quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik denk dat er best wel een percentage rondloopt dat graag zijn voorhuid gehad zou hebben. Lijkt me niet heel fijn om continue met je blote eikel langs je broekje te schuren. Ookal is het sinds de geboorte.
Betekent niet dat alles verboden moet worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Overheid kan niet groot genoeg zijn.
Tenen kun je ook wel afknippen zonder veel complicaties, vind je dat dat oké is?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Betekent niet dat alles verboden moet worden.
Jawel, vooral drugs.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Betekent niet dat alles verboden moet worden.
Dan kun je niet fatsoenlijk meer lopen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:53 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tenen kun je ook wel afknippen zonder veel complicaties, vind je dat dat oké is?
Ik voel liever watquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:54 schreef wickedmen het volgende:
Mannen met voorhuid voelen wel 3x meer van de seks dan mannen zonder.
Wel langere en betere seks en niet snel klaarkomen tho.
Gewoon lotus voetjes, geen enkel probleem.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dan kun je niet fatsoenlijk meer lopen.
Jawel.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
Maar DP heeft geen voorhuid begrijp ik.
Hij is moslimquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:55 schreef voederbietel het volgende:
Maar DP heeft geen voorhuid begrijp ik.
Dat gebeurt niet alleen bij moslims hè.quote:
Dat klopt. Maar ben jij niet besneden dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet alleen bij moslims hè.
Denk dat dit beter is, 3x meer voelen betekent niet automatisch beter. Straks kom je al klaar bij de eerste keer als je, je onderbroekje uit doet.quote:
Waarom zou ik besneden zijn?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar ben jij niet besneden dan?
Ja dan zuigt die slet maar eerst aan je pik tot je klaar komt en daarna neuk je der zonder. Hou je het ook langer vol + je voelt meerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:56 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Denk dat dit beter is, 3x meer voelen betekent niet automatisch beter. Straks kom je al klaar bij de eerste keer als je, je onderbroekje uit doet.
Als ik dan een nauwe kut heb, kom ik dan wel eens binnen 10 minuten klaar maar dat vind ik ook nog niet goed genoeg.
Ik zeg toch al dat dat niet zo is.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja dan zuigt die slet maar eerst aan je pik tot je klaar komt en daarna neuk je der zonder. Hou je het ook langer vol + je voelt meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |