Smoked Porter vrijdag voor het eerst op. Heel apart!quote:Op maandag 23 juni 2014 16:59 schreef Psjentje het volgende:
waarom vallen bezoekje aan de mitra altijd duurder uit dan geplanned??
smoked porter 2012 van alaskan kon ik niet laten staan..
[ afbeelding ]
16¤!!!! Jezus!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:35 schreef Questular het volgende:
gisteren een Westvleteren 12 gedronken, absoluut lekker maar niet de 16euro waard die je ervoor betaald als je hem in Amsterdam hebt gehaald zoals een vriend van me heeft gedaan.
Volgende keer marktplaats checken, lukt het rond de ¤8,- welquote:Op dinsdag 24 juni 2014 09:35 schreef Questular het volgende:
gisteren een Westvleteren 12 gedronken, absoluut lekker maar niet de 16euro waard die je ervoor betaald als je hem in Amsterdam hebt gehaald zoals een vriend van me heeft gedaan.
Maar, die Duvel van je. Waar?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:53 schreef Rvhkd het volgende:
Heb ooit een sixpack/doos Wesvleteren 12 gekocht via marktplaats voor 35 euro bij een man in Den Bosch. Schijnt hij vaker te doen, gaat bij de brouwer het bier halen en verkoopt 1 krat om de benzinekosten te dekken.
8,50 hiero.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 11:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Volgende keer marktplaats checken, lukt het rond de ¤8,- wel
Niet je gynaecoloog?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
8,50 hiero.
Moet nog steeds worden terug gebeld door Melgers met hun zure vlokken WV
Die in een winkeltje in Bastogne, naam durf ik niet te zeggen, in de hoofdstraat in ieder geval. Stonden meer aparte biertjes, waaronder ook het plaatselijke Airborn bier, welke ik elders niet tegenkom.quote:
Ik was het alweer helemaal vergetenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:59 schreef Fogel het volgende:
Ik heb op het moment deze in mijn glas, met dank aan Zwabber![]()
[ afbeelding ]
Zeer goed te drinken, aanrader
Ik vond zowel de Gregorius als de Benno echt helemaal niets. De Zundert is wat flauwtjes en zal ik ook niet gauw nogmaals halen. Daarvoor is ie niet bijzonder genoeg.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:43 schreef Psjentje het volgende:
"nieuwe" abdijbieren doen me tot nu toe weinig, Zundert en Gregorius gehad vandaag en alles behalve onder de indruk. Vooral Zundert deed me niks.
Ik vond de La Trappe Puur verrassend lekker!quote:Op woensdag 25 juni 2014 12:03 schreef Psjentje het volgende:
Barbar en abt 12 lust ik graag!
Alleen voor de Kwaremont heen gaan en met dit thuis komen..
FML
[ afbeelding ]
Is die Kwaremont de moeite? Zie hem vaker staan bij de Mitra maar heb 'm nog niet meegenomenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:03 schreef Psjentje het volgende:
Barbar en abt 12 lust ik graag!
Alleen voor de Kwaremont heen gaan en met dit thuis komen..
FML
[ afbeelding ]
Zundert hoger raten dan Orvalquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:09 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik vond de La Trappe Puur verrassend lekker!
De Mogli was wel duur, 15 euro....
Ik vind Orval echt niet bijzonder en moest ze er snel inzettenquote:Op woensdag 25 juni 2014 12:51 schreef Saind het volgende:
[..]
Is die Kwaremont de moeite? Zie hem vaker staan bij de Mitra maar heb 'm nog niet meegenomen
[..]
Zundert hoger raten dan Orval
Proleetquote:Op woensdag 25 juni 2014 13:04 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Ik vind Orval echt niet bijzonder en moest ze er snel inzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |