Nope. Dat is te ingewikkeld om te verwerken. Live-betting is alleen basic shit.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
huh kan ik daar niet meer op gokken als de wedstrijd begonnen is?
Italie is nu al gedaald qua quotering, na de 2 schoten op doelquote:Op zondag 15 juni 2014 00:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nope. Dat is te ingewikkeld om te verwerken. Live-betting is alleen basic shit.
Ja had ik net ook met een bet, best irritant als ie daalt als je net in wil zetten.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Italie is nu al gedaald qua quotering, na de 2 schoten op doel
Robbenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, iedereen mag blijven![]()
Het mag alleen niet over voetbal gaan![]()
Ik zie potentie.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben wel een liefhebber van vrouwen topics.
Zoek jij eens leuke vrouwenliedjes voor ons op danquote:Op zondag 15 juni 2014 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
sorry ik heb zwabbers fles geleend sinds hij hem er af heeft gechopped.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:09 schreef isax het volgende:
[..]
sorry ik heb zwabbers worst geleend sinds hij hem er af heeft gechopped.
staand plassen WIEHOE
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:09 schreef isax het volgende:
[..]
sorry ik heb zwabbers fles geleend sinds hij hem er af heeft gechopped.
staand plassen WIEHOE
Seabert, altijd is ie blij, neuken vind ie fijn maar z'n pikke is te kleeeeeiheein.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoek jij eens leuke vrouwenliedjes voor ons op dan
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef isax het volgende:
[..]
je was te snel.
heb er fles van gemaakt
vond ik leuker
Gewoon doenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef isax het volgende:
echt altijd als ik mensen zie pissen in de gracht
denk ik, dat wil ik ook
Ga je schamen in de hoekquote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben weer goed bezig. Half uurtje wakker, aan de wodka en verjaardag broer gemist.
Seabeurrtt ook al is ie klein, neuken vindt ie fijn, maar zijn pikkie is te kleiheinnn. Kan je die versie?quote:
Plastuit?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef isax het volgende:
echt altijd als ik mensen zie pissen in de gracht
denk ik, dat wil ik ook
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Seabert, altijd is ie blij, neuken vind ie fijn maar z'n pikke is te kleeeeeiheein.
Zongen wij vroeger.
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Seabeurrtt ook al is ie klein, neuken vindt ie fijn, maar zijn pikkie is te kleiheinnn. Kan je die versie?
Oh man, staand plassen is echt de shit.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:09 schreef isax het volgende:
[..]
sorry ik heb zwabbers fles geleend sinds hij hem er af heeft gechopped.
staand plassen WIEHOE
lijkt me handig op festivals.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, staand plassen is echt de shit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]lijp wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]ooooh Gert mag wel kutjes postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Ja, breng jij het niveau maar even omhoog hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]IeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0-0 nog.quote:
thee met melk.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
oops die wint italie.. ehmm expresso of thee?
Is nu bewezen jaquote:Op zondag 15 juni 2014 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
0-0 nog.
En je ziet geen kut toch?
Maar vrouwen kunnen ook staand plassen. Fact.
Nou en als ik er maar lekker op kan bewegen en meezingenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alles wat BEP heeft gedaan sinds Fergie is waardeloos.
35 graden celcius zijn ze geweldigquote:Op zondag 15 juni 2014 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, die zijn al smerig om staand in te plassen. Blij dat ik dat niet zittend hoef
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nou en als ik er maar lekker op kan bewegen en meezingen![]()
![]()
Toestandquote:Op zondag 15 juni 2014 00:23 schreef isax het volgende:
[..]
altijd maar dan moet ik het halve huis door.
Erg lastig jaquote:Op zondag 15 juni 2014 00:26 schreef isax het volgende:
[..]
trap af, woonkamer door. over twee honden springen
Ik zeg niks meer.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was een leuke film![]()
En het liedje uiteraard ook cool wat PaRo ook zegt
Ze moeten nu niet op 'safe' gaan spelen, dan blijf ik met lege handen achter.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
lijkt best matig he, ook 2 tegenpolen eigenlijk
Hoezo? beiden spelen anti-voetbal sinds ze er mee begonnen, alleen hebben de blauwen er meer succes mee gehad dan de witten.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
lijkt best matig he, ook 2 tegenpolen eigenlijk
Ik wil meerdere doelpunten van beide kanten.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:29 schreef Jian het volgende:
[..]
geduld, het is warm, 2e helft storten die Engelsen in elkaar en zijn ze het haasje.
Wat heb je gegokt dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ze moeten nu niet op 'safe' gaan spelen, dan blijf ik met lege handen achter.
vind je vegan ijs dan vies?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:33 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb lactose-intolerantieEet alleen waterijsjes.
je hebt ook op soja basis toch? dat is goed te doen hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 00:33 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ik heb lactose-intolerantieEet alleen waterijsjes.
Las al zoiets jaquote:Op zondag 15 juni 2014 00:36 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Correctie, ik ben voor m'n eigen euro's.![]()
je hebt nu ook geloof ik op cocos basis.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:36 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gehad. Zou best lekker kunnen zijn idd.
Ik vind soja niet zo lekker, zit zo'n wee smaakje aan.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
je hebt ook op soja basis toch? dat is goed te doen hoor
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Dames en heren, prettige wedstrijd nog en voor straks welterusten of werk ze![]()
Dag Oma, morgen gezond weer opquote:Op zondag 15 juni 2014 00:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Dames en heren, prettige wedstrijd nog en voor straks welterusten of werk ze![]()
Ik ben er niet kapot van ....quote:Op zondag 15 juni 2014 00:38 schreef Baconbus het volgende:
Ja Jian, Sturridge is wel wat anders dan Emile Heskey hè?![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:38 schreef oma-Nijn het volgende:
Engeland hierquote:Op zondag 15 juni 2014 00:36 schreef isax het volgende:
[..]
mijn beste vriendinnetje is italiaans
heb geen keus![]()
maar stiekem vind ik nando's heel lekker.
Eensch.quote:
Ik wilde de aanname niet maken, daarom dacht ik, ik informeer even.quote:
Ach, geen slechte spits natuurlijk, maar ik vind hem ook niet heel bijzonder. Ik vind Suarez sowieso beter, grilliger en balvaardiger in de kleine ruimte.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik wilde de aanname niet maken, daarom dacht ik, ik informeer even.
Maar ik vind dat ie bij Liverpool wel mooie dingen laat zien ja.
Scoren vanuit onmogelijke hoeken, mooie loopacties en heel technisch voor een Engelse spits.
Ik heb de film niet gezien, is het wat?quote:
Ja, Suarez, dan noem je er ook wel eentje.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:46 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach, geen slechte spits natuurlijk, maar ik vind hem ook niet heel bijzonder. Ik vind Suarez sowieso beter, grilliger en balvaardiger in de kleine ruimte.
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb de film niet gezien, is het wat?
Nou ja, het lijkt me logisch om die 2 te vergelijken.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:47 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja, Suarez, dan noem je er ook wel eentje.
Ja het is een WK dus het zou om de allerbeste spelers moeten gaan.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou ja, het lijkt me logisch om die 2 te vergelijken.
Bruce is wel mooi oud gewordenquote:
was er vorig jaar heen met mijn moederquote:Op zondag 15 juni 2014 01:05 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik wou dat ik 25% van zijn energie had.
ken ikquote:Op zondag 15 juni 2014 01:07 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Je kan op z'n minst de lyrics kennen, mop.
nee.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:09 schreef Jian het volgende:
Is er ook nog iemand die die onzin aanklikt en luistert?
Geen idee maar ik vermaak me prima en hoor het wel als ik moet stoppenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:09 schreef Jian het volgende:
neequote:Op zondag 15 juni 2014 01:09 schreef Jian het volgende:
In Enschede he. Ik was van plan er heen te gaan maar had net een klein vermogen verloren. Ben maar thuis gebleven.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:07 schreef isax het volgende:
[..]
was er vorig jaar heen met mijn moeder
zoooooo goed
Ja je weet maar nooit natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 01:08 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Oh jij denkt ook dat je geluk hebt vandaag?![]()
Probeer 't wel een beetje speciaal te houden.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee maar ik vermaak me prima en hoor het wel als ik moet stoppen![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:09 schreef Jian het volgende:
De liedjes die ik plaats hebben meestal wel een reden. De vrouwen muziek was ff om jullie te fucken en ivm het voetbal, protest dusquote:Op zondag 15 juni 2014 01:10 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Probeer 't wel een beetje speciaal te houden.
Ik duik vaak in hele oude disco. Vind ik enig.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De liedjes die ik plaats hebben meestal wel een reden. De vrouwen muziek was ff om jullie te fucken en ivm het voetbal, protest dus![]()
![]()
Jij vind het wel leuk he, liedjes waarvan je dan denkt oh ja, die was leuk of lekker of erg kan natuurlijk ook.quote:
Niet letterlijk huilen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik huil niet zo snel ook al denk jij van wel
in nijmegenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:09 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
In Enschede he. Ik was van plan er heen te gaan maar had net een klein vermogen verloren. Ben maar thuis gebleven.
Mooi. Hoop dat je meent wat je zegt.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Figuurlijk ook niet hoor![]()
Weet inmiddels prima hoe fok nu werkt en jullie mafkezen allemaal![]()
Nee hoor, je hebt geen idee, maar dat geeft niksquote:Op zondag 15 juni 2014 01:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je ligt nu op de grond rare poses aan te nemen? Gaat 't nog wel goed?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het waren twee 25cl flesjes. Nou nou. Hardcore zuipfest.
hoe gaat het met je lever?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het waren twee 25cl flesjes. Nou nou. Hardcore zuipfest.
quote:
Ok ik hou mijn mond wel weer ffquote:Op zondag 15 juni 2014 01:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee hoor, je hebt geen idee, maar dat geeft niks
Oh ja, Nijmegen. Vroeger ging ik naar al zijn concerten. Tegenwoordig heb ik niet zo zin om ver te reizen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:14 schreef isax het volgende:
[..]
in nijmegen
dat park daar
was echt een tering regen eigenlijk maar me niet aan gestoort.
Dus je kijkt ook Utopia streams, Le Mans24 , voetbal op TV en Fokt hier ?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
ik mog als kindje nooit meequote:Op zondag 15 juni 2014 01:16 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Oh ja, Nijmegen. Vroeger ging ik naar al zijn concerten. Tegenwoordig heb ik niet zo zin om ver te reizen.
Ik wel 5 dingen tegelijk..niet perse diequote:Op zondag 15 juni 2014 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je kijkt ook Utopia streams, Le Mans24 , voetbal op TV en Fokt hier ?
Ik neem mijn woorden terug, ik kan en weet niets...quote:Op zondag 15 juni 2014 01:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je kijkt ook Utopia streams, Le Mans24 , voetbal op TV en Fokt hier ?
Je begint het echt te begrijpen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |