Jahoor. Ik durf te wedden dat zelfs het merendeel van r&p het met me eens is dat een relatie van 4 jaar waarvan 3 zonder seks niet normaal is. En dat die user dat niet eens in perspectief kan zien door te zeggen 'ja na een tijdje zijn ze op je uitgekeken he' (na 9 maanden) dat is toch op z'n minst een beetje treurig te noemen.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:36 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
De KLB-bitch versus het zachte R&P-eitje
Mwoah, ik lees vaak genoeg topics waar het gros komt aanzetten met 'je moet het tijd geven', 'het moet niet altijd om sex draaien', 'je mag haar nooit pushen', 'het kan heel goed aan de pil liggen', 'wees lief voor haar' en_zo_voort.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:38 schreef ZarB het volgende:
[..]
Jahoor. Ik durf te wedden dat zelfs het merendeel van r&p het met me eens is dat een relatie van 4 jaar waarvan 3 zonder seks niet normaal is. En dat die user dat niet eens in perspectief kan zien door te zeggen 'ja na een tijdje zijn ze op je uitgekeken he' (na 9 maanden) dat is toch op z'n minst een beetje treurig te noemen.
Het gaat om hoe hij het brengt en dat hij na 4 jaar nog steeds de stekker er niet uit heeft getrokken.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:45 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mwoah, ik lees vaak genoeg topics waar het gros komt aanzetten met 'je moet het tijd geven', 'het moet niet altijd om sex draaien', 'je mag haar nooit pushen', 'het kan heel goed aan de pil liggen', 'wees lief voor haar' en_zo_voort.
Dat zijn dan ook de dingen die je beter eerst kan proberen, maar heb je dat alles gedaan dan kan je met recht zeggen dat jij je uiterste best hebt gedaan om zaken de goede kant op te laten gaan.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 17:45 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Mwoah, ik lees vaak genoeg topics waar het gros komt aanzetten met 'je moet het tijd geven', 'het moet niet altijd om sex draaien', 'je mag haar nooit pushen', 'het kan heel goed aan de pil liggen', 'wees lief voor haar' en_zo_voort.
Waarom? Wat een onzin.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:02 schreef JAOC het volgende:
En niemand die het gestoord vind dat een man van 20 een relatie krijgt met een vrouw van 30 die al 2 kinderen heeft??
Deze post zegt meer over jou dan over die mensen...quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:02 schreef JAOC het volgende:
En niemand die het gestoord vind dat een man van 20 een relatie krijgt met een vrouw van 30 die al 2 kinderen heeft??
Ik vind het ook niet kunnen hoor. Ik zou zelf echt nooit andermans kinderen op willen voeden.quote:Op woensdag 18 juni 2014 15:26 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Deze post zegt meer over jou dan over die mensen...
Ik ben 21 en heb een relatie met een vrouw van 35 met 2 kinderen.quote:Op woensdag 18 juni 2014 14:02 schreef JAOC het volgende:
Blijkbaar ben je gestoordquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:53 schreef dopfles1 het volgende:
Ik ben 21 en heb een relatie met een vrouw van 35 met 2 kinderen.
You mad?
Ieder z'n dingquote:Op woensdag 18 juni 2014 23:53 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik ben 21 en heb een relatie met een vrouw van 35 met 2 kinderen.
You mad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe dom en onhandig en lui ze ook is?quote:Op dinsdag 17 juni 2014 19:07 schreef Zigger het volgende:
Jammer dat TS niet meer mee doet, misschien buiten de deur aan het eten?
Anyway, een relatie zonder seks kan niet, tenminste als er geen ziekte is of de kut naar de klote is. Maar ook dan zou het voor mij niet werken. Sorry, seks is alles in een relatie voor me.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |