014 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
Ik hoop bier. Zou wel tof zijn, op zich.
Een normale.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Fogel het volgende:
Welke Hel en Verdoemenis staat er naast de emelisse?
Gewoon de normale. Had nog niets van De Molen gehad, dus begin maar met de standaard dingetjes.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:36 schreef Fogel het volgende:
Welke Hel en Verdoemenis staat er naast de emelisse?
De Amerikaanse en de tweede Nederlandse al geprobeerd?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel jammer alleen dat je dan leest dat die Oostenrijkse trappist niet zo bijzonder is.Maarja, kan ik wel weer zeggen dat ik alle trappisten heb gehad.
Nee, de Amerikaanse nog niet, maar is dat nu al helemaal officieel dan?quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De Amerikaanse en de tweede Nederlandse al geprobeerd?
Volgens mij wel. Wil hem op zich wel eens proberen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee, de Amerikaanse nog niet, maar is dat nu al helemaal officieel dan?
Ik moet hem zelf nog proberen. Ook al is hij niet geweldig. Completionisme.quote:De tweede Nederlandse in ieder geval wel.
Ziet er leuk uit maar in hun Bierveste lijken alle flessen liggend opgeslagenquote:Op woensdag 25 juni 2014 16:47 schreef bassieVL het volgende:
Er is nu ook een nationale Bierbank: http://www.nationalebierbank.nl/
Moeilijk inschenken maar het kan wel. Geleerd van meneer Tilquin himself een tijdje terugquote:Op donderdag 26 juni 2014 09:29 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit maar in hun Bierveste lijken alle flessen liggend opgeslagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |