Nope. Dat is te ingewikkeld om te verwerken. Live-betting is alleen basic shit.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:05 schreef Joezi het volgende:
[..]
huh kan ik daar niet meer op gokken als de wedstrijd begonnen is?
Italie is nu al gedaald qua quotering, na de 2 schoten op doelquote:Op zondag 15 juni 2014 00:06 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nope. Dat is te ingewikkeld om te verwerken. Live-betting is alleen basic shit.
Ja had ik net ook met een bet, best irritant als ie daalt als je net in wil zetten.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Italie is nu al gedaald qua quotering, na de 2 schoten op doel
Robbenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, iedereen mag blijven![]()
Het mag alleen niet over voetbal gaan![]()
Ik zie potentie.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik ben wel een liefhebber van vrouwen topics.
Zoek jij eens leuke vrouwenliedjes voor ons op danquote:Op zondag 15 juni 2014 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
sorry ik heb zwabbers fles geleend sinds hij hem er af heeft gechopped.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:09 schreef isax het volgende:
[..]
sorry ik heb zwabbers worst geleend sinds hij hem er af heeft gechopped.
staand plassen WIEHOE
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:09 schreef isax het volgende:
[..]
sorry ik heb zwabbers fles geleend sinds hij hem er af heeft gechopped.
staand plassen WIEHOE
Seabert, altijd is ie blij, neuken vind ie fijn maar z'n pikke is te kleeeeeiheein.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zoek jij eens leuke vrouwenliedjes voor ons op dan
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef isax het volgende:
[..]
je was te snel.
heb er fles van gemaakt
vond ik leuker
Gewoon doenquote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef isax het volgende:
echt altijd als ik mensen zie pissen in de gracht
denk ik, dat wil ik ook
Ga je schamen in de hoekquote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef Braindead2000 het volgende:
Ben weer goed bezig. Half uurtje wakker, aan de wodka en verjaardag broer gemist.
Seabeurrtt ook al is ie klein, neuken vindt ie fijn, maar zijn pikkie is te kleiheinnn. Kan je die versie?quote:
Plastuit?quote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef isax het volgende:
echt altijd als ik mensen zie pissen in de gracht
denk ik, dat wil ik ook
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:11 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Seabert, altijd is ie blij, neuken vind ie fijn maar z'n pikke is te kleeeeeiheein.
Zongen wij vroeger.
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:12 schreef Joezi het volgende:
[..]
Seabeurrtt ook al is ie klein, neuken vindt ie fijn, maar zijn pikkie is te kleiheinnn. Kan je die versie?
Oh man, staand plassen is echt de shit.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:09 schreef isax het volgende:
[..]
sorry ik heb zwabbers fles geleend sinds hij hem er af heeft gechopped.
staand plassen WIEHOE
lijkt me handig op festivals.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh man, staand plassen is echt de shit.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
quote:Op zondag 15 juni 2014 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]lijp wijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]ooooh Gert mag wel kutjes postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Ja, breng jij het niveau maar even omhoog hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]IeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
0-0 nog.quote:
thee met melk.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
oops die wint italie.. ehmm expresso of thee?
Is nu bewezen jaquote:Op zondag 15 juni 2014 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
0-0 nog.
En je ziet geen kut toch?
Maar vrouwen kunnen ook staand plassen. Fact.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |